Foutmeldingen, problemen of bugs?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
Kan je misschien een overzicht posten, met de icoontjes voor de posts?
Ik zie rode (ongelezen) en ballonnetjes. maar snap d'r verder niet veel van.
Wat is nou het verschil met zo;n scrollend wolkje?
Ik zie rode (ongelezen) en ballonnetjes. maar snap d'r verder niet veel van.
Wat is nou het verschil met zo;n scrollend wolkje?
Komt nog Bjorn ..
Alles zal straks een stuk beter zichtbaar zijn
Alles zal straks een stuk beter zichtbaar zijn

Je zal het misschien nog wijzigen in 1 van de volgende stappen maar valt op dat de header afbeelding op elk forum in het menu van dezelfde E90 is ...
Beter is dan weer de eigen Bimmerkes boven aan te zien, voor het E46 forum dan
Beter is dan weer de eigen Bimmerkes boven aan te zien, voor het E46 forum dan

- Dominic-Breda
Ik heb elke keer als ik een topic aanklik dan krijg ik een fout en dan moet ik NO drukken en dan zie ik pas foto's
Als ik YES druk zie ik geen foto's....
Is er toevallig ook ergens nog het knopje TOON JE EIGEN BERICHTEN ???
vond ik wel makkelijk altijd.
Als ik YES druk zie ik geen foto's....
Is er toevallig ook ergens nog het knopje TOON JE EIGEN BERICHTEN ???
vond ik wel makkelijk altijd.
Klopt het ook dat de rest van de fora nog leeg is?
Ik kom op een pagina waar staat: Forumoverzich > E39, terwijl er bovenaan de pagina staat: E46 Forum!
Onderstaande links/navigatie gaat nog veranderen neem ik aan?

Ik zie in het 'Aangebodenforum' dit icoon staan:
Hoewel deze niet beweegt, is het een forum waar ik nog nooit ingepost heb, wat maakt dat of het icoontje fout is (dan zijn er 2 icoontjes voor dezelfde weergave) of het is toch iets anders.

Hier is het gebruik van icoontjes voor topics niet eenduidig met hoe ze staan op het forum zelf. Zit daar ook een logica achter?
Er staat in het Gebuikerspaneel onder Profiel een tekst: UCP_PROFILE_GARAGE_INFO. Deze pagina bestaat echter (nog?) niet.
Als je op 'Forumoverzicht' klikt, kom je niet zoals 'vroeger' op de pagina met het overzicht van de diverse E46 fora, maar op de beginpagina van bmwportal.nl. Dit is vast ook wel goed, maar ik vind de keuze van de naam 'Forumoverzicht' niet helder. Het is misschien even wennen maar het klinkt mij niet logisch in den oren. 'Home' bijvoorbeeld, of 'BMW Portal', zou een stuk logischer zijn. Men weet dat ze op een bepaald forum zitten, dus ik zou niet kiezen voor een typeaanduiding alleen, om terug te gaan naar het forumoverzicht van betreffend type. 'E46 forumoverzicht' zou duidelijker zijn denk ik.
Zoals het er nu staat: "Forumoverzicht ‹ E46 ‹ Forum ‹ Mededelingen", ik weet dat ik op het forum zit, verder is er voor E46 ook niets te kiezen toch? Ik zou er het volgende van maken:
"BMW Portal ‹ Forumoverzicht ‹ Mededelingen" of eventueel "BMW Portal ‹ E46 Forumoverzicht ‹ Mededelingen"
Verder heb ik enkel minuscule zeikdingen (icoontjes voor topics zijn niet gelijk qua grootte, vind dat niet zo mooi, roodtint van die icoontjes is niet gelijk, en ik zou de achtergrond van de pagina "fixed" maken, etc) maar maak je daar niet druk om
Oh! Zou het ook mogelijk zijn om het aantal berichten per pagina in te stellen? Zou dit graag op een stuk of 50 zetten namelijk, vind dat veel prettiger.

Deze balk. Zit die er met een bepaalde reden? Die instellingen kan je namelijk ook gewoon in je 'instellingen' menu doen dus het lijkt me zinloos dat 'ie ook gewoon onderaan een topic zit, daarbij komt het mijns insziens de leesbaarheid niet ten goede.

Deze regel is ook niet consequent. Als ik een topic open staat er dat ik als geregistreerde gebruiker online ben in dat forum maar zodra ik een reply gepost heb ben ik er opeens niet meer
Ik kom op een pagina waar staat: Forumoverzich > E39, terwijl er bovenaan de pagina staat: E46 Forum!
Onderstaande links/navigatie gaat nog veranderen neem ik aan?

Volgens mij klopt dat niet, of niet geheel._DV_ schreef: Denk dat ik het doorheb,
Rood scrollende tekst = ongelezen berichten in een topic waar je zelf in hebt gereageerd
Rood balonnetje = ongelezen berichten in een topic waar je zelf niet in hebt gereageerd
Blauw scrollende tekst = geen nieuwe berichten in een topic waar je zelf in hebt gereageerd
Ballonnetje met ! = Poll
Ik zie in het 'Aangebodenforum' dit icoon staan:

Hoewel deze niet beweegt, is het een forum waar ik nog nooit ingepost heb, wat maakt dat of het icoontje fout is (dan zijn er 2 icoontjes voor dezelfde weergave) of het is toch iets anders.

