onderhoud ?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
sean318

onderhoud ?

Bericht door sean318 » 28 jun 2009, 19:12

Hallo e46 liefhebbers,

ik heb een vraagje,

Ik heb afgelopen zaterdag een prachtige 318i met lpg g3 gekocht uit 1998 die 217.000 kilometer gereden heeft. http://img20.imageshack.us/img20/1800/bmwo.png

Nou heb ik hem van een handelaar gekocht die naar eigen zeggen zelf niks van de auto afwist en hem net pas had (dit klopt met gegevens die ik bij het rdw gechecked heb)

Nou heeft ie volgens het onderhouds boekje geen beurten meer gehad sinds 2005 toenmalige kilometerstand: 160000.

Hij rijd heerlijk en zag er van de onderkant ook nog goed uit qua roest en andere plekken.

Nou wil ik hem graag eens helemaal na laten kijken omdat hij naar mijn idee ontzettend snel heel erg heet word (ik weet niet of dit gebruikelijk is bij bmw's? ik heb namelijk zelf hiervoor ford gereden.) En als hij goed warm gereden is begint hij ook licht te fluiten als ik stapvoets rij (jullie kennen dat fluiten vast wel je hoort het wel vaker) het is iig niet van dat gekrijs dat door merg en been gaat.

Nou is mijn vraag, kan ik dit het beste laten doen bij een algemene garage zoals een kwik fit ofzo? of kan ik hier het beste voor naar de dealer gaan? en hoe zit het eventueel met de beurten die hij moet hebben?

Alvast bedankt,

Groeten Sean!

Oh en mijn cd wisselaar werkt wel en hij geeft op de display ook de cd's en de nummers wel aan maar ik hoor geen geluid als ik hem op de cd mode zet. Is dit een vaker voorkomend probleem? enig idee hoe het komt?

Farl

Re: onderhoud ?

Bericht door Farl » 28 jun 2009, 21:15

In de bovenstaande link staat meer informatie over je vraag. Graag de zoekfunctie gebruiken voor antwoorden op je vragen.

Gesloten

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”