oxidatie vlekken?
oxidatie vlekken?
net mijn schnitzer velgen een keer gereinigt voordat ze weer op de auto komen.
kom ik er achter dat op alle velgen op de buitenrand veel oxidatie vlekken zitten ;(
ik had ze voor de opslag goed schoongemaakt en af gedroogt alvorens ze op te slaan en nu wou ik de stof eraf spoelen en kom ik dit tegen,en ik heb al goed geveegt en gepoets maar ze komen er niet af (| (|
hoe krijg ik dit eruit?
kom ik er achter dat op alle velgen op de buitenrand veel oxidatie vlekken zitten ;(
ik had ze voor de opslag goed schoongemaakt en af gedroogt alvorens ze op te slaan en nu wou ik de stof eraf spoelen en kom ik dit tegen,en ik heb al goed geveegt en gepoets maar ze komen er niet af (| (|
hoe krijg ik dit eruit?
- Dutch Delight
Re: oxidatie vlekken?
Dit gaat er vrijwel niet uit/af. Randen zullen opnieuw gepolijst moeten worden.

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Dutch Delight schreef:Dit gaat er vrijwel niet uit/af. Randen zullen opnieuw gepolijst moeten worden.
waar kan ik zoiets laten doen en wat kost zoiets nou ongeveer ?
het liefst in de buurt van zud-limburg
Je kan het ook zelf doen, Mothers heeft daar tegenwoordig een handig hulpmiddeltje voor, past op elke boormachine en zelfs een accuboor. Er wordt op de forums wel aangeraden om een boormachine te gebruiken omdat die meer vermogen hebben. kosten voor dit hulpstukje zijn €41,-
http://www.carclean.nl/product/Mothers_ ... 01273.aspx

De volgende keer voordat je ze opbergt eerst een paar goede lagen velgenwax erop zetten. En droog opslaan en niet in een vochtige schuur leggen.
http://www.carclean.nl/product/Mothers_ ... 01273.aspx
De volgende keer voordat je ze opbergt eerst een paar goede lagen velgenwax erop zetten. En droog opslaan en niet in een vochtige schuur leggen.
thanks,maar wordt waarschijnlijk maar eens naar een velgen hersteller brengen.
velgen heb ik voor de opslag schoongemaakt ,gedroogt,na gepoets en droog opgeslagen(waar ze elk jaar liggen en nooit dit probleem gehad)
velgen heb ik voor de opslag schoongemaakt ,gedroogt,na gepoets en droog opgeslagen(waar ze elk jaar liggen en nooit dit probleem gehad)
Waarschijnlijk toch een keer strooizout erop gekregen....dat is de grootste boosdoener voor polijste randen!
Of steenslag waar vocht onder de lak komt.
Grts
Of steenslag waar vocht onder de lak komt.
Grts