auto is verkocht!!!
Re: hehe eindelijk heb ik me bbs le mans(replica)
gelukkig heb je je velgen die je wilde alsnog gekocht.. ben benieuwd naar het resultaat!
Re: hehe eindelijk heb ik me bbs le mans(replica)
ik vind ze echt super mooi staan veel mooier als de vorige velgen,alleen mist er nog een pro kit maar die komt er snel onder hoop ik.
Re: bbs le mans(replica)nu met foto's
Hele mooie verbetering!
succes ermee
succes ermee
Wauw! Je Le Mans staan vet zeg! :~
ik had eerst bellini starda velgen maar had na een tijdje had ik alweer spijt dat ik ze had gekocht,dus heb ik ze ingeruilt voor bbs le mans replica.
ik vind deze 10x beter staan
ik vind deze 10x beter staan
Laatst gewijzigd door dannyr op 07 apr 2010, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
De bbs le mans replica velgen zien er vet uit! :~ Maakt het totaal plaatje erg mooi
Wat is het verschil tussen de originele en deze replica velgen eigenlijk? Behalve de prijs natuurlijk Heb je nu wel gewoon goede kwaliteit?
Heb er niet zo veel verstand van, maar dat had je al wel gemerkt aan m'n vragen denk ik
Wat is het verschil tussen de originele en deze replica velgen eigenlijk? Behalve de prijs natuurlijk Heb je nu wel gewoon goede kwaliteit?
Heb er niet zo veel verstand van, maar dat had je al wel gemerkt aan m'n vragen denk ik
Echte zijn:
- 3 delig, deze zijn gewoon uit een geheel
- Gesmeed
- Verkrijgbaar in meer maten
- Overall gewoon veel beter
- Bovenal verschrikkelijk duur
Wat zijn precies de maten van de banden en velgen? De banden lijken nogal gestretched.
19'' 8,5j en et-waarde 38 banden zijn 225 breed,maar als ik aan nieuwe banden toe ben dan wil ik wel wat breder hebben.
@Farl, is een coupé en die heeft iets meer wielkastruimte
En.... een 225 zal wat stretchen op een 8.5 J velg
En.... een 225 zal wat stretchen op een 8.5 J velg
Griffendahl wat bedoel je met breedset? Zijn dat van die spacers tussen velg en ophanging zodat de velg wat naar buiten komt of zijn dat breedere velgen?
Bedankt in ieder geval voor je antwoord
Bedankt in ieder geval voor je antwoord
Nee daar bedoel ik mee dat er op de achteras een bredere velg en band gemonteerd wordt als op de vooras... Zie bijvoorbeeld mijn Showroom...
Wordt ook wel Mischbereifung genoemd in het Duits en 'Staggered wheels' in het engels.
Persoonlijk vind ik het erg mooi staan als de achterwielen wat breder zijn, vaak is het velgbed dan wat dieper wat het effect optisch versterkt. Benadrukt optisch het feit dat het ook echt een achterwielaandrijver is.
Wordt ook wel Mischbereifung genoemd in het Duits en 'Staggered wheels' in het engels.
Persoonlijk vind ik het erg mooi staan als de achterwielen wat breder zijn, vaak is het velgbed dan wat dieper wat het effect optisch versterkt. Benadrukt optisch het feit dat het ook echt een achterwielaandrijver is.
-
het blijven hele mooie wielen.ik heb ze ook onder mijn E36 M3 cabrio!!!!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mischbereifung is ook als je voor en achter verschillende merken/modellen band rijdt.Griffendahl schreef:Wordt ook wel Mischbereifung genoemd in het Duits en 'Staggered wheels' in het engels.
Dus met dezelfde maat.