auto is verkocht!!!
Re: nieuwe mod verlichte m pook
Heb je een zijaanzichtje van die pook? Is dat degene met zo'n alu ring onderaan?
nee hij heeft geen alu ring onderaan
Re: umnitza chromium
ze zijn gemonteerd.alleen moet ik de remote nog aan sluiten.
Die met de alu ring rond, zijn de verzwaarde short-shift //M poken, dezen bestaan niet met verlichting!Jussi schreef:Heb je een zijaanzichtje van die pook? Is dat degene met zo'n alu ring onderaan?
- Spoiler: Laat zien
Re: umnitza chromium
ik vind het wel jammer dat ze rood verlicht zijn....
Re: dannyr
hallo leden
ik heb deze week me mequiars 5 stappen plan binnen gekregen dus ik kan niet wachten om het uit te proberen maar het is wat aan de koude kant.
kan ik gewoon met dit weer mijn 5 stappen uitvoeren of moet ik wachten dat het wat warmer wordt?
alvast bedankt
ik heb deze week me mequiars 5 stappen plan binnen gekregen dus ik kan niet wachten om het uit te proberen maar het is wat aan de koude kant.
kan ik gewoon met dit weer mijn 5 stappen uitvoeren of moet ik wachten dat het wat warmer wordt?
alvast bedankt
Ik zou wachten totdat het minimaal een graad of 10 is (al is het alleen maar voor je koude vingers )
Ik dacht officieel 4 graden
Gefeliciteerd met je 100e post
Ik dacht officieel 4 graden
Gefeliciteerd met je 100e post
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
bedankt voor je advies.
goed dat je het zegt had ik nog niet eens gezien.hoop dat er nog veel meer komen
goed dat je het zegt had ik nog niet eens gezien.hoop dat er nog veel meer komen
Re: bellini strada ingeruilt voor bbs le mans
ik heb mijn bellini strada velgen ingeruilt voor bbs le mans.
de velgen vielen zo tegen dat ik maar voor andere ben gegaan,de velgen kregen op sommige plekken onthechting terwijl ze nog maar 4 maanden oud waren.
ik denk zelf ook dat de bbs le mans veel beter er onder staan.
alleen wil ik voor minder breed gaan want hij liep ongeveer gelijk met het voorscherm.
ik wil hem namelijk ook nog verlagen dus ik heb liever dat hij presies binnen de wiekast blijft,weet iemand een mooie breedte en et-waarde.
de oude maten waren rondom 8,5j en et-waarde 35
de velgen vielen zo tegen dat ik maar voor andere ben gegaan,de velgen kregen op sommige plekken onthechting terwijl ze nog maar 4 maanden oud waren.
ik denk zelf ook dat de bbs le mans veel beter er onder staan.
alleen wil ik voor minder breed gaan want hij liep ongeveer gelijk met het voorscherm.
ik wil hem namelijk ook nog verlagen dus ik heb liever dat hij presies binnen de wiekast blijft,weet iemand een mooie breedte en et-waarde.
de oude maten waren rondom 8,5j en et-waarde 35
Inderdaad, die komen niet met verlichting, maar een duitse bedrijf maakt ze wel. En ik heb die van hen gekocht. Maar als je het zelf kan doen dan is dat gewoon tof (h)CTD schreef:Die met de alu ring rond, zijn de verzwaarde short-shift //M poken, dezen bestaan niet met verlichting!Jussi schreef:Heb je een zijaanzichtje van die pook? Is dat degene met zo'n alu ring onderaan?
- Spoiler: Laat zien
Trouwens mooie qp
- Blessed to be riding a BMW -
Re: bellini strada ingeruilt voor bbs le mans
Heb je daar ook een linkje van ??
Re: nieuwe mod (led achterlichten)
de volgende mod zal andere velgen worden want deze heb ik ingeruilt voor bbs le mans replica, die krijg ik volgende week.
Re: van stof naar leer.
vandaag heb ik me vol lederen interieur op gehaalt,als alles mee zit plaats ik morgen de foto's.