LED achterlichten

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Mike's 330CI

LED achterlichten

Bericht door Mike's 330CI » 07 aug 2009, 09:33

Hallo,

ik heb onlangs een setje led achterlichten gekocht. Nadat ik het rechterachterlcht gemonteerd had heb ik deze geprobeerd en het zag er erg mooi uit.:) Enig nadeel is dat mijn dash aangeeft dat die lamp kapot is.:(
Er zitten bij de lichten van die kastjes om deze storing tegen te gaan.
Nu ben ik vanochtend bij de garage geweest voor een vakantie check-up en heb het daar ook even gevraagd.
Er rijdt bij mij in de buurt nog een 3serie rond met smoked led lichten en deze schijnt hetzelfde probleem te hebben. Hij had al nieuwe kastjes gekregen enal maar nog steeds de storing.

heeft iemand van jullie hier al mee te maken gehad of heeft iemand een idee hoe het te verhelpen????
Het zou mij mateloos irriteren als er constant twee rode lampjes branden in mijn dash!

groet Mike

B46
Contacteer:

Re: LED achterlichten

Bericht door B46 » 07 aug 2009, 10:10

Je kunt bij de dealer de melding uit laten schakelen, of tenminste met de software lukt dat (of de dealer dat wil en kan doen is een tweede)...

Of OEM LEDs kopen... (h)
www. M3 register .nl

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 07 aug 2009, 10:21

D'r zijn ook aftermarket LED achterlichten die het wel gewoon zonder foutmelding doen. Die had ik in m'n sedan toen ik 'm kocht. Ik vond het alleen geen porum op een sedan dus ik heb ze verkocht.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

Roy323Ci

Bericht door Roy323Ci » 07 aug 2009, 14:43

Kan dit ook niet gewoon opgelost worden door een simpele weerstand in de draad te zetten?

tenminste als je geen geld wilt spenderen aan OEM LED achterlicht units....

David320

Bericht door David320 » 07 aug 2009, 14:48

vreemd.. heb ook gesmokte leds maar nergens problemen mee.. besteld via hl automotive
gewoon de 6-pins stekker aangesloten en alles 100%

hoe zou je er eigenlijk achter kunnen komen wat voor weerstand je dan moet hebben? ik zou dan toch voor oem gaan, dan weet je wel dat het gaat werken :roll:

Roy323Ci

Bericht door Roy323Ci » 07 aug 2009, 19:20

Persoonlijk zou ik ook voor OEM gaan, maar als je naar een technische handel gaat en je vraagt om de weerstand van het aantal lampjes in je achterlicht, weten ze wel wat je moet hebben hiervoor. Deze weerstand bouw je dan in op de bedrading zodat de BC denkt dat er gewone achterlichtjes in je unit zitten.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”