EDje's BMW Meeting - 17 Mei 2009
Re: EDje's BMW Meeting - 17 Mei 2009
Ik zal helaas verstek moeten laten gaan.
I.v.m. veranderingen gaat het niet lukken.
Groetjes Ivo
I.v.m. veranderingen gaat het niet lukken.
Groetjes Ivo
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Ik wil graag onder voorbehoud op de lijst, het gaat er nog even om spannen of we hem op tijd afkrijgen.
@Couper, we kunnen misschien weer afspreken in A'foort bij de Jong achter.
@Couper, we kunnen misschien weer afspreken in A'foort bij de Jong achter.
Steven S, heb je ook op de lijst gezet!
Ga deze zometeen door mailen naar Ed, dus opgeven is vanaf heden NIET meer mogelijk!
De leden die zich hebben opgegeven kunnen vandaag of deze week een PB verwachten met daarin informatie betreft het verzamelen!
Ga deze zometeen door mailen naar Ed, dus opgeven is vanaf heden NIET meer mogelijk!
De leden die zich hebben opgegeven kunnen vandaag of deze week een PB verwachten met daarin informatie betreft het verzamelen!
PB´s verzonden!
Voor leden die ook mee willen rijden, we verzamelen een half uur (dus om 12.30) van te voren bij; Kalfsbeek BMW, De Lierseweg 3, 2291 PD WATERINGEN, wat ligt op 6,6 km – ca. 9 min afstand van Nieuweweg 57K, 2685 AS Poeldijk waar de meeting gehouden wordt.
TOT DAN!
Voor leden die ook mee willen rijden, we verzamelen een half uur (dus om 12.30) van te voren bij; Kalfsbeek BMW, De Lierseweg 3, 2291 PD WATERINGEN, wat ligt op 6,6 km – ca. 9 min afstand van Nieuweweg 57K, 2685 AS Poeldijk waar de meeting gehouden wordt.
TOT DAN!
echt niet? ;(Daniël schreef: opgeven is vanaf heden NIET meer mogelijk!
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Laat ik het zo zeggen, we kunnen het proberen!
Maar zekerheid kan ik niet geven, kan zijn dat je dus de E46 buiten het terrein moet parkeren..
(Maar daar ga ik niet vanuit )
Maar zekerheid kan ik niet geven, kan zijn dat je dus de E46 buiten het terrein moet parkeren..
(Maar daar ga ik niet vanuit )
Dat zou natuurlijk niet gezellig zijn ik wil er natuurlijk ook een beetje bij horen
PB is verstuurd iig
PB is verstuurd iig
Nog niet op gereageerd, maar ik ben voor!Couper schreef:Evt. ook vanuit het midden van het land Utrecht/Amersfoort? Of dat de noorderlingen zich hier aansluiten, suggesties?
Reactie van Sander hoef ik niet, want dat is standaard dat we samen oprijden . Ben tegen 10 uur bij jouw Sander .
Noem maar een plek Jason! Dan zorgen wij dat we daar zullen zijn
Meer leden die deze route zullen volgen? Of kunnen aansluiten, laat het ff weten!
LEDEN OPGELET!
Op aanraden van Ed dienen we eerder aanwezig te zijn! We zullen i.p.v. van 12.30 om 11.30 gaan verzamelen bij Kalfsbeek BMW! Dit geeft andere leden die nog graag aanwezig willen zijn die dag de kans op zich nog op te geven!
De reden hiervan is, dat we een mooie plek gaan krijgen en dan nog alle ruimte hebben om ons uit te stallen.
Op aanraden van Ed dienen we eerder aanwezig te zijn! We zullen i.p.v. van 12.30 om 11.30 gaan verzamelen bij Kalfsbeek BMW! Dit geeft andere leden die nog graag aanwezig willen zijn die dag de kans op zich nog op te geven!
De reden hiervan is, dat we een mooie plek gaan krijgen en dan nog alle ruimte hebben om ons uit te stallen.
Mensen uit Tilburg en omstreken
Meeting point:
Streepland (A16 oz) Zevenbergschen Hoek NL http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 15&iwloc=A (Station Lage Zwaluwe ligt net achter deze tankstation)
Ik stel dan voor om 10:30 hier te meeten en dan samen rijden naar de volgende meeting point:
Kalfsbeek BMW, De Lierseweg 3, 2291 PD WATERINGEN
Het is 50min rijden naar deze meeting point.
Stuur mij een PB zodat ik weet wie allemaal samen willen rijden.
Meeting point:
Streepland (A16 oz) Zevenbergschen Hoek NL http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 15&iwloc=A (Station Lage Zwaluwe ligt net achter deze tankstation)
Ik stel dan voor om 10:30 hier te meeten en dan samen rijden naar de volgende meeting point:
Kalfsbeek BMW, De Lierseweg 3, 2291 PD WATERINGEN
Het is 50min rijden naar deze meeting point.
Stuur mij een PB zodat ik weet wie allemaal samen willen rijden.
- Blessed to be riding a BMW -
De Lierseweg 3 te Wateringen dus?Daniël schreef: verzamelen bij Kalfsbeek BMW!
zal kijken of ik ineens naar de delaer kom of dat ik onderweg ergens aanhaak.
kan ook zijn dat ik vanwege bimmerloos niet aanwezig kan zijn ;(
laat uiterlijk zaterdag avond wel wat weten.
Heej Tom!tomcaubo schreef:zal kijken of ik ineens naar de delaer kom of dat ik onderweg ergens aanhaak.
Speelgoed weer stuk? Je hebt er weinig mazzel mee zeg! Wat is er mis mee?