Angel Eyes
Re: Angel Eyes
Oww.. Dan komt het wel goed! *D
heb mail van tommy ontvangen ivm angel eyes en met de vraag om hoeveel set's het zou gaan. dit om een prijs te kunnen bepalen.
ik heb geen idee om hoeveel set's dus bertus wil je het mischien overnemen lijkt me handiger en anders paseer ik jouw en dan is niet het plan en opzet van dit.
groet
mail tekst,
-----------------------------------------------------------------------------------
Beste Freddy,
Van welke bmw club? Ik heb wel een mail gehad van Bertus van het E46 forum. Ik heb heb nog geantwoord dat ik zou kijken wat er mogelijk was mbt prijzen.
Om hoeveel sets gaat het eigenlijk precies?
Mvg
Tommy
ik heb geen idee om hoeveel set's dus bertus wil je het mischien overnemen lijkt me handiger en anders paseer ik jouw en dan is niet het plan en opzet van dit.
groet
mail tekst,
-----------------------------------------------------------------------------------
Beste Freddy,
Van welke bmw club? Ik heb wel een mail gehad van Bertus van het E46 forum. Ik heb heb nog geantwoord dat ik zou kijken wat er mogelijk was mbt prijzen.
Mvg
Tommy
hoe gaat het eigenlijk komen met de hoogte regeling van de xenon units verlichting, gaan die ringen niet voor problemen zorgen en de werking van de electonische regeling en hoogte van lampen??
iemand ervaring hiermee?
iemand ervaring hiermee?
Hè, dat is een goeie! Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
ja ben wel nieuw hier maar niet helemaal 8p haahaDnl schreef:Hè, dat is een goeie! Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
mede omdat er natuurlijk orgineel nooit angels eyes gemaakt en geleverd zijn voor e46
Inderdaad, maar denk dat ze mee omhoog/omlaag gaan..
Das geen probleem hoor met die hoogteregeling, kan gewoon samen. Ook met xenon.
www. M3 register .nl
ha betrus heb je ook mail gehad van tommy??BertusE46 schreef:Das geen probleem hoor met die hoogteregeling, kan gewoon samen. Ook met xenon.
mbt eyes en set's die ie nog had of kan bestellen?
kreeg gisteren en vanavond nog mailtje van hem
Nee, ik heb er verder niks meer van gehoord.
Maar, als jij nieuws hebt hoor ik het ook graag
Maar, als jij nieuws hebt hoor ik het ook graag
www. M3 register .nl
Misschien handig om eens een lijstje aan te maken wie er interesse in hebben om ze te bestellen zodat we weten om hoeveel units het gaat.freddy schreef:heb mail van tommy ontvangen ivm angel eyes en met de vraag om hoeveel set's het zou gaan. dit om een prijs te kunnen bepalen.
groet
mail tekst,
Beste Freddy,
Mvg
Tommy
1. freddy
2. Bertus
3. hennep
4. ?
Als ze ook op een 2002 passen en de prijs is goed heb ik er wel belang bij
Lijstje;
1. freddy
2. Bertus
3. hennep
4. Zwaan ?
5. Rustavi
1. freddy
2. Bertus
3. hennep
4. Zwaan ?
5. Rustavi
-
Mark
Ik weet niet of dit inmiddels achterhaald is...
Maar ik vind de Angel Eyes ook bijzonder mooi!
Is deze deal al gesloten?
Anders ben ik ook wel in de markt voor een set mooie Angel Eyes voor een leuke prijs..
Graag reactie van jullie hierop?
Maar ik vind de Angel Eyes ook bijzonder mooi!
Is deze deal al gesloten?
Anders ben ik ook wel in de markt voor een set mooie Angel Eyes voor een leuke prijs..
Graag reactie van jullie hierop?
De deal is nog niet gesloten, Bertus is hier volop mee bezig. Dus als je mee wilt doen zet je naam bij het lijstje.