mijn tiag 320d touring the end!!! slotje aub verkocht
Re: nieuwe mod's voor mijn touring verlaging update
het was 150€ voor het plaatsen plus montage attest wat je hier in belgie nodig hebt voor de keuring. zou dan 1080€ ongeveer moeten zijn voor de schroefkit .
Laatst gewijzigd door scooby79 op 28 jul 2009, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Re: nieuwe mod's voor mijn touring foto update van de velgen
is dat een goeie of normale prijs heb daar geen gedacht van eigenlijk?
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Lijkt mij een uitstekende prijs Zo lang je de echte V1 hebt en niet de Basic V1
het is een inox set
Dan heb je een goede prijs imho
juist telefoon gehad maandag om 18u binnen brengen. dinsdag middag ophalen
Wil je daar dan niet bij zijn zodat je zelf mooi de hoogte kan bepalen... ?? :?
Daar zou ik zelf ook bij willen zijn.
Straks is hij net even te hoog of te laag, kun je er weer een afspraak voor maken.
Straks is hij net even te hoog of te laag, kun je er weer een afspraak voor maken.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Is toch niet heel veel werk?
Kan je dan nog ff nastellen als je de auto laat uitlijnen
Dan ga ik ervan uit dat de garage er optisch niet erg naast zal zitten.
Kan je dan nog ff nastellen als je de auto laat uitlijnen
Dan ga ik ervan uit dat de garage er optisch niet erg naast zal zitten.
Voor elke verstelling achter moeten je veren eruit, voor elke verstelling voor moeten je voorwielen eraf... Een uurtje ben je zo kwijt voordat die staat zoals je hem hebben wilt... Dat krijg je doorgaans niet in een keer goed, gewoon een kwestie van proberen...
ik ga kijken wat ze zeggen hoe lang dta gaat duren enzo... en anders blijf ik er inderdaad bij. maar ik denk dat als je een aantal km gereden heb die toch nog wat zakt dus zal miss toch nog eens erna moeten terug gaan ervoor.
en moest het zijn dat ik er niet bij kan zijn dan leg ik heel goed uit hoe ik het wil hebben. en als ik hem dan ga halen en het is niet naar mijn zin gaan ze het veranderen zonder extra kosten , dan kennen ze mij nog niet
en moest het zijn dat ik er niet bij kan zijn dan leg ik heel goed uit hoe ik het wil hebben. en als ik hem dan ga halen en het is niet naar mijn zin gaan ze het veranderen zonder extra kosten , dan kennen ze mij nog niet
Schroefset zakt echt nauwelijks meer in...
bedankt voor de tip kan ik er rekening mee houden
Laatst gewijzigd door Farl op 25 jul 2009, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
vanavond om 20u moet ik de wagen normaal ophalen juist gebeld . had ik die vrouw gisteren compleet uit gelegd hoe het moest komen achter gelijk met de band en voor de wielkast een beetje over de band. nu had die tegen haar vent gezegd zo laag mogelijk hij was bijna klaar nu zei hij heb hem zo laag mogelijk gelegd achter . de kast ligt een halve cm van de velgrand heb hem dan maar gezegd dat ik dat niet moet . nu ging die dat dan maar veranderen zonder moeilijk te doen gelukkig. straks om 20u mag ik gaan kijken en als het niet goed is veranderd die het nog.
ben benieuwd
ben benieuwd
Re: nieuwe mod's voor mijn touring update schroefkit
wel 1 plus punt zover. de velgen en banden raakte helemaal niks achter op de laagste stand twas maar nipt maar het ging .