Mobile.de Topic
Re: Mobile.de Topic
I know, maar 15 mille voor een E61... dan rijd je voor nog geen 20k incl. BPM best een nette E61 :~
Kon het niet laten om zelf ook even te kijken en het klopt inderdaad, ze worden steeds betaalbaarder. Zou het wel weten hoor in dat geval
Kon het niet laten om zelf ook even te kijken en het klopt inderdaad, ze worden steeds betaalbaarder. Zou het wel weten hoor in dat geval
kijk maar eens op deze link http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... =&lang=en/
dit heb ik ingetoetst bij uitgebreid zoeken
merk bmw 5 serie
bj 2004/2006
diesel
geen schade voertuigen tonen
kmst vanaf 100000/200000
leder
parking senors
navigatie
dus ze worden zeker betaalbaarder t zelfde met de e90, en t scheelt in belgie met t bpm wat er in nederland bij zou komen voor ons niet bij komt en jammer genoeg in nederland wel
want in nederland trekken ze iedereen een poot uit...
dit heb ik ingetoetst bij uitgebreid zoeken
merk bmw 5 serie
bj 2004/2006
diesel
geen schade voertuigen tonen
kmst vanaf 100000/200000
leder
parking senors
navigatie
dus ze worden zeker betaalbaarder t zelfde met de e90, en t scheelt in belgie met t bpm wat er in nederland bij zou komen voor ons niet bij komt en jammer genoeg in nederland wel
want in nederland trekken ze iedereen een poot uit...
* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Bmw 320d bj 2001*
Is inderdaad wel balen van Nederland, maar in België betaal je wel weer meer wegenbelasting toch, of niet? Dan is Spanje nog een heerlijk land...
Kennis van ons woont in Zuid-Spanje en rijdt voor haast een 'prikkie' een E-klasse van het vorige model. Netjes donkergroen -moet je van houden- met stijlvol beige leder. Misschien tzt ook maar mijn makelaarskantoor opzetten in Marbella? (h)
Kennis van ons woont in Zuid-Spanje en rijdt voor haast een 'prikkie' een E-klasse van het vorige model. Netjes donkergroen -moet je van houden- met stijlvol beige leder. Misschien tzt ook maar mijn makelaarskantoor opzetten in Marbella? (h)
ik betaal voor de mijne 91euro per 3 maanden aan wegenbelasting maar bij ons ist weer als j een nieuwe auto koop dat je dan een soort extra 'administratie kosten' betaalt is 1 malig dan word er gekeken welke bj
hoe ouder deste minder zijn de kosten
hoeveel kw heeft je auto.. minder kw is dus minder betalen ik moest destijds iets van €273 betalen 1malig, betaal nu per jaar €366WB
maar bv mijn vriendin die rijd in een astra gtc 1.3 90 pk die moest dus 1 malig €62 betalen, betaal nu per jaar€165 WB
dus de prijzen liggen hier zekerrrrrrrr lager
hier is een pdf http://koba.minfin.fgov.be/commande/pdf ... 8_2009.pdf
hoe ouder deste minder zijn de kosten
hoeveel kw heeft je auto.. minder kw is dus minder betalen ik moest destijds iets van €273 betalen 1malig, betaal nu per jaar €366WB
maar bv mijn vriendin die rijd in een astra gtc 1.3 90 pk die moest dus 1 malig €62 betalen, betaal nu per jaar€165 WB
dus de prijzen liggen hier zekerrrrrrrr lager
hier is een pdf http://koba.minfin.fgov.be/commande/pdf ... 8_2009.pdf
* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Bmw 320d bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
Dat valt best mee dus, nog altijd beter als in Nederland. Wij betalen maandelijks bijna 60 euro aan wegenbelasting geloof ik en dan hebben we slechts een 323i die maar een kleine 4000 km per jaar maakt. Lekker krom dus, maar goed ik ben niet anders gewend haha...
Ontopic:
Verschrikkelijk geile M5 Touring dit :~ klik
Ontopic:
Verschrikkelijk geile M5 Touring dit :~ klik
Daniël schreef:We hebben al een Marktplaats.nl topic, en door een tip van B46 nu ook een Mobile.de Topic!
Iets moois gezien op Mobile.de? Post het hier! |p
- Spoiler: Laat zien
Had ik ook al een keer voorgesteld.. Eindelijk wat goed dit topic
Laatst gewijzigd door Feluchie op 09 aug 2009, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Goed hé :p ...
Zoektocht .. een mooie volle 330i!
SMG of automaat, en alle opties. Liefst Sedan! Of een mooie Cabrio ..
En ... Lage KMstand! Onder de 60.xxx
Zoektocht .. een mooie volle 330i!
SMG of automaat, en alle opties. Liefst Sedan! Of een mooie Cabrio ..
En ... Lage KMstand! Onder de 60.xxx
verstandige keuze Daniël
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
De andere opties staan ook nog steeds open hoor ...
Maar geef ze maar niet allemaal op..
Maar geef ze maar niet allemaal op..
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Kweenie wat je budget is, maar ik meende dat je oude vlam 25k was?
Misschien is dit dan wel iets: Klikkerdeklik
Misschien is dit dan wel iets: Klikkerdeklik
Wat een lelijke achterlichten bij dit model zeg.. Dit model vind ik alleen mooi na de facelift... (voor en achterlichten bumpers enz..)
'Effe' van die Blacklights erop en Breytons GTS of CSL velgjes en je hebt al een prachtige E90 :~
Als ik naar de 90 serie overstap zou het een E92 worden, is de enige die ik mooi vind
handige woordkeuze Björn....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails: