Lichtunits bij Race world belgium

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
myfirstBMW

Lichtunits bij Race world belgium

Bericht door myfirstBMW » 17 jun 2009, 20:26

Hi

ik heb misschien iets stoms gedaan, maar ik heb een complete licht set gekocht voor mijn E46. Van race world uit belgië. Helaas niet eerst hier advies gevraagd. Maar alles past NIET behalve op de buitenste achterlicht units. Taiwanese troep kwam ik later achter. Nu vraag ik om retour maar laten ze niet meer van hun horen... iemand hier ervaring mee?

balen, want ook net een set velgen gekocht die in nieuw staat zouden moet zijn. nu blijkt er een prop in het zijvlak te zijn gezet en lekt de band langs de velg.... en ook deze man geeft niet meer thuis.... probeer er wel een juridisch verhaal van te maken maar zal wel een langslepend verhaal worden.

ondanks de mooie E46 helpt dit niet in de vreugde... maar aan de andere kant, vandaag weer heerlijk gereden en genoten, lang leve de E46! :amen:

als iemand bovenstaand ook eens ervaren heeft hoor ik dat graag!

FOX

Re: Lichtunits bij Race world belgium

Bericht door FOX » 17 jun 2009, 21:23

Welke velgen waren het als ik vragen mag....toch geen BBS CH !

Grts Ruud

myfirstBMW

Bericht door myfirstBMW » 17 jun 2009, 22:04

nee geen BBS naar mijn weten. zijn 18inch spaak m velgen metallic grijs. waren die BBS van jou dan. haha

BoMeWm

Bericht door BoMeWm » 18 jun 2009, 18:01

balen, want ook net een set velgen gekocht die in nieuw staat zouden moet zijn. nu blijkt er een prop in het zijvlak te zijn gezet
Niet mee rijden :X prop in zijwang is not done, prop in loopvlak trouwens ook niet (kan er uitschieten bij hoge snelheid :X een plakker van binnenuit met rubberen ""tuut" kan nog net :)

scooby79

Bericht door scooby79 » 20 jun 2009, 09:42

toch niet soms in maasmechelen gekocht? ga er mee terug en maak van u kl...ten helpt altijd
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste

Spliffie

Bericht door Spliffie » 30 jun 2009, 14:57

Heb niet alles gelezen, maar ik ben er face lift achterlichten gaan kopen voor mijn 520d. Ik geef toe dat het ook wat mijn eigen fout was (niet voldoende opgezocht eerst) en dus snel opgepikt. Hij begon zelf al dat je ze eerst moest afkitten. 't Was 'maar' 250 euro maar dan ook totaal weggegooid. Zo'n brol steek ik nooit meer!

Beter iets meer geven maar fatsoenlijk spul kopen.

myfirstBMW

Bericht door myfirstBMW » 30 jun 2009, 16:17

dat ben ik 100% met je een. heb wel een mail terug gehad, naar aanleiding daarvan lopen vijlen!!! maar helf past nog niet, weer maar eens een mail sturen...

volgende keer kwaliteits spul kopen dus

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”