Bmw: Bleutooth maakt geen verbinding meer
Bmw: Bleutooth maakt geen verbinding meer
Hoi,
Heb een Bmw bleutooth carkit. Maar sinds 2 dagen maakt hij geen verbinding meer heb al geprobeerd om mijn gekoppelde apparaat in me tel te verwijderen en daarna weer te vinden maar dat werkt ook niet. Ik heb de stappen volgens het boekje geprobeerd. Dat je de spraak knop en contact sleutel tegelijk moet draaien etc. Eerst brandde het lampje rood daarna een half uur ongeveer kon ik het lampje niet eens aan krijgen op de Navi. En nu brand hij weer rood. Maar hij hoort te knipperen om verbinding te kunnen maken. Weet iemand wat er aan de hand is? Of hoe ik het kan oplossen? is er een mogelijkheid om me scherm te resetten?
Groeten,
yil
Heb een Bmw bleutooth carkit. Maar sinds 2 dagen maakt hij geen verbinding meer heb al geprobeerd om mijn gekoppelde apparaat in me tel te verwijderen en daarna weer te vinden maar dat werkt ook niet. Ik heb de stappen volgens het boekje geprobeerd. Dat je de spraak knop en contact sleutel tegelijk moet draaien etc. Eerst brandde het lampje rood daarna een half uur ongeveer kon ik het lampje niet eens aan krijgen op de Navi. En nu brand hij weer rood. Maar hij hoort te knipperen om verbinding te kunnen maken. Weet iemand wat er aan de hand is? Of hoe ik het kan oplossen? is er een mogelijkheid om me scherm te resetten?
Groeten,
yil
- DJLeonardo
Re: Bmw: Bleutooth maakt geen verbinding meer
Je bluetooth op je telefoon al eens uit en aan gezet?
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Ja zo vaak.. zelfs met een andere telefoon geprobeerd. Je moet het lichtje laten knipperen op je scherm maar dat lukt me maar niet staat dat ik op de spraak knop moet drukken en tegelijkertijd me contact sleutel naar stand 1 moet draaien en dan 1 sec vasthouden dat knopje.
Kan zijn dat je het in de tussentijd al hebt opgelost maar zo te zien op deze pagina gebeurd het vaker. Het lijkt er in ieder geval op dat hier hetzelfde bedoeld werd en opgelost is ...
Misschien heb je er iets aan.
Misschien heb je er iets aan.
Zekeringen al gecheckt..??
Bedoel je de spraakknop op je stuur? Volgens mij moet je de knop bij je armsteun gebruiken.
Aan de door mij gedane opmerkingen kunnen geen rechten worden ontleend.
Gelukt! Heb de spraak op onder de armsteun gebruikt. Ik kon dit eerst niet krijgen omdat ik die had vervangen door een rolo. maar had het gisteravond terug geplaats en geprobeerd en het werkt. wel vaag maarja hij doet het iig weer. Bedankt voor jullie reacties!