BLaCK CoMPaCT 316TI
BLaCK CoMPaCT 316TI
Laatst gewijzigd door Mr-Snakeo op 09 dec 2009, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: BLaCK CoMPaCT 316TI
Mooi resultaat!
Wil die vriend niet ruilen vwb velgen?
Of zitten de winterbanden er nog onder?
Wil die vriend niet ruilen vwb velgen?
Of zitten de winterbanden er nog onder?
thanks man ben der ook hele zaterdag mee druk geweest voor ik die glans had
hij wil ze wel verkopen, ik vinde zulke velgen ook erg mooi maar jammer is alleen dat er op 2 velgen best velgrand schade op zit dus zoek ik net als hem naar leuke BBS lemans 18inch :>
hij wil ze wel verkopen, ik vinde zulke velgen ook erg mooi maar jammer is alleen dat er op 2 velgen best velgrand schade op zit dus zoek ik net als hem naar leuke BBS lemans 18inch :>
Orginele M achterbumper op de kop getikt
Als ik der mee bezig ga maak ik wel foto's.
iemand trouwens al ervaring met demonteren van compact achterbumper??
Als ik der mee bezig ga maak ik wel foto's.
iemand trouwens al ervaring met demonteren van compact achterbumper??
Mooie foto's van een mooie compact Maar een ander setje velgen kan ze wel gebruiken idd, wanneer krijgt ze die?
VWB het demonteren v/d achterbumper:
Ik weet niet of dat bij een compact hetzelfde in elkaar zit als bij een facelift coupé, maar als dat zo is dan heb je hier wel wat aan denk ik: *klik*
VWB het demonteren v/d achterbumper:
Ik weet niet of dat bij een compact hetzelfde in elkaar zit als bij een facelift coupé, maar als dat zo is dan heb je hier wel wat aan denk ik: *klik*
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
thanks, voor positiefe reactie
velgen wacht ik nog effe mee ben ook druk met motor rijbewijs kost al geld zat :p
die bumper is vlgens mij wel anders, maar zag wel enkele dingen die nog wel eens zelfde kunne zijn zoals dat achter uitschuiven dat heb ik ook al eerder gehoord dat ook zo werkt bij de compact.
als tijd heb ( druk met school) ga ik aan de gang met bumper.
jullie zien wel foto's oooit
velgen wacht ik nog effe mee ben ook druk met motor rijbewijs kost al geld zat :p
die bumper is vlgens mij wel anders, maar zag wel enkele dingen die nog wel eens zelfde kunne zijn zoals dat achter uitschuiven dat heb ik ook al eerder gehoord dat ook zo werkt bij de compact.
als tijd heb ( druk met school) ga ik aan de gang met bumper.
jullie zien wel foto's oooit
Het stuur mag ook wel vervangen worden of opnieuw bekleed of ik moet verkeerd kijken maar volgens mij zie ik aardig wat slijtage op het leer
haha ben jij gek of zo, dik dure uitgave terwel die nu ook goed stuurt, en valt trouwens best mee op foto lijkt het erger door licht invallen.
trouwens heb nu ook een M compact voorbumper moet ook nog gespoten worden etc als achter klaar is doe ik ze tegelijk.
trouwens heb nu ook een M compact voorbumper moet ook nog gespoten worden etc als achter klaar is doe ik ze tegelijk.
Zo en hele nette compact heb je daar zeg.
Nog wat MOD plannen in gedachten?
Nog wat MOD plannen in gedachten?
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
€250 heb je een M stuurtje (ex.airbag die je al hebt!!!), dus dat valt reuze mee...Mr-Snakeo schreef:haha ben jij gek of zo, dik dure uitgave terwel die nu ook goed stuurt
Ik weet zeker dat je achteraf geen spijt krijgt en je het dubbel en dwars waard vind
www. M3 register .nl
Erg nette compact heb je daar!
Laatst gewijzigd door Mr-Snakeo op 09 dec 2009, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Hee
ik ben bezig met een M voorbumer :> en ook heb ik de M achterbumper op de kop weten te tikken
alleen moet hier een daar wat geplamuurt worden en een barstje dik geplakt worden.
heb ook het orginele interieur stippen set nog die wil ik als kan mee laten spuiten in kleur van auto, zodat ik ook eens kan wisselen van interieurstrippen
voor de rest mischien nog een keer dikke 18inch wielen met een lekker diepe velgen ( bbs lemans )
dat was het wel zo beetje, voor de rest ben ik nu druk bezig met motor dus zal straks daar wel meer tijd in streeken (h)
ik ben bezig met een M voorbumer :> en ook heb ik de M achterbumper op de kop weten te tikken
alleen moet hier een daar wat geplamuurt worden en een barstje dik geplakt worden.
heb ook het orginele interieur stippen set nog die wil ik als kan mee laten spuiten in kleur van auto, zodat ik ook eens kan wisselen van interieurstrippen
voor de rest mischien nog een keer dikke 18inch wielen met een lekker diepe velgen ( bbs lemans )
dat was het wel zo beetje, voor de rest ben ik nu druk bezig met motor dus zal straks daar wel meer tijd in streeken (h)