Sinds gisteren ben ik de gelukkige bezitter van deze 316 ti Compact uit 2002.
Zo heb ik hem gekocht in augustus 2009:
- Spoiler: Laat zien
Ik kom uit 010, maar deze foto's zijn genomen in 030
De kleur zwart vind ik erg mooi voor een BMW
Hij heeft mooie creme lederen bekleding. Wat ik nog wel eens wil veranderen zijn de interieurlijsten. Alu lijkt me wel mooi.
Mijn eerste update! Carkit gemonteerd
- Telefoneren zonder handjes is toch wel prettig, dus ik op zoek naar een carkit. Die Parrots schijnen erg goed te zijn, maarrrr.... ik vind die kastjes op of aan je dashboard echt lelijk. Dus ik ging op zoek naar een alternatief. Zo kwam ik de Seecode Vossor tegen. Dit is een bluetooth carkit in een spiegel gemonteerd. Zie http://www.smartphoneshop.nl/product/49 ... arkit.html
Gisteren opgehaald bij Coolblue in Rotterdam. Vannacht opgeladen en vandaag getest. Werkt prima. Automatisch neemt hij je hele telefoonboek over van je telefoon. Ook spraakherkenning gaat goed. Ik roep bijvoorbeeld "thuis" en dan belt hij naar huis. Installeren (als je het zo kunt noemen) duurt 2 minuten, inclusief wegwerken draad. Je clipt 'm zo over de bestaande spiegel heen.
Hieronder de foto's.
Voor:
en na:
Ik vind het er niet slecht uitzien. Nog even een close-up:
Als je belt of gebeld wordt, verschijnt de naam of het nummer van de ander in je spiegel. Door op het knopje te drukken kun je hem dan aannemen en het gesprek verder handsfree afdoen.
De draad kon ik goed wegwerken onder het raamrubber, zie je niks van. Hij heeft 280 uur standby tijd en 15 uur spreektijd. Als hij moet worden opgeladen haal ik even de stekker uit het handschoenenkastje. Verder functioneert hij draadloos.
Mijn tweede update. Wie het kleine niet eert....
- Dit is vóór:
En na:
Voor wie het verschil niet ziet, hier een close-up:
Die BMW-logo's op de wielen moet ik trouwens ook eens vervangen, zie ik.
Hopelijk blijven de ventieldopjes er een tijdje op zitten
De nieuwe matten zijn binnen. Daar knapt hij toch behoorlijk van op. Hieronder wat interieurfoto's.
- Dit ziet er niet uit natuurlijk, een oude afgetrapte, loszittende en steeds opkruipende mat:
Tijd voor wat voor en na foto's. Voor:
En na:
Passagierskant voor:
En na:
En vanaf de achterbank gezien:
Achterbank. Where the magic happens (not really )