Washdown's 325CI *Verkocht*
Re: Washdown's 325CI
Politie snel genoeg ter plaatse om de betreffende duistere personen nog aan te houden ??
Wat een geluk bij een ongeluk dat je er zelf zo op tijd bij was !!
+1, jammer dat men niet van andermans spullen af kan blijven.....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Nee helaas, maar er zijn hier zoveel tuinen en kleine steegjes waar ze naartoe kunnen vluchten (|Griffendahl schreef:Politie snel genoeg ter plaatse om de betreffende duistere personen nog aan te houden ??
Politie was er wel super snel en ze hebben nog met een politiemotor en 3 auto's gezocht maar verder niemand gevonden. Ik kon het echt niet geloven dat ze opeens bij me auto stonden! echt geluk dat me auto precies in het zicht stond en ook onder een lantaarnpaal
Kom er net achter dat ik wel een heel klein beetje schade heb maar ik weet dat ik eigenlijk wel erg veel geluk heb gehad dat alles nog verder erin zit!
Ook best stom, ze hebben eigenlijk vrij weinig aan alleen zo'n 16:9 scherm..
Ja dat dacht ik ook al bij mezelf maarja... en ook waar ze m hebben proberen los te maken
Echt klote is dat ik het scherm pas net 2 dagen heb ;( en niet eens tijd de gehad om t hier op t forum te zetten.
Echt klote is dat ik het scherm pas net 2 dagen heb ;( en niet eens tijd de gehad om t hier op t forum te zetten.
Je moet natuurlijk wel een beetje licht hebbeb om te kunnen werken......Washdown schreef: echt geluk dat me auto precies in het zicht stond en ook onder een lantaarnpaal
Dekt de verzekering de schade aan je 16:9?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
wat een domme gozers (|
gewoon afblijven met je tengels!
succes met het herstel!
gewoon afblijven met je tengels!
succes met het herstel!
Opt1mus schreef:Je moet natuurlijk wel een beetje licht hebbeb om te kunnen werken......Washdown schreef: echt geluk dat me auto precies in het zicht stond en ook onder een lantaarnpaal
Dekt de verzekering de schade aan je 16:9?
Ja ik ben all risk verzekerd gelukkig, ik bel vanmiddag nog even met de verzekering over hoe en wat.
Ze hebben helaas mijn ruit niet op voorraad bij carglass dus dat wordt een tijdelijke ruit.
Klote allemaal dit :?
Dit toont toch maar eens het belang aan van een goed alarm anders had je niets gemerkt, was je de volgende dag bij je auto gekomen en had je kunnen constateren dat de boel leeg was geroofd
Ook al zou het alleen een scherm zijn, als het geld oplevert en je hebt met junks van doen dan interesseert ze dat niet veel.
Ok je hebt wel wat schade maar dit is gelukkig te overzien en je bent All-Risk verzekerd, dat ze geen raam op voorraad hebben bij Carglass voor de E46 verbaasd me niet maar met een tijdelijk raam heb je in ieder geval iets.
Heb je nou ook dat je 's avonds laat meer uit het raam kijkt om je Bimmer extra in de gaten te houden?
Dit toont toch maar eens het belang aan van een goed alarm anders had je niets gemerkt, was je de volgende dag bij je auto gekomen en had je kunnen constateren dat de boel leeg was geroofd
Ook al zou het alleen een scherm zijn, als het geld oplevert en je hebt met junks van doen dan interesseert ze dat niet veel.
Ok je hebt wel wat schade maar dit is gelukkig te overzien en je bent All-Risk verzekerd, dat ze geen raam op voorraad hebben bij Carglass voor de E46 verbaasd me niet maar met een tijdelijk raam heb je in ieder geval iets.
Heb je nou ook dat je 's avonds laat meer uit het raam kijkt om je Bimmer extra in de gaten te houden?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Wereld is kapot....
Eigenlijk best jammer dat je automatisch in zo'n situatie gaat schreeuwen.
Het beste alternatief was natuurlijk ff met de koevoet er achter gaan staan... en dan nog een paar verwensingen die ik beter niet kan posten.
Eigenlijk best jammer dat je automatisch in zo'n situatie gaat schreeuwen.
Het beste alternatief was natuurlijk ff met de koevoet er achter gaan staan... en dan nog een paar verwensingen die ik beter niet kan posten.
bjornc, het punt is als je 1 van die gasten bewerkt met een koevoet dat je zelf nog opgepakt word voor mishandeling.. en als je hem goed slaat wellicht poging tot..?
en idd in sommige delen van Nederland is de samenleven verrot..
//.00.-// > /.-////.-///.-
Mooi!!!
alleen minders van de schade
alleen minders van de schade
Wat verschrikkelijk zeg!
Dan ben ik toch wel bij dat ik ook een alarm heb. Veel mensen zijn nogal eens negatief over het effect van een alarm, maar nu blijkt toch maar weer dat je er zeker voordeel mee kan behalen.
Succes met het verdere afhandelen!
Dan ben ik toch wel bij dat ik ook een alarm heb. Veel mensen zijn nogal eens negatief over het effect van een alarm, maar nu blijkt toch maar weer dat je er zeker voordeel mee kan behalen.
Succes met het verdere afhandelen!
Ik heb nu een tijdelijke raam erin, ik keek al redelijk vaak uit me raam maar sinds vanmorgen staat er nu ook een cam opgericht incl. motion detection .Ik had m al liggen maar ik vond het eigenlijk nogal overdreven om een cam op de parkeerplaats te richten maar achteraf had ik t beter maar meteen kunnen doen (| Ben eigenlijk ook nog wel een beetje bang dat ze terug komen om het nogmaals maar dan goed uit te voeren.. niet bang voor die junks maar wel bang voor schade.320driver schreef:Klote allemaal dit :?
Klopt en helaas komt die verrotte samenleving vaak naar plaatsen waar het in het algemeen rustig isChris schreef:bjornc, het punt is als je 1 van die gasten bewerkt met een koevoet dat je zelf nog opgepakt word voor mishandeling.. en als je hem goed slaat wellicht poging tot..?
Als nou niemand gestolen goederen koopt is het probleem ook denk een stuk minder (|