Even voorstellen BMW4Life
Even voorstellen BMW4Life
Beste E46 liefhebbers.
Bij deze wil ik mij graag even voorstellen. Ten eerste, wat een geweldig forum!
Ik ben Daniël en ik ben 17 jaar jong. Inderdaad, ik heb nog geen E46... was het maar zo. Ik ben een enorme liefhebber van BMW. Het E46 model is mijn favoriet. Ik ben altijd al autogek geweest en met name dus BMW.
Ik hoop in de toekomst dan ook zeker zo'n pracht te bezitten...
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nog geen 18 ben en nog geen BMW heb.
Bij deze wil ik mij graag even voorstellen. Ten eerste, wat een geweldig forum!
Ik ben Daniël en ik ben 17 jaar jong. Inderdaad, ik heb nog geen E46... was het maar zo. Ik ben een enorme liefhebber van BMW. Het E46 model is mijn favoriet. Ik ben altijd al autogek geweest en met name dus BMW.
Ik hoop in de toekomst dan ook zeker zo'n pracht te bezitten...
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nog geen 18 ben en nog geen BMW heb.
Re: Even voorstellen BMW4Life
Geen enkel probleem, naast eigenaren is dit forum ook zeker voor liefhebbers... We hebben wel meer leden die nog geen 18 zijn...
Welkom hier
Welkom hier
Wees welkom zoals Griffendahl al schreef ook liefhebbers zijn welkom en als je 18 bent mag je eindelijk een E46 kopen tenminste als je je rijbewijs hebt en de centen
Heheheh
bedankt voor de reacties! Voel me meteen welkom. Moet nog wel even flink sparen
Mijn rijbewijs wil ik heel heel graag en ik zal dan ook proberen om hem zo snel mogelijk te halen, Augustus 2010 "
bedankt voor de reacties! Voel me meteen welkom. Moet nog wel even flink sparen
Mijn rijbewijs wil ik heel heel graag en ik zal dan ook proberen om hem zo snel mogelijk te halen, Augustus 2010 "
Ook namens mij welkom op het forum , je hebt in iedergeval nog wel even de tijd (Augustus 2010) om te sparen.
Dan kan je gelijk een mooie E46 kan kopen als het zover is en tot die tijd zal het wel lukken denk om je hier op het forum te vermaken .
Dan kan je gelijk een mooie E46 kan kopen als het zover is en tot die tijd zal het wel lukken denk om je hier op het forum te vermaken .
Dat moet lukken!!
Jullie hebben allemaal zulke mooie auto's. Jullie zijn allemaal even enthousiast, dat maakt dit forum zo geweldig. Erg leuk om jullie ervaringen te lezen en de prachtige auto's te bewonderen.
Jullie hebben allemaal zulke mooie auto's. Jullie zijn allemaal even enthousiast, dat maakt dit forum zo geweldig. Erg leuk om jullie ervaringen te lezen en de prachtige auto's te bewonderen.
Welkom en veel plezier op t forum!
Welkom op het forum! Tot de tijd dat je je rijbewijs hebt kan je jezelf hier lekker maken met al die plaatjes van wagens! Dan heb je in ieder geval er al wat ervaring mee!
Bedankt mensen!
Moet lukken, er is zoveel moois te zien op dit forum ...
Moet lukken, er is zoveel moois te zien op dit forum ...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom!
We hebben hier trouwens ook een schaalmodel topic
We hebben hier trouwens ook een schaalmodel topic
Hahaha
Rub it in, why don't ya!
Rub it in, why don't ya!
Welkom hier op het forum, dus over 1 jaar zien we hier ook een showroom topic met je nieuwe aanwinst?
Game topic
En mocht je je gaan vervelen met de schaalmodellen, dan hebben we ook nog eenbjornc schreef:We hebben hier trouwens ook een schaalmodel topic
Game topic
Heheheh
bedankt
@ washdown
Dat hoop ik wel ja! Ik ga mn best ervoor doen.
bedankt
@ washdown
Dat hoop ik wel ja! Ik ga mn best ervoor doen.