Hallo iedereen weer!
Net vandeweek paar dagen in parijs geweest met de 330ci.. deed't geweldig..
Hier wat fotootjes die ik jullie niet wilde onthouden,
Vanmiddag bij de bandenboer geweest, toch maar weer nieuwe banden besteld, rij nu met Yokohama S-drive, maar heb net weer nieuwe Vredestein Ultrac's besteld, die met die scheve profiellijnen zegmaar... Hoop dat die beter zijn, want die Yoko's maken aardig wat herrie... Al is de vredestein ook geen lijnprofiel ( dus ook gehorig) maar de yoko's vallen wat geluid betreft echt tegen...
Dan gelijk de spatborden achter rollen, en aangezien ik vaker in verre oorden kom, lijkt mij een schroefset toch niet ideaal, dus zit te denken aan alleen maar veertjes, Eibach of H&R, dat hij net voor een cm of 4 lager komt, dan staat ie weer in verhouding met achter...
Verder uh... zit ik veel op youtube te luisteren naar uitlaatgeluidjes onder een 330, maar hoe jammer ook, ik vind de eisenmann niet mooi klinken, veel te zwaar/vol geluid als ik 't goed hoor.. ik heb liever een metaalachtig geluid, met een "snerp" erin zegmaar.. dus word toch een uitlaatje op maat denk ik.... Iemand suggesties over een uitlaat die wel mooi snerpt? beetje 't idee van kreissieg/Kelleners? ( voor de uitlaat-kenners onder jullie)