- Spoiler: Laat zien
Opt1mus: part out !!!
Re: Opt1mus: Bimmer Rayban's
Mooi zo, wat ziet de touring er heerlijk uit zeg op deze foto:
Het is bijna vaderdagMac schreef:Lijkt mij ook wel wat
Dat lijkt mij te licht worden Farl, nu met de smoke knippers en de zwarte inleg heb ik een mooie donkere look, 1 van mijn donor xenonlampen had de lichte inleg though, ik zal die er eens inzetten en een foto showen....Farl schreef:Gewoon even een ideetje hoor, maar zou zilveren inleg in jouw koplampen ook niet mooi zijn? Ik heb het volgens mij nog niet gezien op een TiAG.
@ de rest:
Bedankt voor de complimeneten, ik ben erg tevreden met de huidige look (op de spiegels na dan maar daar wordt aan gewerkt :> )
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: Opt1mus: Pimp platen
Vooral de voorste was aan vervanging toe, veel steenslag en ietwat bleker geworden in de loop der jaren.
Bij de automaterialenzaak vroegen ze € 50,- voor een set , ik heb ze nu voor de helft, een iets acceptabeler bedrag…
Bij de automaterialenzaak vroegen ze € 50,- voor een set , ik heb ze nu voor de helft, een iets acceptabeler bedrag…
Touring zonder dakrails:
Beter 100! Subtiele mod die nodig was
Het zijn de kleine dingen die het doen
Mooie platen. Staat altijd gaaf, zo met die opzet letters/cijfers.
Zilveren inleg op een TiAg:Farl schreef: Gewoon even een ideetje hoor, maar zou zilveren inleg in jouw koplampen ook niet mooi zijn? Ik heb het volgens mij nog niet gezien op een TiAG.
+1 Het is net als een man in een mooi pak en ongepoetste schoenen die opgelegde letter maakt het gewoon afMac schreef:Beter 100! Subtiele mod die nodig was
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Strak werk Opt1mus!
Kennen ze in de pruis volgens mij niet. ;(
Kennen ze in de pruis volgens mij niet. ;(
Mooie update, dit zet de puntjes toch wel op de i. Vind het altijd zo'n afknapper als ik een dikke BMW zie rijden zonder kentekenplaten met opgelegde letters... ;(
Zo mooi man wat kosten die kentekenplaten nou met opgelegde letters en waar kun je ze halen?
Yep dat is er weer een Optimus, klein maar heel fine. Maakt het geheel weer wat deftiger ...
Nette update! |p
Re: Opt1mus: Ik stop ermee......
Na lang wikken en wegen, heb ik besloten ermee te stoppen. Voornaamste redenen zijn de financiën en het resultaat wat te bereiken is....
Touring zonder dakrails:
Dat is best een lekkere manier van stoppen, weet ik toevallig uit ervaring Zijn die schijven bij jou niet zwart gelakt of komt dat door de crappy foonpic ??
Nog wel ff een paar slijtage indicatoren halen
Nog wel ff een paar slijtage indicatoren halen
mooie set remschijven zal een goeie mod zijn. inderdaad ergens moet je stoppen miss al sparen voor een nieuwe? een e9x ofzo dan kun je weer helemaal opnieuw beginnen
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste