mijn tiag 320d touring the end!!! slotje aub verkocht
Re: nieuwe mod's voor mijn touring foto update schroefkit
ziet er wel goe uit makker
goe bezig
grtz
goe bezig
grtz
Die is echt heel netjes geworden.
Velgen vindt ik ook gaaf.
succces met het spuitwerk.
Velgen vindt ik ook gaaf.
succces met het spuitwerk.
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
dank u wel , heb hem vanmorgen binnen gedaan bij de spuiter . zou 1 a 2 weken duren en nu maar weer wachten......
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Heb jij goede connecties bij een spuiter? Lijkt me namelijk geen goedkope klus een toering helemaal overspuiten. Welke kleur wordt ie eigenlijk?
neef van mijn schoonmoeder heeft een carr. bedrijf hier aan de maaskant is zeer gekend hier en levert topkwaliteit heb er nogal eens een wagen laten doen. de kleur blijft hetzelfde prijskaartje 1800 a 2000 € . wagen word daarvoor helemaal opnieuw gelakt. een schade aan de passagierskant wielkast gemaakt , klinken daklijsten en stootlijsten worden mee gelakt en nog een blutsje of 8 worden eruit gehaald en wielkasten gerold vanachter.voor hem helemaal een andere kleur te doen was het 3000€. ken nog een hele goede die het na de uren doet die zit in zonhoven, das in limburgs belgie een vriend heeft zijn wagen volledig laten doen voor 1300€ zelfde kleur
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: nieuwe mod's voor mijn touring paintjob under construction
Wow, verlaging ziet er goed uit!
dankjewel ik zou zeggen wat houdt je tegen ;D
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
mijn vrouw
Aan de andere kant, ik heb al Eibach, ik ben tevreden.
Aan de andere kant, ik heb al Eibach, ik ben tevreden.
azo ok. die van mij heeft haar eigen 307'tje ik de touring en daar doe ik lekker mee wat ik wil en staat het haar niet aan gaat ze toch lekker te voet
Als de beste man een goede kwaliteit levert is dit bedrag zeker niet teveel. Vooral de schade, de blutsjes en stootlijsten mee spuiten wordt vaak dik geld aan verdiend. BEn benieuwd naar het resultaat.scooby79 schreef:neef van mijn schoonmoeder heeft een carr. bedrijf hier aan de maaskant is zeer gekend hier en levert topkwaliteit heb er nogal eens een wagen laten doen. de kleur blijft hetzelfde prijskaartje 1800 a 2000 € . wagen word daarvoor helemaal opnieuw gelakt. een schade aan de passagierskant wielkast gemaakt , klinken daklijsten en stootlijsten worden mee gelakt en nog een blutsje of 8 worden eruit gehaald en wielkasten gerold vanachter
leverd zeker goed werk anders ging ik er niet heb er nog al eens een auto laten maken je kon het verschil niet zien met wat gedaan was en wat niet. ben juist de vervang wagen gaan halen voor te gaan werken deze week. auto zou eind van de week klaar zijn
We wachten in spanning af op het resultaat
nog even geduld pfff.......... nu heb ik een 206je als vervanging pff wat een verschil rijdt als een vrachtwagen en bijna als een tank dat ding stuurt voor geen meter je gaat bijne rechtdoor in een bocht man man en ruikt alsof er 5 schapen mee na scheveniningen zijn geweest en terug
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
morgen foto's maken hij staat al binnen in de schapenstal. maar ziet er nog prima uit heeft slechts 30k gelopen alleeen die geur en rijgedrag er kan toch niks boven mijn bmwtje :bmwking: