Maritaly schreef:Mijn BC gaf laatst 7.1 L/100km aan ..
Echt absurde afwijking 8p
[thumbnail]http://i107.photobucket.com/albums/m284 ... C00324.jpg[/thumbnail]
Hoewel? :drive: :fluit: :fluit: :fluit:
Henry, Hou je 'm wel heel ? :uitlachen:
Maritaly schreef:Mijn BC gaf laatst 7.1 L/100km aan ..
Ik wel.... En Martijn ook hoop ik....BertusE46 schreef:Maritaly schreef:Mijn BC gaf laatst 7.1 L/100km aan ..
Henry, Hou je 'm wel heel ? :uitlachen:
Wacht ff ...Henry320d schreef:Henry, Hou je 'm wel heel ? :uitlachen:...
Ik wel.... En Martijn ook hoop ik....
Dat zal toch wel????Maritaly schreef:Wacht ff ...Henry320d schreef:Henry, Hou je 'm wel heel ? :uitlachen:...
Ik rij nog niet zolang Bmw ..
Maar zou die er niettegen kunnen dan ??
Henry320d schreef:Dat zal toch wel????Maritaly schreef:Wacht ff ...Henry320d schreef:Henry, Hou je 'm wel heel ? :uitlachen:...
Ik rij nog niet zolang Bmw ..
Maar zou die er niettegen kunnen dan ??
Die snelheden rijdt ik niet vaak....... Spits, Nederland.... dan zit ik net op de helft van dat..... |d 8p
En in werkelijkheid is dat op de BC toch nog 5,4 liter op 100km geworden... In het echt kwam het uit op 1:19,5, zo waar geen gekke score denk ikGriffendahl schreef:Nu 2 dagen mijn 320d in gebruik op en neer naar het werk en de verbruiksmeter van de BC staat op 4,6 liter/100km (ongeveer 1:22)... Ben benieuwd wat dat in werkelijkheid is.
zullen we ruilen van auto?Griffendahl schreef:En in werkelijkheid is dat op de BC toch nog 5,4 liter op 100km geworden... In het echt kwam het uit op 1:19,5, zo waar geen gekke score denk ikGriffendahl schreef:Nu 2 dagen mijn 320d in gebruik op en neer naar het werk en de verbruiksmeter van de BC staat op 4,6 liter/100km (ongeveer 1:22)... Ben benieuwd wat dat in werkelijkheid is.
Ik zat vorige week op 1 op 13,7...Griffendahl schreef:En in werkelijkheid is dat op de BC toch nog 5,4 liter op 100km geworden... In het echt kwam het uit op 1:19,5, zo waar geen gekke score denk ikGriffendahl schreef:Nu 2 dagen mijn 320d in gebruik op en neer naar het werk en de verbruiksmeter van de BC staat op 4,6 liter/100km (ongeveer 1:22)... Ben benieuwd wat dat in werkelijkheid is.
Kwa verbruik wil ik ook wel ruilenAlpinaDrachten schreef:zullen we ruilen van auto?Griffendahl schreef:En in werkelijkheid is dat op de BC toch nog 5,4 liter op 100km geworden... In het echt kwam het uit op 1:19,5, zo waar geen gekke score denk ikGriffendahl schreef:Nu 2 dagen mijn 320d in gebruik op en neer naar het werk en de verbruiksmeter van de BC staat op 4,6 liter/100km (ongeveer 1:22)... Ben benieuwd wat dat in werkelijkheid is.
Haha 1 op 14 heb ik zelfs nog nooit gehaald.Henry320d schreef:Ik zat vorige week op 1 op 13,7...Griffendahl schreef:En in werkelijkheid is dat op de BC toch nog 5,4 liter op 100km geworden... In het echt kwam het uit op 1:19,5, zo waar geen gekke score denk ikGriffendahl schreef:Nu 2 dagen mijn 320d in gebruik op en neer naar het werk en de verbruiksmeter van de BC staat op 4,6 liter/100km (ongeveer 1:22)... Ben benieuwd wat dat in werkelijkheid is.
De laatste paar weken haal ik de 1 op 15 niet eens meer.....
Benzine??AlpinaDrachten schreef:Haha 1 op 14 heb ik zelfs nog nooit gehaald.