REVIEW: GROM Audio USB MP3 universal car kit
Re: REVIEW: GROM Audio USB MP3 universal car kit
of het werkt met de navigatie weet ik niet zeker. ik veronderstel wel aangezien de grom een standaard cd wisselaar simuleert en dus de controller unit van de auto zou het verschil niet mogen merken.
je kan dat misschien opzoeken in de compatibiliteitslijst op de grom website en desnoods een mailtje sturen als je zeker wil zijn.
wat de mapjes betreft ... idd 6 mapjes en elk als 1 CD zoals bij de wisselaar.
hoewel de track digits op de display slechts 2 posities kunnen bevatten, kan je gerust over de 99 liedjes in 1 map zetten. schakelt na 99 gewoon terug op 0 NICE!
je kan dat misschien opzoeken in de compatibiliteitslijst op de grom website en desnoods een mailtje sturen als je zeker wil zijn.
wat de mapjes betreft ... idd 6 mapjes en elk als 1 CD zoals bij de wisselaar.
hoewel de track digits op de display slechts 2 posities kunnen bevatten, kan je gerust over de 99 liedjes in 1 map zetten. schakelt na 99 gewoon terug op 0 NICE!
-
heb even gevraagd aan ze, en kreeg dit terug:
Hello , If CD changer socket on the back of your car stereo is occupied, then you should select a trunk cable placing an order (see http://www.gromaudio.com/store/accessor ... bmw-t.html but there is no need to order it!). GROM USB adapter does not affect a functioning of NAV or Digital TV. All cables are included in a set.
Regards,
Dus eigenlijk hoef alleen grom audio usb te bestellen, en meer niet.? of heb ik het verkeerd?
Hello , If CD changer socket on the back of your car stereo is occupied, then you should select a trunk cable placing an order (see http://www.gromaudio.com/store/accessor ... bmw-t.html but there is no need to order it!). GROM USB adapter does not affect a functioning of NAV or Digital TV. All cables are included in a set.
Regards,
Dus eigenlijk hoef alleen grom audio usb te bestellen, en meer niet.? of heb ik het verkeerd?
de bestelprocedure verschilt waarschijnlijk van store tot store, maar je moet echt best ergens aanduiden welk type kabel je geleverd wil zien. Zo voorkom je ontgoocheling bij de levering. Trust me, I knowe46liefhebber schreef:Dus eigenlijk hoef alleen grom audio usb te bestellen, en meer niet.? of heb ik het verkeerd?
ik heb bij carputer-shop.co.uk besteld en daar kan je voor Bimmers bij de bestelling kiezen tussen BMW en BMW-T model.
BMW = kabeltje voor dashboard mount
BMW-T = voor Trunk/koffer kabel installatie
Hoi,
Als je al een frontloader cd speler hebt (business) werkt dit dan ook nog? Ik heb wel het kabeltje acherin liggen voor een wisselaar...
Thnx
Als je al een frontloader cd speler hebt (business) werkt dit dan ook nog? Ik heb wel het kabeltje acherin liggen voor een wisselaar...
Thnx
als je de grom achteraan aansluit, zal je zowel de frontloader voor cd's als de grom als "cdwisselaar" kunnen gebruiken.
je kan hiertussen switchen via de functietoetsen op de radio.
je kan hiertussen switchen via de functietoetsen op de radio.
Thnx, dan ga ik de T versie bestellen.
Helaas , ze hebben het niet meer op vooraad ;(
Je kan toch ook in de USA bestellen? Daar staat helaas niet of er nog voorraad is maar met de huidige wisselkoersen ben je nu weer iets goedkoper uit als je in de USA besteld.
bestellen in US: USD160 = €115,71
bestellen in GB: GBP106 = €121,59
bestellen in US: USD160 = €115,71
bestellen in GB: GBP106 = €121,59
was het maar waar. (|...iets goedkoper uit als je in de USA besteld.
je vergeet de douane/invoertaksen als je vanuit amerika bestelt
Bij dat soort bedragen heb je daar in Nederland niks meer mee te maken... Hooguit BTW, invoerrechten is pas vanaf 150 euro...
indien je via de reguliere post laat versturen, kan je nog geluk hebben.
Maar de meeste niet-partikuliere aanbieders in amerika zullen enkel via een erkende koerierdienst versturen (in veel gevallen met verzekering) en deze koeriers (DHL, FedEx, UPS, ...) zijn dus verplicht om alles via douane te laten gaan en daar krijgt de klant dan een mooi factuurtje van. Trust me, I know. ;(
Ik vrees er dus voor in dit geval ... en nu weer hehe
Maar de meeste niet-partikuliere aanbieders in amerika zullen enkel via een erkende koerierdienst versturen (in veel gevallen met verzekering) en deze koeriers (DHL, FedEx, UPS, ...) zijn dus verplicht om alles via douane te laten gaan en daar krijgt de klant dan een mooi factuurtje van. Trust me, I know. ;(
Ik vrees er dus voor in dit geval ... en nu weer hehe
Hoi,Ariedude schreef:Thnx, dan ga ik de T versie bestellen.
ik heb nog een nieuwe BMWT kabel liggen, voor 10 euro mag je hem hebben.
Ik heb namelijk een andere gebruikt omdat ik de mijne
rechtsreeks via de Radio heb aangesloten.
Gr
Laatst gewijzigd door te951 op 30 mei 2009, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
fahren mit vergnugen
In Deutschland verkrijbaar voor 159 euro ( zonder verzendkosten ;( )
http://umno-tech.com/catalog/product_in ... 5ec5eddffa
http://umno-tech.com/catalog/product_in ... 5ec5eddffa
10 euro??? Damn! Ik moet vaker op dit forum kijken! Heb er net een in bestelling gezet.... :z