m3 joyce

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
m3joyce

m3 joyce

Bericht door m3joyce » 28 jul 2009, 21:46

Afbeelding

Als het goed is heb ik nou ook mijn naam veranderd en de rest van mijn profiel moet alleen nog proberen een foto erbij te zetten.
Wat matten betreft kan het nog gekker, wij hebben ja zelf een autopoets bedrijf en iedere week als ik mijn eigen auto heb uitgezogen en gewassen leg ik als het effe kan ook nog een theedoek over de rubberen matten heen zodat het allemaal nog minder snel vuil wordt.
Aanstekelijk gedrag van mijn man denk ik, hij is echt extreem zuinig op zijn amg, zelfs zo erg dat als hij met zijn auto rijdt en hij heeft de werkkleding aan dat hij een hoesje over zijn stoel doet zodat de auto niet vuil wordt.
klinkt allemaal gek maar zo blijft het wel echt nieuw.
Mijn dochtertje van 4 mag ook niet in de auto eten en drinken, moet er niet aan denken al die plak en rotzooi in mijn nieuwe auto.
Heb ook een keer een seicento gehad, toen was mijn dochtertje nog maar een jaar of 1,5 en wou ze een banaan in de auto eten, doe ik dus nooit meer want ik had de banaan achter aan de ramen plakken.
ben ook meteen naar de zaak gereden om het allemaal schoon te maken, eten en drinken dus altijd buiten de auto.
Poets de hele week al auto's genoeg en houdt mijn eigen graag netjes.

Opt1mus
Contacteer:

Re: m3 joyce

Bericht door Opt1mus » 28 jul 2009, 21:57

Dit is de 2e :///m: die we hebben met een kinderzitje erin..... :>

Ik ben ook zuinig op m'n Touring maar zo extreem als jij ga ik net niet, mijn dochtertjes mogen we eten en drinken in de auto. Wel ff vaker schoonmaken en stofzuigen achterin x|
Edit:
ik heb ff je foto zichtbaar gemaakt, je was de link vergeten tussen [img]---[/img]te zetten.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

hanse46

Bericht door hanse46 » 28 jul 2009, 22:03

Zo dan, jij stond ook niet achteraan toen de knappe koppies werden uitgedeeld Joyce! :)

Goed voor elkaar, die M3! Superkleur ook, dat phoenix yellow! Zal vast een hele verbetering zijn tov een 325Ti. Is natuurlijk ook wel een wereld van verschil qua auto!

mantisnl

Bericht door mantisnl » 29 jul 2009, 08:10

Hele gave M3 Joyce! Heb je misschien nog meer foto`s? Ben ook wel benieuwd naar het interieur eigenlijk!

Cougar

Bericht door Cougar » 29 jul 2009, 09:09

Geweldig !!!

En dan bedoel ik zowel de auto als het verhaal, ik herken het wel een beetje. Ik zuig m'n M3 ook bijna na ieder gebruik uit. Ik ben eigenlijk een klein beetje jaloers, een vriendin/vrouw die een M3 zo waardeert (laat staan "rijdt") is heel wat. Ik gebruik in dat geval liever m'n "alles-mag-niets-boeit-ik-ga-toch-nooit-kapot" starletje. Ik klaag verder niet, maar dit is geweldig :)

Maar veel plezier met je nieuwe aanwinst, maar dat lijkt me geen probleem!

Oh, hoensbroek zie ik... wel ff "blinken" als we elkaar tegenkomen. Hier grijsblauwe M3 uit Heerlen :)

Mungos

Bericht door Mungos » 29 jul 2009, 09:12

Staat mooi bij je shirt die M3 |p .
Afbeelding
E36 325i Sedan, E36 ///M3 3.0 Sedan, E39 530i Sedan

Farl

Bericht door Farl » 29 jul 2009, 09:33

Hey Joyce!

Vette M3 joh! Goed om te horen dat je er lekker zuinig op bent, daar zou ik nog wat van kunnen leren. ;)

R.H.
Contacteer:

Bericht door R.H. » 29 jul 2009, 11:25

Keurige auto, volgens mij ben je nu de 2e op deze forum in deze kleur (correct me I've I'm wrong (h) )

Ben zelf ook beniewd naar je verdere inrterieur.

