OEM Sound generator Z4 in 325Ci! Update: soundfile pag.4
Re: OEM Sound generator Z4 inbouwen in E46? Update: besteld!
Ja, spullen zijn besteld! Ik heb de codes even nagekeken op ETK, klopt allemaal. Dus die kun je gewoon overnemen..
En was je nou effectief 80 euro kwijt voor alles?
Ik heb nog niet betaald Jussi
Maar rond dat bedrag zou het moeten zitten! Misschien dat het een paar euro's meer kost, maar dan heb je het ook wel gehad!

Maar rond dat bedrag zou het moeten zitten! Misschien dat het een paar euro's meer kost, maar dan heb je het ook wel gehad!
Hoe klinkt het in een 330i? (h)
Ben wel benieuwd, in een 323i klonk het wel leuk (YouTube)..
Prima Daniel, dat is het blok waar hij oorspronkelijk voor ontwikkeld is hè! Hij zit normaal op de Z4 3.0, das hetzelfde blok als jij hebt..Daniël schreef:Hoe klinkt het in een 330i? (h)
Die 323i klinkt wel leuk, maar ik denk dat het geluid wel vertekend is! Daarnaast heeft hij die schuimrubberen dingen eruit dacht ik, dus dan klinkt het allemaal nog wat heftiger.
Welke onderdeel nummers moet ik door geven bij de Dealer?
Maar hoe zit het met lage toeren? Storend?
Klinkt allemaal erg vet! Maar rij ook veel snelweg kms dus moet niet TE worden..
Wacht eerst jouw/jullie reactie af
..
Maar hoe zit het met lage toeren? Storend?
Klinkt allemaal erg vet! Maar rij ook veel snelweg kms dus moet niet TE worden..
Wacht eerst jouw/jullie reactie af

In m'n eerste post staan de onderdeelnummers, dat rijtje moet je bestellen!
Maar wat betreft jouw vragen, ik ben zelf ook heel benieuwd naar het geluid. Maar ik begrijp uit de meeste reacties dat het eigenlijk net zo werkt als een sport-luchtfilter, als je rustig of een constante snelheid rijdt hoor je het niet. Puur wanneer je wat meer gas gaat geven, klinkt het wat harder, precies wat je ook wilt lijkt me! Bij mij in elk geval wel
Ik hoop deze of volgende week de spullen binnen te hebben, dan weet ik meer!
Maar wat betreft jouw vragen, ik ben zelf ook heel benieuwd naar het geluid. Maar ik begrijp uit de meeste reacties dat het eigenlijk net zo werkt als een sport-luchtfilter, als je rustig of een constante snelheid rijdt hoor je het niet. Puur wanneer je wat meer gas gaat geven, klinkt het wat harder, precies wat je ook wilt lijkt me! Bij mij in elk geval wel

Ik hoop deze of volgende week de spullen binnen te hebben, dan weet ik meer!
Dit topic ga ik eens ff goed volgen, ben erg benieuwd naar het resultaat en de kosten.
Mss wel een optie om het te doen, aangezien ik het geluid binnen wat tam vind bij vollast.
Je moet echt de radio zacht zetten anders hoor je het amper.
Edit:
Heb gister mijn zwager gesproken (8 jaar BMW Techniker), en die zei dat deze setjes echt een vet geluid geven.
Mss wel een optie om het te doen, aangezien ik het geluid binnen wat tam vind bij vollast.
Je moet echt de radio zacht zetten anders hoor je het amper.
Edit:
Heb gister mijn zwager gesproken (8 jaar BMW Techniker), en die zei dat deze setjes echt een vet geluid geven.
Een Sportfilter kan schadelijk zijn, hoe zit het met dit?
Klopt, ik heb het op mijn 206 GTi gehad. M'n hele inlaatsysteem was vervuild, allemaal rommel was via het filter binnengekomen. Deels omdat hij niet goed was bijgehouden/ingevet, maar de motor zal er niet beter op zijn geworden.
Bij dit systeem is het niet van toepassing, je originele inlaattraject blijft behouden. Het enige wat eraan veranderd, is dat je een pijp naar je interieur laat lopen voor extra geluid. Dus is absoluut niet schadelijk!
Bij dit systeem is het niet van toepassing, je originele inlaattraject blijft behouden. Het enige wat eraan veranderd, is dat je een pijp naar je interieur laat lopen voor extra geluid. Dus is absoluut niet schadelijk!
Laatst gewijzigd door hanse46 op 14 jun 2009, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan ga ik maar eens informeren bij de Dealer of die het kan/wil leveren
..

De soundgenerator is binnen!!!
Morgen installeren als alles wil lukken! De kosten voor het hele systeem zijn 88 euro! Valt heel erg mee dus...

Morgen installeren als alles wil lukken! De kosten voor het hele systeem zijn 88 euro! Valt heel erg mee dus...

Re: OEM Sound generator Z4 in 325Ci! Update: Spullen binnen!!
De plannen klinken goed Hans 
Nu hopen dat het morgen ook zo klinkt bij jou

Nu hopen dat het morgen ook zo klinkt bij jou
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"