m3 roosters
- bmw325ticompact
m3 roosters
Beste bezitters van de M3,
Ik vraag me het volgende af: Zijn de M3-roosters in de voorschermen erin geklikt of op het scherm geplakt en wat kosten deze. Ik wil namelijk de roosters in mijn Compact bouwen.
Alvast bedankt voor jullie reactie
Ik vraag me het volgende af: Zijn de M3-roosters in de voorschermen erin geklikt of op het scherm geplakt en wat kosten deze. Ik wil namelijk de roosters in mijn Compact bouwen.
Alvast bedankt voor jullie reactie
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: m3 roosters
Het origineel is open, en zit erin geklikt.
Gaat alleen never passen op je Compact.
Misschien is dit iets voor je?
http://cgi.ebay.de/BMW-M3-Sticker-Kieme ... |294%3A200
Gaat alleen never passen op je Compact.
Misschien is dit iets voor je?
http://cgi.ebay.de/BMW-M3-Sticker-Kieme ... |294%3A200
- Spoiler: Laat zien
Waarom zou je die dingen willen op/in je compact? :r
Ziet er toch niet uit, bovendien verklaar ik je voor gek als je gaat zagen in je mooie strakke schermen
Ziet er toch niet uit, bovendien verklaar ik je voor gek als je gaat zagen in je mooie strakke schermen
www. M3 register .nl
- bmw325ticompact
Nou ik wil het wel proberen alleen niet geplakt heb nl nog een oude scherm liggen waarin ik het wil plaatsen. Heb al een bedrijf gevonden die dan ipv het m3 logo een 325ti logo kan maken. Maar gezien de meningen moet ik toch maar eens goed nadenken of i het permanent zou willen.
doe et aub niet joh, je gaat toch niet met een decoupeerzaag je auto zo laten mishandelen om er een wannabe m3 van te maken... zonda van je auto.
- bmw325ticompact
Hmm gezien het meedenken van mede e46 rijders denk ik dat ik er maar inderdaad van af ga zien. Vond het wel iet shebben maar nu ik eraan zou moeten geloven om mijn compactje te mishandelen.... nee toch maar niet

Goeie beslissing!
Volgens mij kun je dat geld beter investeren in bijvoorbeeld een verlagings setje, mooie knippers/achterlichten, velgen, etc...
Heb eigenlijk nergens foto's van je auto kunnen bewonderen. Heb ik je voorstel topic over het hoofd gezien???
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Idd goede beslissing
Naja, goed dat je ervan af hebt gezien.
Sportstoelen, //m sportstuur.... oh jee, dat gaat niet voor dat geld.PIR3lly schreef:Volgens mij kun je dat geld beter investeren in bijvoorbeeld een verlagings setje, mooie knippers/achterlichten, velgen, etc...
Naja, goed dat je ervan af hebt gezien.
- bmw325ticompact
Moet idd nog ff een mooie foto collectie maken van mijn bolide. MAar nu met het mooie weer erbij ga ik er maar eens gauw werk van maken.
als jij het mooi vind moet je het gewoon doen!!
als iedereen alleen maar hetzelfde zou doen omdat een ander dat ook doet... nou Pfff..
als iedereen alleen maar hetzelfde zou doen omdat een ander dat ook doet... nou Pfff..

mooi is een ding, verstandig voor je auto is het iig niet...
Laatst gewijzigd door Farl op 07 jun 2009, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
tuurlijk smaken verschillen maar m3 roosters in een compact prutsen heeft imho niets met smaak te maken 

OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok

Heren...
Ieder zijn smaak, jullie hoeven ook niet per se in katzwijm te vallen van de wagen van de TS, dus laten we even achterwege laten of het nou getuigd van wansmaak of juist smaak...
De vraag is hier meer of het technisch mogelijk is...
Ieder zijn smaak, jullie hoeven ook niet per se in katzwijm te vallen van de wagen van de TS, dus laten we even achterwege laten of het nou getuigd van wansmaak of juist smaak...
De vraag is hier meer of het technisch mogelijk is...
- bmw325ticompact
Bendankt voor jullie reacties het zij negatief/ in waarde gelaten antwoorden. Ik denk dat ik een fotoshop programma ga raadplegen om te zien hoe het eruit komt te zien.