Foutmeldingen, problemen of bugs?

Hier vind je algemene informatie m.b.t. huisregels, mededelingen & nieuws
Dnl

Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?

Bericht door Dnl » 15 aug 2009, 15:02

Ik ga dat na zoeken :!..
Grotendeels van de ergenisen worden sowieso opgelost. We zijn al lang blij dat E46Forum goed verhuist is :)..

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 15 aug 2009, 17:51

addicted schreef:Hallo ik krijg nog steeds deze foutmelding. Ik weet niet of er meerdere mensen zijn die deze melding krijgen.
Afbeelding

Als ik op ja druk krijg ik geen foto's te zien en als ik op nee druk dan wel.

+1 zelfde prob.

Ben je ff een paar dagen zonder internet ,herken je meteen het forum niet meer terug,het zal wel een kwestie van wennen zijn,maar vond de oude prettiger. :X
Zo wie zo mis ik dat elke keer de header veranderde.

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 16 aug 2009, 11:35

R.H. schreef:En ik kan mijn PB's niet openen.
Spoiler: Laat zien
Algemene fout
SQL ERROR [ mysqli ]

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'AND right_id > ORDER BY left_id ASC LIMIT 1' at line 4 [1064]

Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
+1

Ontvang ze wel, alleen kan ze niet openen of versturen... :roll:

btw wat de foto's betreft idd nog een resizer, en wat mij betreft mag de Thumbnail tag ook weer terug komen :)
Laatst gewijzigd door B46 op 16 aug 2009, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
www. M3 register .nl

Yoshiii

Bericht door Yoshiii » 16 aug 2009, 12:11

Waar kan ik mijn eigen geposte laatste berichten zien?

Siemi

Bericht door Siemi » 16 aug 2009, 17:11

Er is blijkbaar gewerkt aan SEO. Alleen ALLE links vanuit google naar ons laten dit resultaat zien:
The page isn't redirecting properly

Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
* This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept
cookies.
Is er ook gedacht aan waarom we bovenaan staan in google? Type e46 forum. Google gaat op zoek naar een .nl domeinnaam die aan de zoekopdracht voldoet, dus e46forum.nl. Aangezien die domeinnaam komt te vervallen (als je hem gebruikt als doorgeeftluik, "ziet" Google hem niet. Met als gevolg dat die bezoekers in het vervolg bij e46.nl terechtkomen. Klinkt als een stap terug.....

Verder begin ik te wennen aan de nieuwe site, die wel potentie heeft, dus ik ben benieuwd wat er nog komen gaat. Mijn favoriete wijziging zou zijn de header kleiner maken. Ik heb nu iedere keer 1/3e van mijn scherm gevuld met header...... -_-
Mijn idee, haal die e90 regel onder alle types weg. Voegt niks toe, kost wel ruimte.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.

R.H.
Contacteer:

Bericht door R.H. » 16 aug 2009, 21:23

Ik krijg constsant de vraag dat er onbeveiligde items zich op deze site bevinden, hoe zet je dat uit?
MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html

Robbel

Bericht door Robbel » 16 aug 2009, 21:55

Dominic-Breda schreef: Is er toevallig ook ergens nog het knopje TOON JE EIGEN BERICHTEN ???
vond ik wel makkelijk altijd.
idd, had ik al een topic voor aangemaakt, niet wetende dat dit er al was. Daar werd een slotje op gezet en werd ik hiernaar verwezen waar ik vervolgens niet veel wijzer word wat dat betreft :?

Hoe zit dat Daniël?? ;)
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Robbel

Bericht door Robbel » 16 aug 2009, 22:00

o ja, en als ik in een gekke bui eens een kijkje wil nemen bij 1 van de andere fora, krijg ik geen forumoverzicht te zien :?
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

MindWarp

Bericht door MindWarp » 17 aug 2009, 09:49

Is er toevallig ook ergens nog het knopje TOON JE EIGEN BERICHTEN ??? vond ik wel makkelijk altijd...

Klik rechts bovenin beeld op Instellingen ... Je komt dan in het gebruikers paneel en daar staat in het midden van je scherm Toon je berichten ...

Die bedoelde je toch?

Het is weliswaar niet helemaal direct er naar toe maar je komt er dan uiteindelijk wel.
Afbeelding
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer - Bruce Lee"

320driver

Bericht door 320driver » 17 aug 2009, 12:56

Robbel schreef:o ja, en als ik in een gekke bui eens een kijkje wil nemen bij 1 van de andere fora, krijg ik geen forumoverzicht te zien :?
Klopt die moeten nog gevuld worden, e46 was de eerste op dit portal ;D

Enrique

Bericht door Enrique » 17 aug 2009, 14:55

Wordt IE6 (ja, weet het, maar zit op werk :P ) nu helemaal uitgesloten van fatsoenlijk gebruik?
Het ziet er allemaal erg niet uit en elke pagina die je opent gaat per definitie niet goed, je moet refreshen om iets te openen.
Kan opzich begrijpen dat een dergelijke oude browser niet meer wordt ondersteund, maar toch even de vraag.
Afbeelding

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 17 aug 2009, 16:54

IE6 is ook geen internetbrowser waar je nog rekening mee moet houden imho (no offense), verschrikkelijk ouderwets en houdt zich totaal niet aan standaarden...

BoMeWm

Bericht door BoMeWm » 17 aug 2009, 17:46

Ik vind het vooral vervelend dat je minder kan zien of je een bericht al hebt gelezen.
Je tikt een rood (rose) icoontje aan en leest het bericht, als je dan naar een ander topic gaat en weer terug naar de eerste, staat hij nog steeds op rose, terwijl er geen nwe berichten zijn. Vond het voorheen met de groene markering een stuk makkelijker te zien of je het forum had ""leeg gelezen"
En vind het verschil tussen het kleine icoontje en de wave ook niet echt duidelijk :)
Misschien heb ik iets uitleg gemist, bij voorbaat excuses dan :)

Enrique

Bericht door Enrique » 17 aug 2009, 18:40

Griffendahl schreef:IE6 is ook geen internetbrowser waar je nog rekening mee moet houden imho (no offense), verschrikkelijk ouderwets en houdt zich totaal niet aan standaarden...
Daar ben ik het ook wel mee eens. Enorm oude browser, maar veel gebruikt bij bedrijven (helaas).
Nou moet je eigenlijk ook andere dingen doen tijdens werk, maar goed. :D
Afbeelding

Dnl

Bericht door Dnl » 17 aug 2009, 19:38

BoMeWm schreef:Misschien heb ik iets uitleg gemist, bij voorbaat excuses dan :)
Dit wordt nog aangepast, zodat het straks zeker duidelijk te zien is of er al gereageerd is of wat dan ook. Alleen er moet nog zoveel gebeuren dat ze eerst de bugs er uit halen en dat alles 100% draait en daarna beginnen ze aan zulke dingen. Er komt nog onwijs veel bij kijken, zeker omdat er nog ruim 8 forums gevuld moeten worden. Maar hoofd prioriteit ligt nu op E46Forum :).

En zal eens informeren hoe het zit met IE6, alleen denk ik dat daar nog weinig mee gedaan gaat/kan worden.

Robbel: Ik ga er vanuit dat het terug komt, dit gehele layout zal nog worden aangepast zodat het allemaal weer goed lijkt op het oude. Althans, dat gaan we proberen :). Uit eindelijk zullen we er 10 stappen op alles vooruit gaan.

Plaats reactie

Terug naar “BimmerPortal Informatie”