M3 Cabrio
- Dutch Delight
Re: M3 Cabrio
Mooie wagen !
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Dikste M3 Cabrio die ik heb gezien! En zeker met de modificaties die gaan komen!
Dank allen voor de fijne reacties .
Ik heb van de week even een filmpje gemaakt van de CarPC, het is een beetje moeilijk te zien maar je krijgt een idee hoe het werkt.
Alles is te bedienen met de OEM controls en ook de standaard boardcomputer is gewoon benaderbaar.
Binnenkort zal ik even een filmpje maken met een HD cam en wat meer van de andere features laten zien.
Ik heb van de week even een filmpje gemaakt van de CarPC, het is een beetje moeilijk te zien maar je krijgt een idee hoe het werkt.
Alles is te bedienen met de OEM controls en ook de standaard boardcomputer is gewoon benaderbaar.
Binnenkort zal ik even een filmpje maken met een HD cam en wat meer van de andere features laten zien.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Damn, da's een leuk speeltje!
Ziet er leuker uit als een intravee oid.
kost zeker veel €€€?
Ziet er leuker uit als een intravee oid.
kost zeker veel €€€?
Nette wagen, of hij de dikste is durf ik niet te zeggen want er staan op dit forum heel wat mooi spul waar ik mijn touring wel op zou willen ruilen.
Maar je kleur vindt ik wel apart.
Maar je kleur vindt ik wel apart.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
Dat is dus echt onwijs gaaf hè!! Heb ik echt nog nooit gezien! En had ik graag in mn M3 gehad!!
Das inderdaad een erg gaaf speeltje. Ben ook wel benieuwd wat daar precies voor nodig is?
ziet er idd goed uit.
ben idd wel benieuwd wat het kost om zoiets te maken.
ben idd wel benieuwd wat het kost om zoiets te maken.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Zoiets had ik ook in mijn vorige 320i maar dan met alleen een dvd speler van Bullit.Ik moet deze speler nog in mijn touring zetten.Deze carpc werkt veel mooier en je hebt geen losse video-cd's nodig en natuurlijk veel meer opslag.
Ik heb trouwens nog een 2cv met multipoint injectie op een computer van Megasquirt die je vrij kan programmeren. Nu wil ik hier ook zo'n carpc in zetten en de software van megasquirt hierop zetten zodat ik onderweg via mijn touchscreen scherm de motor kan programmeren zonder mijn laptop mee te nemen. De mogelijkheden zijn eindeloos (h)
http://www.youtube.com/watch?v=i4-U9Ej2Zko
Ontzettend vette cabrio trouwens :~
Ik heb trouwens nog een 2cv met multipoint injectie op een computer van Megasquirt die je vrij kan programmeren. Nu wil ik hier ook zo'n carpc in zetten en de software van megasquirt hierop zetten zodat ik onderweg via mijn touchscreen scherm de motor kan programmeren zonder mijn laptop mee te nemen. De mogelijkheden zijn eindeloos (h)
http://www.youtube.com/watch?v=i4-U9Ej2Zko
Ontzettend vette cabrio trouwens :~
Woooow Nie normaal
Dat t al zooo ver gaat had ik echt niet verwacht zeg....SUPER
Dat t al zooo ver gaat had ik echt niet verwacht zeg....SUPER
Dus daar moet je gewoon die CarX software voor downloaden(?) en dan een BMW I-bus ding van 40 euro kopen en zulk ding werkt op je Navi ofwat?? Waar sla je dan alles op?
Het valt best mee met wat je nodig hebt om het op te zetten, 't kost even wat bloed, zweet en tranen maar in principe is alles plug-and-play.
Je hebt nodig;
Navi (DOH).
AUX-IN
CIS-IBUS
Mini ITX moederboardje + behuizing, HD en geheugen.
Carmedia (dus niet CarX).
De CIS-IBUS is een heel handig kastje waarin zowel de IBUS controller zit en de VGA aansluiting voor je PC.
Met deze unit heb je dus geen aparte TV Module nodig en is het beeld net even wat scherper dan met een video-in.
Je prikt hem met originele BMW connectoren tussen je MK4 DVD en je scherm, geen draadjes knippen dus.
Carmedia is een volledig nieuw pakket wat op dit moment nog druk ontwikkeld wordt, CarX is ongeveer een jaar geleden gestopt met de ontwikkeling voor de NON-Idrive Navi.
Op het filmpje zie je de 2.0 versie welke momenteel nog in Beta is maar hoogstwaarschijnlijk is hij vanaf deze zomer gratis te downloaden.
Ik heb vandaag ook nog even wat plaatjes geschoten waarop je kan zien dat hij nu ietsje lager ligt dan op de vorige foto's, volgende maand gaat er een Eibach setje onder.
Je hebt nodig;
Navi (DOH).
AUX-IN
CIS-IBUS
Mini ITX moederboardje + behuizing, HD en geheugen.
Carmedia (dus niet CarX).
De CIS-IBUS is een heel handig kastje waarin zowel de IBUS controller zit en de VGA aansluiting voor je PC.
Met deze unit heb je dus geen aparte TV Module nodig en is het beeld net even wat scherper dan met een video-in.
Je prikt hem met originele BMW connectoren tussen je MK4 DVD en je scherm, geen draadjes knippen dus.
Carmedia is een volledig nieuw pakket wat op dit moment nog druk ontwikkeld wordt, CarX is ongeveer een jaar geleden gestopt met de ontwikkeling voor de NON-Idrive Navi.
Op het filmpje zie je de 2.0 versie welke momenteel nog in Beta is maar hoogstwaarschijnlijk is hij vanaf deze zomer gratis te downloaden.
Ik heb vandaag ook nog even wat plaatjes geschoten waarop je kan zien dat hij nu ietsje lager ligt dan op de vorige foto's, volgende maand gaat er een Eibach setje onder.
Wat een supervette M-cabrio zeg!!! Phoenix yellow rules.. :~