verlaging net iets te??? 330d 2002
verlaging net iets te??? 330d 2002
Hoi allemaal..
Heb ik mn auto toch verlaagd aan de voorkant...
Hij beschikte al over het m-onderstel. Ik veren gekocht via marktplaats.nl van Apex.
Apex 4.5 mm verlaging. Ik ben echter in dubio of ik ze wel laat zitten. Drempels en hobbels in de weg zijn echt een drama gewoon... + als ik een korte hobbel iets te hard pak (perongeluk) bonkt er wat.
Waarschijnlijk ben ik alleen paranoia geworden en hoor ik nu vanalles vanuit de voortrein.
ook zijn de beide voorwielen iets naar binnen gaan staan na de verlaging. Hij is nog niet uitgelijnd sindsdien, moet nog gebeuren.
Wat vinden jullie????
hier wat foto's voor een impressie.
Heb ik mn auto toch verlaagd aan de voorkant...
Hij beschikte al over het m-onderstel. Ik veren gekocht via marktplaats.nl van Apex.
Apex 4.5 mm verlaging. Ik ben echter in dubio of ik ze wel laat zitten. Drempels en hobbels in de weg zijn echt een drama gewoon... + als ik een korte hobbel iets te hard pak (perongeluk) bonkt er wat.
Waarschijnlijk ben ik alleen paranoia geworden en hoor ik nu vanalles vanuit de voortrein.
ook zijn de beide voorwielen iets naar binnen gaan staan na de verlaging. Hij is nog niet uitgelijnd sindsdien, moet nog gebeuren.
Wat vinden jullie????
hier wat foto's voor een impressie.
Re: verlaging net iets te??? 330d 2002
achter staat ie prima, voor mag ie wel 1cm omhoog
+1 wat joost zegt, denk zeg dat tussen m tech en dit de ideale hoogte is..
Ik geloof niet dat ik het echt mooi vind zo, duikt veel te ver naar voren... Ik zou gewoon lekker voor Eibach Pro gaan, op een touring in mijn ogen de mooiste manier van (niet te extreem, maar wel mooi) verlagen
Maar wat denken jullie van de wielen die iets naar binnen gaan staan??
Da's alleen optisch, omdat ze nu dichter bij de spatbordranden zitten valt het meer op... Als je het niet mooi vind kan je er een spoorverbreder tussen zetten of velgen met een iets agressievere offset proberen.
Mijn OEM velgen vielen optisch ook behoorlijk ver naar binnen, mijn huidige velgen staan mooi breed eronder
Mijn OEM velgen vielen optisch ook behoorlijk ver naar binnen, mijn huidige velgen staan mooi breed eronder
Maarre griffendahl.. als ik die 320d van jou zie staat hij echt wel net zo laag van voren.. of heb ik dat mis?
Maar die van mij duikt niet, ik heb hem achter ook laag... Ik heb niks tegen laag maar voor en achter moeten wel in balans zijn vind ik Zoals ik jouwe zie, staat de voorkant laag en de achterkant nog vrij hoog. Als je nu al klaagt over drempels en hobbels zou ik zelf niet de achterkant nog lager zetten, dan zou ik ervoor kiezen om de voorkant iets omhoog te doen.
Mijn auto vergelijken hiermee gaat wel een beetje mank denk ik. Ik heb mijn E46 niet met veren verlaagd maar met een KW Variant 2 schroefset, dus daar is wel wat meer gewijzigd dan alleen een paar veren Ik kan hiermee ook zelf de stugheid van mijn dempers en de rijhoogte bepalen zoals ik die zelf het liefst heb.
Mijn auto vergelijken hiermee gaat wel een beetje mank denk ik. Ik heb mijn E46 niet met veren verlaagd maar met een KW Variant 2 schroefset, dus daar is wel wat meer gewijzigd dan alleen een paar veren Ik kan hiermee ook zelf de stugheid van mijn dempers en de rijhoogte bepalen zoals ik die zelf het liefst heb.
ik zou het zo laten en eens kijken voor andere banden. lager profiel en ietjes smaller dat die getrokken komt te staan héérlijk dan!!! (zoals ze op hun hollands zeggen lol)
ik ben van het principe, te laag kan niet moehahahahaha
nee nee, je moet nog deftig kunnen rijden. maar mijn optie zou niet slecht zijn. thing about it
GReeeetS
ik ben van het principe, te laag kan niet moehahahahaha
nee nee, je moet nog deftig kunnen rijden. maar mijn optie zou niet slecht zijn. thing about it
GReeeetS
Voorkant iets omhoog en niets meer aan doen
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
ligt ongeveer hetzelfde als de mijne snap niet dat je zoveel problemen hebt ermee, ik heb nog nergens geraakt. achter ligt die van mij zelfs nog lager als de jouwe. maar als ik het goed begrijp heb je alleen de veren veranderd miss veren die nog meer door als een schroefkit of een volledige kit met schokdempers.
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Omdat jij er wel de juiste dempers bij hebt Namelijk wat stugger en veel meer berekend op een dergelijke verlaging.
Hey Arjan,
Gewoon je voorkantje 1cm omhoog en niks meer aan doen.
Heb je die 330cd al gezien? Niks voor jou?
Greetz
Herman
Gewoon je voorkantje 1cm omhoog en niks meer aan doen.
Heb je die 330cd al gezien? Niks voor jou?
Greetz
Herman
Voorkant zou ik voor de looks en de drama wat omhoog doen.