Grotendeels van de ergenisen worden sowieso opgelost. We zijn al lang blij dat E46Forum goed verhuist is

addicted schreef:Hallo ik krijg nog steeds deze foutmelding. Ik weet niet of er meerdere mensen zijn die deze melding krijgen.
Als ik op ja druk krijg ik geen foto's te zien en als ik op nee druk dan wel.
+1R.H. schreef:En ik kan mijn PB's niet openen.
- Spoiler: Laat zien
Is er ook gedacht aan waarom we bovenaan staan in google? Type e46 forum. Google gaat op zoek naar een .nl domeinnaam die aan de zoekopdracht voldoet, dus e46forum.nl. Aangezien die domeinnaam komt te vervallen (als je hem gebruikt als doorgeeftluik, "ziet" Google hem niet. Met als gevolg dat die bezoekers in het vervolg bij e46.nl terechtkomen. Klinkt als een stap terug.....The page isn't redirecting properly
Firefox has detected that the server is redirecting the request for this address in a way that will never complete.
* This problem can sometimes be caused by disabling or refusing to accept
cookies.
idd, had ik al een topic voor aangemaakt, niet wetende dat dit er al was. Daar werd een slotje op gezet en werd ik hiernaar verwezen waar ik vervolgens niet veel wijzer word wat dat betreft :?Dominic-Breda schreef: Is er toevallig ook ergens nog het knopje TOON JE EIGEN BERICHTEN ???
vond ik wel makkelijk altijd.
Is er toevallig ook ergens nog het knopje TOON JE EIGEN BERICHTEN ??? vond ik wel makkelijk altijd...
Klopt die moeten nog gevuld worden, e46 was de eerste op dit portal ;DRobbel schreef:o ja, en als ik in een gekke bui eens een kijkje wil nemen bij 1 van de andere fora, krijg ik geen forumoverzicht te zien :?
Daar ben ik het ook wel mee eens. Enorm oude browser, maar veel gebruikt bij bedrijven (helaas).Griffendahl schreef:IE6 is ook geen internetbrowser waar je nog rekening mee moet houden imho (no offense), verschrikkelijk ouderwets en houdt zich totaal niet aan standaarden...
Dit wordt nog aangepast, zodat het straks zeker duidelijk te zien is of er al gereageerd is of wat dan ook. Alleen er moet nog zoveel gebeuren dat ze eerst de bugs er uit halen en dat alles 100% draait en daarna beginnen ze aan zulke dingen. Er komt nog onwijs veel bij kijken, zeker omdat er nog ruim 8 forums gevuld moeten worden. Maar hoofd prioriteit ligt nu op E46ForumBoMeWm schreef:Misschien heb ik iets uitleg gemist, bij voorbaat excuses dan