uitlijnen in dokkum
uitlijnen in dokkum
hallo,
vorige week mijn 320i uit laten lijnen bij lammert vd meulen in dokkum ik moest er wel 175 km voor rijden maar met mijn 18 inch velgen had ik nogal last van sporen in de weg e.d.
auto was bij mij in de buurt gecontroleerd en stond goed volgens de uitlijner.(alle rubbers laten controleren door de bmw dealer op speling)
bleek er vorige week toch speling op de silentblocks te zitten en stond de uitlijning dus helemaal niet goed,dus weer terug van friesland naar gelderland en nieuwe rubbers van meyle gemonteerd en vandaag weer terug naar friesland voor het uitlijnen,nou wat een wereld van verschil geen zijwindgevoeligheid meer super strak sturen geen last meer van spoorvorming en zeer stabiel.
heel goed vakwerk de mensen komen van heinde en ver naar dokkum toe met problemen voor het uitlijnen.
was 2 keer de reis dubbel en dwars waard.
gr hans
vorige week mijn 320i uit laten lijnen bij lammert vd meulen in dokkum ik moest er wel 175 km voor rijden maar met mijn 18 inch velgen had ik nogal last van sporen in de weg e.d.
auto was bij mij in de buurt gecontroleerd en stond goed volgens de uitlijner.(alle rubbers laten controleren door de bmw dealer op speling)
bleek er vorige week toch speling op de silentblocks te zitten en stond de uitlijning dus helemaal niet goed,dus weer terug van friesland naar gelderland en nieuwe rubbers van meyle gemonteerd en vandaag weer terug naar friesland voor het uitlijnen,nou wat een wereld van verschil geen zijwindgevoeligheid meer super strak sturen geen last meer van spoorvorming en zeer stabiel.
heel goed vakwerk de mensen komen van heinde en ver naar dokkum toe met problemen voor het uitlijnen.
was 2 keer de reis dubbel en dwars waard.
gr hans
Re: uitlijnen in dokkum
ik heb het laatst ook laten doen bij lammert, en ind, veel stabieler, minder trillingen, veel relaxter sturen!
Dat is het mooie bij Lammert, als er iets aan mankeert dan vind hij het wel.
Hij lijnt niet uit als er iets aan de technische staat van de auto mankeert. (wat hij kan zien).
Ik doe op het bmwfan forum op dit moment een animocheck voor een uitlijnmeeting.
Hij lijnt niet uit als er iets aan de technische staat van de auto mankeert. (wat hij kan zien).
Ik doe op het bmwfan forum op dit moment een animocheck voor een uitlijnmeeting.
- DJLeonardo
Misschien moet je dat hier ook even posten dan. Ik ben wel geinteresseerd. Hoe zit dat in elkaar?
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Is voorlopig nog een interesse peiling, als er genoeg animo voor is ga ik weer even met Lammert praten over eventuele korting en wat alles precies inhoud.
@ BMWhans
Dokkum zou voor mij helaas niet verder weg kunnen zijn...(behalve Texel of zo
)
Zou jij je uitlijninstellingen hier kunnen posten?
Ik zou graag een vergelijking willen maken.
Dokkum zou voor mij helaas niet verder weg kunnen zijn...(behalve Texel of zo

Zou jij je uitlijninstellingen hier kunnen posten?
Ik zou graag een vergelijking willen maken.
uitlijninstellingen vergelijken heeft geen zin,volgens lammert vd meulen is elke bmw weer anders bijv wat voor wielen zitten erop, is tie verlaagd, wat voor motor zit erin etc.
gr hans
gr hans
-
Er is er maar 1 die kan uitlijnen idd... Lammert was mijn vierde adres. Ik bleef zoeken want ik was niet tevreden.. Lammert zat er even met zijn vingers aan en klaar is kees...
Ding gaat als een tiet de hoek om nu idd. Wel jammer dat het behoorlijk prijzig is maar ondanks dat is het wel perfect.
Ding gaat als een tiet de hoek om nu idd. Wel jammer dat het behoorlijk prijzig is maar ondanks dat is het wel perfect.
- Spoiler: Laat zien
- DJLeonardo
Dat is anders helemaal niet duur toch? Ik was hetzelfde kwijt hoor de laatste keer. Was wel binnen een uur weer weg.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i