reservoir (voor)ruitensproeier loop leeg
-
- Contacteer:
reservoir (voor)ruitensproeier loop leeg
Het reservoir van mijn ruitensproeier loopt in 2-3 dagen, dus zonder dat ik hem gebruik, leeg...
Mijn garage (is niet de officiële dealer) kan geen lek oid vinden. Iemand een idee?
Mijn garage (is niet de officiële dealer) kan geen lek oid vinden. Iemand een idee?
Re: reservoir (voor)ruitensproeier loop leeg
Hebben ze helemaal los gehad en toen ook getest?
-
- Contacteer:
Ja, het reservoir is er helemaal uitgeweest terwijl ik erbij stond. Niets te vinden.Dnl schreef:Hebben ze helemaal los gehad en toen ook getest?
Kan je ook geen plas onder de auto vinden?
Leidingen controleren en kijken of je koplampsproeiers niet gewoon lekken...
En de klassieker... Zit je dop er goed op ??
En de klassieker... Zit je dop er goed op ??
Haha ja strax zit de dop er niet goed op :p Maarja 5 liter kan niet zomaar weg stuiteren toch..
Kan heel erg snel gaan... (ja, ik heb ervaring)
haha dan stuiter je wel erg hard.. :pGriffendahl schreef:Kan heel erg snel gaan... (ja, ik heb ervaring)
Dat water moet inderdaad ergens blijven.
Wat je ook zo kunnen proberen is te sproeien en door iemand anders de sproeikoppen dicht te laten houden (kan wel nat worden) :p
Het zou dan op de plaats van de lek er uit gaan spuiten
Wat je ook zo kunnen proberen is te sproeien en door iemand anders de sproeikoppen dicht te laten houden (kan wel nat worden) :p
www. M3 register .nl
-
- Contacteer:
Goed idee. Ik ga het proberen en laat je het resultaat weten.BertusE46 schreef:Dat water moet inderdaad ergens blijven.
-
- Contacteer:
Tot nu toe niets gezien. Misschien moet ik een krant onder de auto leggen oid.Real-One schreef:Kan je ook geen plas onder de auto vinden?
Wat wel wil gebeuren is dat het sproeierpompje lekt aan de onderzijde, even controleren door iemand de sproeier te laten bedienen en zelf even bij het sproeierpompje te kijken of deze idd lekt.
- Dutch Delight
Oplossing is : het pompje + slang en houder moet je vervangen. Kosten zijn het niet en zo zelf te vervangen. Beetje aardige dealer doet t zo voor je.

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
-
- Contacteer:
ga ik proberen, bedankt!MPower72 schreef:Oplossing is : het pompje + slang en houder moet je vervangen. Kosten zijn het niet en zo zelf te vervangen. Beetje aardige dealer doet t zo voor je.
-
- Contacteer:
Hoera, mijn probleem met het leeglopen van het reservoir voor de sproeier van de voorruit is opgelost!
Onder het pompje zit een zogenaamde zeefsproeierpomp. Dat is een soort zeefje van ongeveer 3 cm. Die heb ik vervangen. Dat is alles.
De prijs... 82 cent. De gouden tip kwam van Breeman bv, BMW dealer in Rotterdam.
Iedereen bedankt voor de tips en de beste wensen voor 2008!
Onder het pompje zit een zogenaamde zeefsproeierpomp. Dat is een soort zeefje van ongeveer 3 cm. Die heb ik vervangen. Dat is alles.
De prijs... 82 cent. De gouden tip kwam van Breeman bv, BMW dealer in Rotterdam.
Iedereen bedankt voor de tips en de beste wensen voor 2008!