Als het goed is heb ik nou ook mijn naam veranderd en de rest van mijn profiel moet alleen nog proberen een foto erbij te zetten.
Wat matten betreft kan het nog gekker, wij hebben ja zelf een autopoets bedrijf en iedere week als ik mijn eigen auto heb uitgezogen en gewassen leg ik als het effe kan ook nog een theedoek over de rubberen matten heen zodat het allemaal nog minder snel vuil wordt.
Aanstekelijk gedrag van mijn man denk ik, hij is echt extreem zuinig op zijn amg, zelfs zo erg dat als hij met zijn auto rijdt en hij heeft de werkkleding aan dat hij een hoesje over zijn stoel doet zodat de auto niet vuil wordt.
klinkt allemaal gek maar zo blijft het wel echt nieuw.
Mijn dochtertje van 4 mag ook niet in de auto eten en drinken, moet er niet aan denken al die plak en rotzooi in mijn nieuwe auto.
Heb ook een keer een seicento gehad, toen was mijn dochtertje nog maar een jaar of 1,5 en wou ze een banaan in de auto eten, doe ik dus nooit meer want ik had de banaan achter aan de ramen plakken.
ben ook meteen naar de zaak gereden om het allemaal schoon te maken, eten en drinken dus altijd buiten de auto.
Poets de hele week al auto's genoeg en houdt mijn eigen graag netjes.