De koppeling (CDV)
Re: De koppeling
Dat denk ik (ook dealer) ook.
We zullen wel weer zien. ;(
We zullen wel weer zien. ;(
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
is niet zo veel werk hoor ik heb in het verleden de hardyschijf van mijn M3 zelf vervangen zijn 6 bouten 3 aan iedere kant stelt niks voor
Zullen we weer ontopic gaan mensen, het ging over de koppeling dus
Moderatoropmerking 320driver
Volgens het plaatje zit hij echter aan de stalen-leiding kant, dus de foto is niet uit de goede hoek genomen.
De CDV is duidelijk te zien dus eruit ermee zoals 320driver al zegt!_DV_ schreef:Ow, jij ziet hem wel zitten bibic?
Ik ga die van mij er ook tussenuit halen als ik terug ben van Berlijn!
Increase the Peace!
- DJLeonardo
Ik heb 'm ook, heb ik laatst op de brug geconstateerd. Gaat er uit als ik weer een klusje heb.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Ik zie hem ook.. waar je flexibele leiding eindigd daar zit je CDV naar je harde lijn toe.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
-
Hallo medeforumers,
Deze maand moet ook mijn koppeling vervangen worden en uiteraard gaat de Clutch Delay Valve eruit, mits deze aanwezig is. Maar aan het rijgedrag te merken weet ik dat wel zeker.
Tevens komen er achter nieuwe remblokjes op.
Het liefst heb ik Ferodo, maar deze heeft alleen de premier versie beschikbaar voor mijn auto.
Weten jullie hier iets meer van? (ik ben me bewust dat deze vraag niet in dit topic thuishoort)
Daarbovenop komt er nog een grote beurt bij, dus ik zal wel even platzak moeten gaan leven.
Als de werkzaamheden gebeurt zijn laat ik nog wel weten wat de resultaten zijn.
Gr,
Cees
Deze maand moet ook mijn koppeling vervangen worden en uiteraard gaat de Clutch Delay Valve eruit, mits deze aanwezig is. Maar aan het rijgedrag te merken weet ik dat wel zeker.
Tevens komen er achter nieuwe remblokjes op.
Het liefst heb ik Ferodo, maar deze heeft alleen de premier versie beschikbaar voor mijn auto.
Weten jullie hier iets meer van? (ik ben me bewust dat deze vraag niet in dit topic thuishoort)
Daarbovenop komt er nog een grote beurt bij, dus ik zal wel even platzak moeten gaan leven.
Als de werkzaamheden gebeurt zijn laat ik nog wel weten wat de resultaten zijn.
Gr,
Cees
De auto net terug van een groot onderhoud en ik heb dat kreng ook laten verwijderen! Wat een droom.. Auto rijdt nu echt zoals het hoort!
Een aanrader aan iedereen!
Een aanrader aan iedereen!
The bad guy is out.. (h) Inderdaad een wereld van verschil, vooral optrekken vanuit stilstand en de bekende hik van 1 naar 2 zijn nu zoals het hoort!!
Prima zelf te doen overigens, met een krik en 2 assteuntjes! Ik ben maar een paar druppels remvloeistof verloren, dus hoefde niet eens bij te vullen.
Prima zelf te doen overigens, met een krik en 2 assteuntjes! Ik ben maar een paar druppels remvloeistof verloren, dus hoefde niet eens bij te vullen.