Tourings zonder dakrails (UPDATE p8: lekkage & oplossing!)
-
Re: Tourings zonder dakrails
hij ziet r zeker strakker uit, ik denk datik as weekend die mijne ook eraf haal;)
Ik heb gewoon zo een afdekklepje bij mn sedan ... klik omhoog, dakrail monteren en klaar
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
Optimus staat er ook ergens een DIY hoe je die roofrails eraf moet halen? Of wijst het zich zelf?.
Weet iemand welke velgen dat zijn op de 4e foto (zilvergrijze touring) en of die onder een PFL passen?.
Bedankt en groeten van Beamy
Weet iemand welke velgen dat zijn op de 4e foto (zilvergrijze touring) en of die onder een PFL passen?.
Bedankt en groeten van Beamy
Laatst gewijzigd door Beamy op 29 mei 2009, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had van Paul begrepen dat het demonteren behoorlijk voor zichzelf spreekt
Die velgen zijn style 162 replica's... Verkrijgbaar in verschillende maten geloof ik, ook in een maat die mooi onder een E46 past
PFL of FL maakt eigenlijk niet uit voor velgen trouwens
Die velgen zijn style 162 replica's... Verkrijgbaar in verschillende maten geloof ik, ook in een maat die mooi onder een E46 past
PFL of FL maakt eigenlijk niet uit voor velgen trouwens
klopt , check maar eens P4Griffendahl schreef:Ik had van Paul begrepen dat het demonteren behoorlijk voor zichzelf spreekt
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Griffendahl bedankt! Zover ik het begrijp is dat als die rails eraf is dan moet en er nog afdekstrips op?
Greetz Beamy
Greetz Beamy
- Westlander
ik heb mijn 330i touring zonder dakrails gekocht, had ze er zeker niet op willen hebben:
Re: Tourings zonder dakrails (UPDATE: lekkage!)
Na de laatste hevige regenbui vorige week bemerkte in dat m'n achterbank zeiknat was, zie roodomlijnde gedeelte:
Ik vermoedde dat het water langs de C-stijl naar binnenkwam door de openingen van de montageplekken van de beugels waar de dakdragers op vastzaten.
Na een PB'tje met 330i ZHP (Stuart op E46Fanatics), bleek dat hij ook last had van een vorm van lekkage.....
Hij heeft ook de roofraildelete gedaan en had nog niet aan de open gaten in het dak gedacht. Het blijkt ook dat de open gaten rechtstreeks in het interieur uitkomen boven de dakhemel. We hebben beiden de bouten weer terug in het dak gedraaid en hopen dat het nu gaat regenen in de hoop geen lekkage meer te hebben
Ik vermoedde dat het water langs de C-stijl naar binnenkwam door de openingen van de montageplekken van de beugels waar de dakdragers op vastzaten.
Na een PB'tje met 330i ZHP (Stuart op E46Fanatics), bleek dat hij ook last had van een vorm van lekkage.....
Hij heeft ook de roofraildelete gedaan en had nog niet aan de open gaten in het dak gedacht. Het blijkt ook dat de open gaten rechtstreeks in het interieur uitkomen boven de dakhemel. We hebben beiden de bouten weer terug in het dak gedraaid en hopen dat het nu gaat regenen in de hoop geen lekkage meer te hebben
Touring zonder dakrails:
Ook ff likje vet om die bouten gedaan... ??
rubber afdichtringetjes, die er al zaten onder de beugels :>
Touring zonder dakrails:
Opt1mus, jij snapt nu zeker wel waarom ik nog even wacht met pitbullstyle! :>
Tis toch droog weer ?? eraf die dingen! (h)
Touring zonder dakrails:
ja het is heerlijk weer! Maar als ik die rails erafhaal wil ik gelijk die gaten dan opvullen. dat kost
geld. Ik ga a.s maandag met vakantie voor 2 weken dus dat wordt in ieder geval na die tijd. Ik moet eerst nog een airbag aanschaffen voor mijn nieuwe sportstuurtje.
geld. Ik ga a.s maandag met vakantie voor 2 weken dus dat wordt in ieder geval na die tijd. Ik moet eerst nog een airbag aanschaffen voor mijn nieuwe sportstuurtje.
Re: Tourings zonder dakrails (UPDATE p8: lekkage!)
daarom heb ik er ducktape overgeplakt voor de zekerheid. nog geen lek gehad tot nu toe. je kan er ook bevoorbeeld wat silicone kit inspuiten dan is het zeker dicht
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste