Eibach SPORT-LINE "Voorbeeld Foto´s graag!"

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
dannyr

Re: Eibach SPORT-LINE "Voorbeeld Foto´s graag!"

Bericht door dannyr » 18 feb 2009, 16:46

pirrelli;dan denk dat ik maar voor de proline ga.
hoeveel mm had je hem verlaagd want ik wil hem niet zo laag hebben als jij hem had,want dan ben ik bang dat hij gaat aan lopen want voor is de velg na genoeg gelijk met het zij scherm.

marcovandaar;hoeveel mm verlaagd de veren?hoe lang hebben ze er onder gezeten? en passen ze ook op een 318 ci?voor hoeveel dioe je ze weg.

alvast bedankt

PIR3lly

Bericht door PIR3lly » 18 feb 2009, 17:03

dannyr schreef:pirrelli;dan denk dat ik maar voor de proline ga.
hoeveel mm had je hem verlaagd want ik wil hem niet zo laag hebben als jij hem had,want dan ben ik bang dat hij gaat aan lopen want voor is de velg na genoeg gelijk met het zij scherm.
Mijn 330Ci had een M onderstel en was dus zo'n 1,5 cm verlaagd. Daarna heb ik gewoon de eibach pro set eronder gezet met de vorige foto als resultaat. Ik geloof dat eibach aangeeft 2,5 cm voor en 1 cm achter...

dannyr

Bericht door dannyr » 18 feb 2009, 17:05

maar ik dacht als je een m onderstel heb dan moet je 1,5 cm extra verlagen want die 1,5 cm ben je dan al kwijt vandaag ik uit kwam op een sportline.
en hoe reed dat bij jou kwa comfort?

marcovandaar

Bericht door marcovandaar » 18 feb 2009, 17:13

dannyr schreef:maar ik dacht als je een m onderstel heb dan moet je 1,5 cm extra verlagen want die 1,5 cm ben je dan al kwijt vandaag ik uit kwam op een sportline.
en hoe reed dat bij jou kwa comfort?
ik heb je PM gestuurd,

De mijne lag precies het zelfde als bij pir3lly kwa hoogte. en comfort blijf je houden

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 18 feb 2009, 17:29

@dannyr

M onderstel: 1,5 cm lager dan standaard.
Eibach Pro: 3 cm lager dan standaard (en dus 1,5 lager dan M)
Dat is zoals ik het heb meegemaakt... ik vond Eibach trouwens weldegelijk straffer dan M onderstel (iemand zei dat het geen verschil maakte?)

Het lijkt erop dat sportline nog lager ligt...
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

dannyr

Bericht door dannyr » 18 feb 2009, 17:38

ik heb een m onderstel,dus als ik heb bijvoorbeel 2,5 cm wil verlagen dan is hij 1 cm lager dan een m ondestel?

Feluchie

Bericht door Feluchie » 18 feb 2009, 17:41

Hele mooie verlagingen allemaal :amen:

maar zijn er ook foto van verlaagde tourings...??? Ik ben ook van plan om de touring te verlagen (want de Alpina´s 18´ komen eraan) maar er zijn haast geen foto´s van te vinden.

Ik denk zelf aan Eibach pro+bilstein b4.. Heb ik dan nog wel ruimte tussen het rubber en auto als ik de auto volgeladen heb ? En hoe is het met de comfort, het moet natuurlijk geen go-kart worden ;)

Als iemand foto´s heeft, wil je dan ook even de omschrijving erbij zetten wat eronder ligt..

Thanks people :duimen:
Laatst gewijzigd door Feluchie op 18 feb 2009, 17:43, 2 keer totaal gewijzigd.

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 18 feb 2009, 17:43

dannyr schreef:ik heb een m onderstel,dus als ik heb bijvoorbeel 2,5 cm wil verlagen dan is hij 1 cm lager dan een m ondestel?
Als dat zou kunnen ja. Ik ken zelf alleen geen verlagings setjes die 2.5 mm verlagen. Wat ik heb gezien is 3cm of lager, maar ik heb al een tijdje niet meer naar gezocht. Je kan nauurlijk wel weer ophogen met van die rijweg verhogende rubbers. Maar vergeet niet dat als je gaat verlagen je huidige M veren eruit gaan. Je moet dus altijd uitgaan van de standaard situatie.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

dannyr

Bericht door dannyr » 18 feb 2009, 17:46

nee die 2,5cm was even als voorbeeld,maar ik heb nu antwoord op mijn vraag.

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 19 feb 2009, 09:02

Feluchie schreef: maar zijn er ook foto van verlaagde tourings...??? Ik ben ook van plan om de touring te verlagen (want de Alpina´s 18´ komen eraan) maar er zijn haast geen foto´s van te vinden.

Ik denk zelf aan Eibach pro+bilstein b4.. Heb ik dan nog wel ruimte tussen het rubber en auto als ik de auto volgeladen
Kijk eens in dit topic: http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f= ... h&start=15 hierin heb ik een aantal Tourings gepost. Check ook mijn eigen showroom, ik rij op de originele dempers (indien aan vervanging toe zal ik ook naar de B4 gaan) icm Eibach veren. Goed comfort, lekkere wegligging en icm mijn 18"geen problemen met aanlopen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Feluchie

Bericht door Feluchie » 19 feb 2009, 16:28

+1 optimus thanks

DvK
Contacteer:

Bericht door DvK » 19 feb 2009, 17:00

Niets dan lof over Eibach eigelijk... :amen: . Onder de S2000 had ik ook de Pro Kit en deze lag qua comfort (voor zover je dat hebt in een S2000) zeer dicht bij OEM...alleen lag hij wat lager...

Zit zelf nu ook te denken over een Eibach Pro kit voor onder de :///m: 3 icm 10 a 15mm spoorverbreders...op het M3 Forum lees ik er eigelijk ook niets dan goeds over !

dannyr

Bericht door dannyr » 20 jul 2009, 18:56

ik zit in een dubio,ik had al een pro kit thuis liggen om gemonteerd te worden maar toen belde het bedrijf me op of ik een m onderstel had.toen wist hij me te vertellen dat een pro kit niet veel zin had omdat ik een m onderstel had en die al 15mm lager is dan normaal en dat ik dan sportline nodig heb anders zie je niet dat je hem verlaagd heb.
maar ik heb ook op het forum gelezen tot dat niet zo is zoals bij PIR3lly.
wie kan me overtuigen welke ik moet nemen 8)

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 20 jul 2009, 19:13

Ik zou nooit de sportline nemen, die verlaagt imho te veel voor alleen veren... Niet te praktisch in het gebruik, dan wil je ook stuggere dempers als standaard (vooral achter)

Op zich zou een Pro meer dan goed zijn omdat je dan alsonog een 1,5cm lager als M onderstel... Zou raar zijn als je dat niet ziet want het verschil tussen een M onderstel en een gewoon onderstel zie je ook (en da's ook 1,5cm)

dannyr

Bericht door dannyr » 20 jul 2009, 19:22

ja daarom had ik ook al de pro kit besteld en bij PIR3lly is het resultaat ook mooi,alleen zal die van mij niet zo veel zakken als die van PIR3lly denk ik.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”