mijne tiag 318i sedan
- robinmelis
mijne tiag 318i sedan
hier zijn de foto's van mijn bimmer die ik vorige maand heb aangekocht, het is wel wat anders dan zo'n lame volkswagen polo
hier heb ik al witte knippers gestoken, maar toen ik hem gekocht had waren dit nog oranje, de achterste lichten moeten nog vervangen worden, maar dit heeft geen haast. aangezien ik toch meestal langs voor naar de auto toestap
De auto had wat schade aan de voor en achter bumper van de vorige eigenaars en dit kon natuurlijk niet, dus heb ik me voor vooraan een nieuwe bumper aangeschaft en deze dan late spuiten en de achterste laten herstellen, met dit resultaat
verdere foto's van interieur en dergelijke komen nog, maar de ouders hebben de camera momenteel mee op vakantie, dus het zal even wachten geblazen zijn
hier zijn de foto's van het interieur
ik heb ook een grom ipod interface geinstalleerd, waarbij ik dus de ipod kan bedienen via de radio en de ipod zelf (ipod laad ook op),
de ipodkabel heb ik laten uitkomen het brillenvak, of hoe dit ook noemt.
ook heb ik de kabel lang genoeg gelaten voor als ik met een 2de persoon rij, deze muziek via de ipod kan opzoeken.
Als ik alleen rij, hoef ik gewoon de ipod in het vakje te plaatsen en het klepje naar beneden te doen en je ziet er niets van
effe een update:
wegens het nu zomer is en we wel eens een tripje doen, heb ik de koffer voorzien van een 12v aansluiting.
massa genomen in de koffer, en de plusdraad loopt door de doorvoertule achter de achterbank dan onder de zitbank en onder het tapijt door de middenconsole naar de sigarettenaansluiting vooraan in de auto.
daar afgetakt van de voedingsdraad van de sigarettenaansluiting en hier dan een extra zekering tussen gezet ( men kan niet veilig genoeg zijn).
en zie hier het resultaat:
hier heb ik al witte knippers gestoken, maar toen ik hem gekocht had waren dit nog oranje, de achterste lichten moeten nog vervangen worden, maar dit heeft geen haast. aangezien ik toch meestal langs voor naar de auto toestap
De auto had wat schade aan de voor en achter bumper van de vorige eigenaars en dit kon natuurlijk niet, dus heb ik me voor vooraan een nieuwe bumper aangeschaft en deze dan late spuiten en de achterste laten herstellen, met dit resultaat
verdere foto's van interieur en dergelijke komen nog, maar de ouders hebben de camera momenteel mee op vakantie, dus het zal even wachten geblazen zijn
hier zijn de foto's van het interieur
ik heb ook een grom ipod interface geinstalleerd, waarbij ik dus de ipod kan bedienen via de radio en de ipod zelf (ipod laad ook op),
de ipodkabel heb ik laten uitkomen het brillenvak, of hoe dit ook noemt.
ook heb ik de kabel lang genoeg gelaten voor als ik met een 2de persoon rij, deze muziek via de ipod kan opzoeken.
Als ik alleen rij, hoef ik gewoon de ipod in het vakje te plaatsen en het klepje naar beneden te doen en je ziet er niets van
effe een update:
wegens het nu zomer is en we wel eens een tripje doen, heb ik de koffer voorzien van een 12v aansluiting.
massa genomen in de koffer, en de plusdraad loopt door de doorvoertule achter de achterbank dan onder de zitbank en onder het tapijt door de middenconsole naar de sigarettenaansluiting vooraan in de auto.
daar afgetakt van de voedingsdraad van de sigarettenaansluiting en hier dan een extra zekering tussen gezet ( men kan niet veilig genoeg zijn).
Laatst gewijzigd door robinmelis op 09 jul 2009, 15:41, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: mijne tiag 318i sedan
Fraai zeg! Voorbumper doet 'm goed
Mocht je de bijpassende MTech zijskirts willen, stuur me ff een PB....
Mocht je de bijpassende MTech zijskirts willen, stuur me ff een PB....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- robinmelis
effe een update:
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Altijd handig
Erg mooie voorbumper :~
en erg mooi hoe je de ipod heb weggewerkt.
Daar moet ik eigenlijk ook zoiets voor vinden..
Maargoed dat ik 2 linkerhanden heb dan zal dit allemaal vast goedkomen ps. mocht je meer foto's hebben dan check wel ff hoe je het gedaan hebt.
( geloof dat ik in diy al zoiets gezien had)
en erg mooi hoe je de ipod heb weggewerkt.
Daar moet ik eigenlijk ook zoiets voor vinden..
Maargoed dat ik 2 linkerhanden heb dan zal dit allemaal vast goedkomen ps. mocht je meer foto's hebben dan check wel ff hoe je het gedaan hebt.
( geloof dat ik in diy al zoiets gezien had)
- robinmelis
Thx,
Meer foto's heb ik niet, Maar als jullie het waard vinden wil ik er wel een kleine DIY voor maken en dan meerdere foto's maken van hoe alles weggewerkt zit.
Gtz Robin
Meer foto's heb ik niet, Maar als jullie het waard vinden wil ik er wel een kleine DIY voor maken en dan meerdere foto's maken van hoe alles weggewerkt zit.
Gtz Robin
Mooie bumper.
netjes hoor Bumper staat 'm goed idd
Maar heeft de auto ook een zijkant?
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
- robinmelis
Robbel schreef:netjes hoor Bumper staat 'm goed idd
ja natuurlijk, maar staan nog van die lelijke orginele 16 ners op, en ik wou jullie die shock en mij de schaamte besparen (h)
normaal gezien ging ik volgende maand ander velgjes gaan hale, maar wegens niet te kunne gaan werken ( mijn ligamenten gescheurd met het basketten en een maand in de plaaster ;( ) zal die nog even moete wachten.
- robinmelis
update:
nieuwe velgjes gekocht!
Het zijn evolution s038 velgen ( 18 inch) geworden, vooraan 8j en achteraan 9j.
De banden die erop steken zijn dunlop sportmaxx'en 225/40/18
Orgineel stond het zo:
( zoek de 3 verschillen :p haha )
met al een geslaagde update vind ik zelf
nieuwe velgjes gekocht!
Het zijn evolution s038 velgen ( 18 inch) geworden, vooraan 8j en achteraan 9j.
De banden die erop steken zijn dunlop sportmaxx'en 225/40/18
Orgineel stond het zo:
( zoek de 3 verschillen :p haha )
met al een geslaagde update vind ik zelf
Laatst gewijzigd door robinmelis op 30 aug 2009, 18:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Bumper en knippers zijn :~
Velgen zijn niet mijn ding.
Mooie foto's! Vooral die bij die molen zou het HIER goed doen ;D
Velgen zijn niet mijn ding.
Mooie foto's! Vooral die bij die molen zou het HIER goed doen ;D
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Het model van de velgen vind ik mooi, alleen het glimmende niet zo.
Verder nog ff door de knietjes laten gaan, en presto!
Verder nog ff door de knietjes laten gaan, en presto!
De velgen zou ik zelf niet onder mijn bimmer leggen, maar ze staan hem wel.