Hubert's 330i touring
Hubert's 330i touring
Zoals gevraagd in mijn voorsteltopic hier wat foto's van mijn E46 330i touring uit 2003.
Er werd gevraagd om interieurfoto's dus bij deze
Normaal ben ik niet zo'n fan van houtinleg, maar op de een of andere manier staat het wel goed bij de 'sjiek'heid van deze auto.
Er werd gevraagd om interieurfoto's dus bij deze
Normaal ben ik niet zo'n fan van houtinleg, maar op de een of andere manier staat het wel goed bij de 'sjiek'heid van deze auto.
Re: Hubert's 330i touring
Wauw, mooie touring! Die oranje knippers kloppen in dit geval helemaal bij de uitstraling van de wagen, dat zie je niet vaak! Mooi
mooie touring!
daar zou ik wel ns mee wille cruizen :~
veel succes verder!
grtz
daar zou ik wel ns mee wille cruizen :~
veel succes verder!
grtz
hele mooie touring en een mooie km stand
* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
Wacht ff.... Jij rijdt 50 km/u, in de slip mét de handrem erop?
PS. Volgens mij zijn het HDR foto's die je gemaakt hebt? If so; puik werk!
PS. Volgens mij zijn het HDR foto's die je gemaakt hebt? If so; puik werk!
Ik dacht al, wat trekt ie slecht
Nee, dat is het DSC volledig uit, maar ik neem aan dat iedere E46 bezitter dat wel kent?
Foto's zijn niet HDR, maar wel is de belichting hier en daar een beetje aangepast, met name in de 'driversview' foto.
Een camera met een goed dynamisch bereik doet wonderen. (Canon 500D van mijn vader, de foto die je quote was de enigste die met mijn SE telefoon is gemaakt)
Nee, dat is het DSC volledig uit, maar ik neem aan dat iedere E46 bezitter dat wel kent?
Foto's zijn niet HDR, maar wel is de belichting hier en daar een beetje aangepast, met name in de 'driversview' foto.
Een camera met een goed dynamisch bereik doet wonderen. (Canon 500D van mijn vader, de foto die je quote was de enigste die met mijn SE telefoon is gemaakt)
Wat een kwalitatief goede foto's
Erg mooie auto hoor!
Mooie auto, mooie foto's. Lekker houden zo, lekker chique verschijning
erug mooie auto. als ik de mijne zo moeten verkopen komt er zo een voor terug.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
- ///M 330Ci
Zeker, +1Bob. schreef:Mooie auto, mooie foto's. Lekker houden zo, lekker chique verschijning
Freude am Fahren
De auto blijft inderdaad zo. Hoogstens een ander onderstel, maar dat is met deze km-stand nog een beetje onzin. Word in ieder geval geen rare verlaging etc.
Alleen de koppeling doet soms een beetje raar, haperen/slippen, maar ik begreep dat er ergens een raar pluggetje zit wat hier de oorzaak van is. Toch handig zo'n forum
Alleen de koppeling doet soms een beetje raar, haperen/slippen, maar ik begreep dat er ergens een raar pluggetje zit wat hier de oorzaak van is. Toch handig zo'n forum
Ziet er mooi uit maar DSC uit is toch helemaal geen lampje? :?
Ja, 1 keer drukken is gedeeltelijk uit (tractie=ASC?) en lampje aan, knop 5sec. ingedrukt houden is volledig uit en nog een lampje aan.