17/18" velgen om even te proberen (friesland)
17/18" velgen om even te proberen (friesland)
ik heb een kleine trilling in stuur tussen 100 en 120km/pu en dit ondanks alles vernieuwd te hebben, dempers veren schijven en draagarmen met rubbers, en 4 nieuwe dunlops sportmaxx en natuurlijk opnieuw uitgelijnt en gebalanseerd
nu bestaat het vermoeden dat de trilling uit mijn velgen komt, om dit uit te sluiten of vast te stellen zoek een 2 tal ander velgen 16/17/18 inch die ik voor een uurtje of 2 kan proberen om zo te zien of het idd aan de velgen liggt.
wie in friesland!! heeft een 2 tal velgen of een setje die ik zou mogen gebruiken om dit uit te voeren.
hoor graag van jullie,
freddy
nu bestaat het vermoeden dat de trilling uit mijn velgen komt, om dit uit te sluiten of vast te stellen zoek een 2 tal ander velgen 16/17/18 inch die ik voor een uurtje of 2 kan proberen om zo te zien of het idd aan de velgen liggt.
wie in friesland!! heeft een 2 tal velgen of een setje die ik zou mogen gebruiken om dit uit te voeren.
hoor graag van jullie,
freddy
Re: 17/18" velgen om even te proberen (friesland)
natuurlijk is dat ook gecontroleerd,
"alle" mogelijke oorzaken zijn bekeken en alles vernieuwd (lees eerste post)en daarom is en blijft de vraag om ander velgen te proberen(kortste en snelste manier) om er achter te komen.
"alle" mogelijke oorzaken zijn bekeken en alles vernieuwd (lees eerste post)en daarom is en blijft de vraag om ander velgen te proberen(kortste en snelste manier) om er achter te komen.
Je mag best ff bij mij langs komen om te proberen... Je kan dan sowieso mijn 19" velgen wel ff proberen, heb ook nog 15" met winterband, 16" met winterband en 18" met zomerband (als mijn pa thuis is)
hartlelijk dank voor je aanbod en hulp, zal eens zien waar ik een gaatje kan vinden om 1 en ander in overleg met jouw(qua datum en tijd) te verwezenlijken dit ivm werk en vakantie.
er bestaat de mogelijkheid om dus terplaatse de wielen te wisselen? ( mijne eraf en ander erop)
nogmaals dank voor nu, en ik zal me terzijne tijd via pm wel even melden bij je.
mvg freddy
er bestaat de mogelijkheid om dus terplaatse de wielen te wisselen? ( mijne eraf en ander erop)
nogmaals dank voor nu, en ik zal me terzijne tijd via pm wel even melden bij je.
mvg freddy
-
Nette aktie griffendal
Als je wielen gebalanceerd zijn/worden kunnen ze hier direct uithalen of de velg niet recht is.
Dan moeten ze namelijk absurd veel loodjes plaatsen en krijgen hem vaak niet geheel gebalanceerd.
Dan moeten ze namelijk absurd veel loodjes plaatsen en krijgen hem vaak niet geheel gebalanceerd.
BoMeWm schreef:+1 collegiale forum actie
idd, het wordt zeer gewaardeerd.
Heb nog wel 16" liggen die je ook wel mag testen
damn, heb je ook nog oem 135?Griffendahl schreef:Je mag best ff bij mij langs komen om te proberen... Je kan dan sowieso mijn 19" velgen wel ff proberen, heb ook nog 15" met winterband, 16" met winterband en 18" met zomerband (als mijn pa thuis is)
FF on-topic, daarom is zo'n forum nou zo interessant.
Hoop dat je er wat aan zult hebben Freddy.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
Nee, maar nog wel een setje 17" RH velgen :>R.H. schreef: damn, heb je ook nog oem 135?