TNO stelt zich ook ff voor :).
TNO stelt zich ook ff voor :).
Aangezien dat het wel zo netjes om je allereerst even voor te stellen doe ik dat bij deze ook gelijk maar .
Ik ben Sander kom uit Noord Brabant ben al 26 jaar jong .
Momenteel ben ik nog niet in het bezit van een BMW maar daar kan snel verandering in komen. In het verleden heb ik al een BMW (E36 Compact) gereden en dat is me goed bevallen. De laatste tijd zit ik al wel een beetje rond te kijken op internet maar heb nog niks concreets gevonden.
Wel ben ik al druk met het forum even door te spitten op informatie over eventuele aankooptips voordat ik een BMW E46 ga aanschaffen.
Ik ben Sander kom uit Noord Brabant ben al 26 jaar jong .
Momenteel ben ik nog niet in het bezit van een BMW maar daar kan snel verandering in komen. In het verleden heb ik al een BMW (E36 Compact) gereden en dat is me goed bevallen. De laatste tijd zit ik al wel een beetje rond te kijken op internet maar heb nog niks concreets gevonden.
Wel ben ik al druk met het forum even door te spitten op informatie over eventuele aankooptips voordat ik een BMW E46 ga aanschaffen.
Laatst gewijzigd door TNO op 10 aug 2009, 14:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: TNO stelt zich ook ff voor :).
Hej Rudy,
Tja zo zou je het kunnen noemen maar ik zal aaankomend weekend wel merken hoe een E46 Compact rijdt tov. mijn oude E36. Hoe dan ook het zou zomaar kunnen dat er weer een BMW bij het forum komt .
Groeten.
Tja zo zou je het kunnen noemen maar ik zal aaankomend weekend wel merken hoe een E46 Compact rijdt tov. mijn oude E36. Hoe dan ook het zou zomaar kunnen dat er weer een BMW bij het forum komt .
Groeten.
Ja zeker het staat heel netjes, al met al is het een mooie,nette en complete BMW, daarom heb ik ook besloten om te gaan kijken.
Maar trouwens jouw BMW ziet er ook niet verkeerd uit je hebt hem ook al een tijdje toch ?
Maar trouwens jouw BMW ziet er ook niet verkeerd uit je hebt hem ook al een tijdje toch ?
Laatst gewijzigd door Farl op 10 aug 2009, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd - zie forumregels
on topic maar weer?
Welkom hier Sander, mooie compact heb je op het oog.
Welkom hier Sander, mooie compact heb je op het oog.
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 03 aug 2009, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: *** edit
Reden: *** edit
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Dankjewel maar ehmm je bedoelt volgens mij Sander ...Opt1mus schreef: Welkom hier Sander, mooie compact heb je op het oog.
*** edit (h)
Moderatoropmerking Opt1mus
Hey welkom op het forum en alvast heel veel plezier met de aan te schaffen BMW
Hey Sander!
Bedankt voor het verwelkomen van mij. Jij natuurlijk ook hartelijk welkom!!
Ben erg benieuwd wat het resultaat is van het weekend.. Heb je al in een 316ti proefgereden? En een 318ti? Uit reviews die ik heb gelezen verkiezen mensen vaak de 318 boven de 316ti. Wat zijn jouw ervaringen, hoe ervaar jij het verschil tussen de motoren? Moet zeggen dat die 316ti met Alpina velgen er wijs bij staat.. :~
Groeten,
Daniël.
Bedankt voor het verwelkomen van mij. Jij natuurlijk ook hartelijk welkom!!
Ben erg benieuwd wat het resultaat is van het weekend.. Heb je al in een 316ti proefgereden? En een 318ti? Uit reviews die ik heb gelezen verkiezen mensen vaak de 318 boven de 316ti. Wat zijn jouw ervaringen, hoe ervaar jij het verschil tussen de motoren? Moet zeggen dat die 316ti met Alpina velgen er wijs bij staat.. :~
Groeten,
Daniël.
Hallo Daniël,
Dankjewel en ik ben net zoals jij best wel benieuwd hoe het allemaal afloopt dit weekend.
Heb al redelijk wat informatie nagekeken op internet waar op te letten, plus iedereen weet zo ongeveer wel wat de standaard dingen zijn die je na moet lopen als je een (2dehands) auto koopt .
Zelf heb ik nog nooit in een E46 gereden dus ik kan je het verschil niet vertellen tussen een 316 of een 318.
Misschien dat er iemand hier op het forum dat kan vertellen, of dat deze informatie al op het forum aanwezig is . Wel heb ik in het verleden een E36 gehad ; een 316 en ik moet zeggen dat ik zonder problemen makkelijk met het verkeer mee kon komen .
Wat extra vermogen is in mijn optiek altijd lekker dus persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een 318. Echter dat is mijn mening en ik kan me voorstellen dat het verschilt per persoon ;D .
Dankjewel en ik ben net zoals jij best wel benieuwd hoe het allemaal afloopt dit weekend.
Heb al redelijk wat informatie nagekeken op internet waar op te letten, plus iedereen weet zo ongeveer wel wat de standaard dingen zijn die je na moet lopen als je een (2dehands) auto koopt .
Zelf heb ik nog nooit in een E46 gereden dus ik kan je het verschil niet vertellen tussen een 316 of een 318.
Misschien dat er iemand hier op het forum dat kan vertellen, of dat deze informatie al op het forum aanwezig is . Wel heb ik in het verleden een E36 gehad ; een 316 en ik moet zeggen dat ik zonder problemen makkelijk met het verkeer mee kon komen .
Wat extra vermogen is in mijn optiek altijd lekker dus persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een 318. Echter dat is mijn mening en ik kan me voorstellen dat het verschilt per persoon ;D .
Hallo Sander, leuk op het forum. Die compact ziet er schön uit!
We zien de foto's wel verschijnen als je 'm meeneemt
We zien de foto's wel verschijnen als je 'm meeneemt
@ Sander
Bedankt voor je duidelijke reactie. Ik hoop voor je dat dit weekend geslaagd wordt en je een mooie compact mee naar huis neemt. Misschien dat je dan na een tijdje een mooie 318ti (of misschien zelfs wel een 325ti ) tegenkomt..
Ben heel heel heel erg benieuwd!
Bedankt voor je duidelijke reactie. Ik hoop voor je dat dit weekend geslaagd wordt en je een mooie compact mee naar huis neemt. Misschien dat je dan na een tijdje een mooie 318ti (of misschien zelfs wel een 325ti ) tegenkomt..
Ben heel heel heel erg benieuwd!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom Sander!
Veel spaß met je aanstaande bolide.
Veel spaß met je aanstaande bolide.
Bedankt voor alle positieve reacties zover . En ik ben geen vreemde ten opzichte van Auto forum dus ik ben blij om te zien dat hier een gemoedelijke sfeer hangt ;D .
en en en en en ??? Al nieuws ?
Zo ik ben net terug van het kijken en alles was goed de auto beviel goed reed lekker enz enz.
Maar er was 1 ding waar maandag naar gekeken zal worden en aan de hand van deze check besluit ik wat te doen .
Maar er was 1 ding waar maandag naar gekeken zal worden en aan de hand van deze check besluit ik wat te doen .
Als ik dat topic lees dan hoop ik maar dat alles goed komt voor de aankoper van die BMW._DV_ schreef:...
Maar mocht ik hem kopen dan komt er zeker een showroom en ik kom wel ff langs dan .
Ik heb al wel een aantal dingen in gedachten wat er anders gemaakt kan worden .