Hier is het gebruik van icoontjes voor topics niet eenduidig met hoe ze staan op het forum zelf. Zit daar ook een logica achter?
Er staat in het Gebuikerspaneel onder Profiel een tekst: UCP_PROFILE_GARAGE_INFO. Deze pagina bestaat echter (nog?) niet.
Als je op 'Forumoverzicht' klikt, kom je niet zoals 'vroeger' op de pagina met het overzicht van de diverse E46 fora, maar op de beginpagina van bmwportal.nl. Dit is vast ook wel goed, maar ik vind de keuze van de naam 'Forumoverzicht' niet helder. Het is misschien even wennen maar het klinkt mij niet logisch in den oren. 'Home' bijvoorbeeld, of 'BMW Portal', zou een stuk logischer zijn. Men weet dat ze op een bepaald forum zitten, dus ik zou niet kiezen voor een typeaanduiding alleen, om terug te gaan naar het forumoverzicht van betreffend type. 'E46 forumoverzicht' zou duidelijker zijn denk ik.
Zoals het er nu staat: "Forumoverzicht ‹ E46 ‹ Forum ‹ Mededelingen", ik weet dat ik op het forum zit, verder is er voor E46 ook niets te kiezen toch? Ik zou er het volgende van maken:
"BMW Portal ‹ Forumoverzicht ‹ Mededelingen" of eventueel "BMW Portal ‹ E46 Forumoverzicht ‹ Mededelingen"
Verder heb ik enkel minuscule zeikdingen (icoontjes voor topics zijn niet gelijk qua grootte, vind dat niet zo mooi, roodtint van die icoontjes is niet gelijk, en ik zou de achtergrond van de pagina "fixed" maken, etc) maar maak je daar niet druk om

Oh! Zou het ook mogelijk zijn om het aantal berichten per pagina in te stellen? Zou dit graag op een stuk of 50 zetten namelijk, vind dat veel prettiger.

Deze balk. Zit die er met een bepaalde reden? Die instellingen kan je namelijk ook gewoon in je 'instellingen' menu doen dus het lijkt me zinloos dat 'ie ook gewoon onderaan een topic zit, daarbij komt het mijns insziens de leesbaarheid niet ten goede.

Deze regel is ook niet consequent. Als ik een topic open staat er dat ik als geregistreerde gebruiker online ben in dat forum maar zodra ik een reply gepost heb ben ik er opeens niet meer

Laatst gewijzigd door Enrique op 14 aug 2009, 17:56, 4 keer totaal gewijzigd.

Zie je 'm helemaal niet staan?
Zal eens kijken of ik 'm in Firefox ook zie. edit: ja.
In Safari in ieder geval hier:

Zal eens kijken of ik 'm in Firefox ook zie. edit: ja.
In Safari in ieder geval hier:

Bedankt voor je toevoeging, we gaan het meenemen. Grotendeels is tijdelijk en gaan we nog aanpassen. Dus ook menu onderin, de headers etc..
Dacht ik al 
Al met al ziet het er goed uit moet ik zeggen, goeie vooruitgang.
Keep up the good work!

Al met al ziet het er goed uit moet ik zeggen, goeie vooruitgang.
Keep up the good work!

Volgens mij is Welkom op het E46 Forum! niet meegenomen met de migratie. (of is dat al vermeldt, zag het zo gauw niet.) Pagina kan niet geopend worden in ieder geval. Linkt ook naar e46forum.nl

Kleintje nog: in Safari gedraagt de knop 'bevestig' bij het maken van een nieuwe post (bij edits niet), zich momenteel als 'voorbeeld'.
Edit: hmm, het lijkt niet altijd zo te zijn. Toevallig heb ik het steeds bij relatief grote posts wel, bij kleintjes niet.
Edit: hmm, het lijkt niet altijd zo te zijn. Toevallig heb ik het steeds bij relatief grote posts wel, bij kleintjes niet.

- Ton 320D Touring
Als ik op het icoon "Bekijk eerste ongelezen bericht" klik, dan geeft explorer foutmelding "Kan de webpagina niet vinden".
Hallo ik krijg nog steeds deze foutmelding. Ik weet niet of er meerdere mensen zijn die deze melding krijgen.

Als ik op ja druk krijg ik geen foto's te zien en als ik op nee druk dan wel.

Als ik op ja druk krijg ik geen foto's te zien en als ik op nee druk dan wel.
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
Krijg ik ook constant als ik een pagina open.
Zal wel goedkomen denk ik.
Verder mooie layout van de nieuwe site.
Zal wel goedkomen denk ik.
Verder mooie layout van de nieuwe site.

Met firefox heb ik er ook geen last van maar met mijn eigen laptop die werkt met internet exploder daar weer wel.
Ik heb nog nooit last gehad met internet exploder maar sinds de nieuwe site er is wel het is best lastig elke ding wat je opent moet je dat wegklikken. Ik hoop dat het op te lossen is. Anders moet ik het forum maar openen met firefox.
Gr addicted
Ik heb nog nooit last gehad met internet exploder maar sinds de nieuwe site er is wel het is best lastig elke ding wat je opent moet je dat wegklikken. Ik hoop dat het op te lossen is. Anders moet ik het forum maar openen met firefox.
Gr addicted
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line