Geen bruggetje gevonden voor de fotowedstrijd?
- Spoiler: Laat zien
Op de foto's komen ze iets bruiner en donkerder uit dan ze in werkelijk zijn. Ze waren eerst nog donkerder maar dan zag je het knipperlicht bijna niet meer als hij aan was, dus toen de smoged spray er weer af gehaald en opnieuw begonnen. Uiteindelijke resultaat vind ik erg geslaagd. Vooral de achterlichten ben ik erg tevreden over.Opt1mus schreef:Mooie shoot Hennep, ik vind je knippers alleen te bruin & te donker.... flowt niet echt met de rest van het zwart
Nog steeds geen handgrepen in TiAg?
Je kunt de BMW stoel toch ook vast zetten met gordel? Ik heb een ander probleem: wel isofix op de achterbank maar op mijn BMW kinderstoel geen isofix x|hennep E46 schreef:Omdat de zoektocht naar een sedan interieur met isofix op niks uitliep heb ik het BMW Williams F1 kinderstoeltje verkocht aan Lexie. Nu moest ik dus naar wat anders op zoek, naar wat zoeken op internet uiteindelijk op dit Recaro stoeltje uitgekomen. Binnenkort foto's van in de auto, samen met nog wat meer mods die er aan zitten te komen.
Recaro Young sport
kleur: Asphalt Grey
Dat ging ook wel inderdaad, maar dat was niet echt handig. Het stoeltje staat dan ook minder stevig. Minder stevig als een stoeltje wat ervoor bedoeld is om met de gordel vast te zetten.Dordt schreef: Je kunt de BMW stoel toch ook vast zetten met gordel? Ik heb een ander probleem: wel isofix op de achterbank maar op mijn BMW kinderstoel geen isofix x|
Dus ik zet het stoeltje vast met de gordel.
Wie weet, nee ik denk niet dat het vrouwtje daar blij mee zal zijn.Opt1mus schreef:Ziet er goed uit , voor de bestuurder en passagier ook Recaro's binnenkort?
Graag gedaan, is het stoeltje al in gebruik?Lexie schreef:Goed bezig Ziet er top uit!
(en nogmaals bedankt he )