Succes ermee en "wees er zuinig op", is volgens mij een overbodige uitspraak :+
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html

Dominic-Breda

Bericht door Dominic-Breda » 29 jul 2009, 11:26

NICE :)
Mijn :///m:

scooby79

Bericht door scooby79 » 29 jul 2009, 11:44

en joyce heb je nog mod's in gedachten of ga je hem zo laten? ben je soms van in de buurt van maastricht had er laats precies dezelfde m3 gezien en aangezien het zo een aparte kleur is wat je niet vaak tegenkomt kon jij dat wel eens zijn geweest
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste

320driver

Bericht door 320driver » 29 jul 2009, 13:59

Echt een aparte kleur Joyce maar zeker heel mooi, in mijn Coupé wordt ook niet gegeten hoor en hoewel ik zelf wel eens een sigaretje rook mag er ook niet gerookt worden in de auto.
Schoonmaken/poetsen en stofzuigen doe ik zelf om de twee weken ongeveer anders blijf ik aan de gang maar als je zelf zo'n bedrijf hebt zou ik het ook zeker vaker doen ;)

m3joyce

Bericht door m3joyce » 29 jul 2009, 20:39

Afbeelding

Hallo,
Moet nog een hele hoop foto's maken ook van binnen en onder de kap nog nieuwe foto's met de nieuwe ac schnitzer veerpootbrug.
We gaan komende maandag een weekje naar zandvoort op vakantie en als het goed is gaat mijn m3 ook mee omdat het 7 augustus vrij rijden is op circuit zandvoort (toch effe voorzichtig proberen wat hij allemaal kan).
Als ik de :///m: ook meeneem wou ik een paar mooie foto's maken bij de zee.

Het poetsen is voor ons geen probleem aangezien we nu al 2,5 jaar onze eigenzaak in hoensbroek hebben en al heel wat meer jaartjes ervaring natuurlijk. We zijn ook allebei zo zuinig op onze auto omdat mijn man en ik over de jaren heen heel wat auto's hebben gezien van binnen en buiten en hoe mensen ermee omgaan (best erg).
We poetsen ook heel veel voor bedrijven zoals de ford garage jos bogman, auto mengelers uit sittard, crombag uit geleen en american cars uit schinnen. En niet alleen de gebruikte auto's worden door ons gepoetst ook de splinter nieuwe auto's die net van de fabriek komen en afgeleverd moeten worden.

We zijn blij als we effe vakantie hebben, zijn we naar alle drukte echt wel aan toe en dan kunnen we echt weer eens genieten van onze auto's en daarom effe rijden op het circuit van zandvoort.

:zwaai:

Henk-Jan

Bericht door Henk-Jan » 29 jul 2009, 21:23

Erg mooi! Jammer dat jullie poetsbedrijf zo ver weg is anders had ik 'm zeker eens door jullie laten poetsen!

serkan 1907

Bericht door serkan 1907 » 29 jul 2009, 21:47

heel mooi allemaal joyce!!!!

ik denk dat ik net zo zuinig ben als jou!!gelukkig is mijn dochtertje net zo zuinig op haar spulletjes als pappa.
daarom is zij eigenlijk ook de enige die altijd mee mag rijden. ;)

m3joyce

Bericht door m3joyce » 29 jul 2009, 22:12

jong geleerd is oud gedaan, nou wilt ze nog graag een rose auto hebben maar als ze 18 wordt en over heel veel jaartjes haar rijbewijs heeft wordt haar eerste auto zeker een bmw.
Er is niks veiliger, heb al in veel auto's gereden maar een bmw ligt echt vast op de weg en is veilig genoeg voor mijn prinssesje.

Afbeelding

zoals je ziet gaat ze nou ook al mee naar shows en racen, tot nu toe vindt ze het net zo geweldig als mama en de regeltjes in de auto kent ze ook al heel erg goed.
gelukkig.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”