wat denken jullie? UPDATE
Re: wat denken jullie? UPDATE
17'' styling 68, mooiste velgen 

jaa dit is 19'' m3 evo velg van de e92Yoshiii schreef:Dit is 19'' toch?

als ik eerlijk moet zijn rijd hij gewoon nog super!R.H. schreef:Ziet er een stuk sportiever uit.
Rijdt hij ook nog een beetje fijn of heb je veel last van spoor vorming en gehobbel?
je kan wel merken dat hij iets stugger is en ja je voelt de weg iets beter, maar het is niet zo dat het k*t rijd.
bestaat niet dat 19" super rijdt, maak je mij niet wijs. Vooral niet met die platte bandjes, je voelt alles!. Ik had zelf ooit een golf4 met 18" en daarin voelde je al alles. Helemaal bij drempels. Dus ik denk dat je dan met 19'' helemaal tegen de dakhemel zit.
-
Ik vind het er super uitzien! Ik wil dezelfde velgen halen, alleen dan 18 inch. Of is dit af te raden?
qua de verhalen die ik heb gehoord moet het mee vallen hoor beamy, maar ben met je eens dat als je meer gaat verlagen of grotere wielen en plattere banden neemt, je confort afneemt.
Alleen zullen de mensen die er mee rijden het beter weten als ik met alles nog origineel.
Alleen zullen de mensen die er mee rijden het beter weten als ik met alles nog origineel.

Laatst gewijzigd door R.H. op 13 jul 2009, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
Misschien moet je het eerst eens proberen voor je dat begint te roepen, een BMW is geen Golf... Iedereen doet net alsof je helemaal door je auto stuitert als je met 19"rijdt. Da's echt onzin, je merkt dat het een klein tikje stugger is, maar niet echt noemenswaardig...Beamy schreef:bestaat niet dat 19" super rijdt, maak je mij niet wijs...
Maar goed, ontopic maar weer... Over het comfort van 19" of 18" kunnen we het elders hebben.
Beamy schreef:bestaat niet dat 19" super rijdt, maak je mij niet wijs. Vooral niet met die platte bandjes, je voelt alles!. Ik had zelf ooit een golf4 met 18" en daarin voelde je al alles. Helemaal bij drempels. Dus ik denk dat je dan met 19'' helemaal tegen de dakhemel zit.
tuurlijk voel je de weg beter met deze velg en deze platte banden. maar ik persoonlijk vind dat lekker rijden, en bij drempels valt dat echt wel mee. maar aangezien ik nooit hard over drempels rij zou ik het niet echt weten, maar ik ga het zeker niet proberen. het kan miss geen kwaad maar het is zeker niet goed voor je bimmer/velgen. maar goed ik wil je best een rondje laten rijden, dan kan je het zelf meemaken

-
heel mooi man die velgen!!!!!staan perfect.
is goed Tiesjuh! Nou ik krijg het druk de komende tijd bij Griffendahl moet ik ook al in de auto komen zitten en ervaren hoe het het is om met 19" te rijden.
lol