Wagen laten polijsten

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
G-StyleR

Wagen laten polijsten

Bericht door G-StyleR » 17 jul 2009, 10:41

waar moet ik daarvoor zijn?

liefst in belgie

grtz

DJLeonardo

Re: Wagen laten polijsten

Bericht door DJLeonardo » 17 jul 2009, 11:04

Je kan naar Emanuel in Hoensbroek. Is praktisch Belgie :amen:
150 euro: wassen, polijsten, schoonmaken interieur motorruimte en lakverzegeling. shine shine shine! ;D

Afbeelding

http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f= ... it=emanuel
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

Jussi

Bericht door Jussi » 17 jul 2009, 11:54

Ik weet niet van waar je bent in België maar volgende staat heel hoog aangeschreven op de Belgische fora.

http://www.wax-it.be/

G-StyleR

Bericht door G-StyleR » 17 jul 2009, 14:15

mag zijn maar 300€ tov 150€ en heb aantal foto's gezien van bijde en ziet er evengoed uit

bedankt al voor de info mensen!!

grtz!!!

G-StyleR

Bericht door G-StyleR » 17 jul 2009, 14:22

DJLeonardo schreef:Je kan naar Emanuel in Hoensbroek. Is praktisch Belgie :amen:
150 euro: wassen, polijsten, schoonmaken interieur motorruimte en lakverzegeling. shine shine shine! ;D

Afbeelding

heb net je vorige topic ook ns gelezen en nu heb ik een vraag

heb je nog swirls na die behandeling van die mensen?

want dat is de reden dat ik het wil laten doen. weg met die swirls!!! hehe

grtz

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 17 jul 2009, 14:30

Dat is nou juist het hele idee van het polijsten he. Dat die swirls dus weg zijn.... ;)

Maar zodra je gaat wassen komen ze wel weer hoor daar onkom je niet aan maar als je voorzichting wast blijft het minimaal. Als je d'r dan weer met de snelwax overheen gaat zie je geen swirls meer...

Jussi

Bericht door Jussi » 17 jul 2009, 14:31

Prijsverschil komt door het gebruik van hoogstaandere producten. De wax die hij gebruikt kost al meer dan de behandeling van dat ander bedrijf. Dat ze er op foto evengoed uitzien wil niks zeggen...

Maar het is jouw geld en jij moet maar lekker beslissen hoeveel jij er aan wil uitgeven. ;)

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 17 jul 2009, 14:35

Wat is dat nou voor reactie???? :? hoe weet jij nou wat voor soort spullen ze gebruiken? Ik ga die discussie over producten en kwaliteit liever niet voeren hier. Emauel heeft een hoop producten geprobeerd en dit is de beste prijs/kwaliteit verhouding. En idd het "voeden" (wat krijgt ie te eten dan?) van het dashboard doen ze niet, ze maken het gewoon schoon. Tevens is het geen wax (want dat trekt vuil aan zoals inmiddels wel bekend) het is een syntetisch product met nanotechnologie en teflon (vuilafstotend)
Verder werken ze heel snel. Alles is in een uurtje op 3-4 klaar. Dan staan er wel 2 aan het werk. Overigens zit het prijs vershil er ook in dat Emauel een speciale prijs heeft voor auto's van ons BMW liefhebbers, omdat hij zelf een liefhebber is.

Jussi

Bericht door Jussi » 17 jul 2009, 17:15

Denk dat je me verkeerd begrijpt Leonardo.

Mijn reactie was niet bedoeld om het door jou aangehaald bedrijf de grond in te boren maar om het hogere tarief van het andere bedrijf te rechtvaardigen. Mijn excuses als dit dubbelzinnig overkwam.

Groeten,

Mathieu

koertplert

Bericht door koertplert » 17 jul 2009, 18:26

Weet iemand een goed adres in de regio Den Haag?

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 17 jul 2009, 18:51

Jussi schreef:Denk dat je me verkeerd begrijpt Leonardo.
Ja dat dacht ik ook al.... Ik zag al dat die belgen er veel meer tijd insteken. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik ze bij mij geen plekje gemist hadden hoor! En als je Reggie de binnenkant ziet boenen dan snap je dat ie goed schoon is geworden!

Dutch Delight

Bericht door Dutch Delight » 17 jul 2009, 19:23

DJLeonardo schreef:
Jussi schreef:Denk dat je me verkeerd begrijpt Leonardo.
Ja dat dacht ik ook al.... Ik zag al dat die belgen er veel meer tijd insteken. Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik ze bij mij geen plekje gemist hadden hoor! En als je Reggie de binnenkant ziet boenen dan snap je dat ie goed schoon is geworden!
Ollanders ook hoor ;)
koertplert schreef:Weet iemand een goed adres in de regio Den Haag?
Probeer klankie van t forum s, anders kun je mij ook een pm sturen.
Afbeelding

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007

klankie

Bericht door klankie » 18 jul 2009, 08:16

thx dutch delight

in den haag kan i wel helpen

kan pm of email sturen

klankie

Bericht door klankie » 18 jul 2009, 08:26

zit dit net allemaal eens te lezen
en prijzen tussen 150 en 300 euro zijn toch wel vrij normaal hoor
je moet eens indenken hoelang iemand met het polijsten bezig is

maar goedkoop ik ook wel eens duurkoop
heb net dat verslag zitten lezen wat jullie hieboven aangeven

maar zijn alleen maar een paar opervlakige foto,s heb je geen foto,s van dicht bij met een lamp er op
zodat we kunnen zien of ook daadwerkelijk alles weg is aan swirls

weet dat de lak van bmw erg hard is en dat je de swirls en eventueele krassen er niet zomaar even uit hebt
GLANS kan iedereen aanbrengen op een auto maar , swirls , krassen , lakinperfecties, hologrammen word een ander verhaal

dus als je je auto wil laten doen vraag of ze een stukje op je zijscherm willen doen , kan je zien wat het resultaat word
en dan kan je over de prijs nadenken
ik zou niet even mijn auto megeven om de laten detailen zonder dat ik weet wat het resultaat is

detail zelf al ruim 2.5 jaar auto,s en ik laat altijd een stuk zien van wat haalbaar is , en dat werkt
mensen kunnen hun ogen niet geloven wat haalbaar is met autolak

succes

klankie

denhaag

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 18 jul 2009, 08:37

Goed dat je dat aanhaalt klankie. Emanuel en z'n familie doen het detailen al hun hele leven. Idd ook wel wat ervaring zeg maar.
Hij heeft mij ook laten zien wat haalbaar is. We hebben toen gekozen voor een fijne polijst korrel omdat het het gladste resultaat zou opleveren. Met de groffere korrel zouden er diepere krassen weggaan maar zou het eindresultaat wat te grof zijn. Ik had n.l. een paar flink diepe krassen die soms wel en soms niet door de toplaag heen waren. Daar is nog wel een lichte etsing van te zien. Maar de swirls zijn allemaal weg iig.
En tuurlijk kan je een hele dag lang gaan polijsten maar dat gaat natuurlijk niet lukken voor 150 euro laat staan met het schoonmaken van interieur en motorruimte erbij. En dan ook nog de lakverzegeling.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”