Foutmeldingen, problemen of bugs?

Hier vind je algemene informatie m.b.t. huisregels, mededelingen & nieuws
marvin

Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?

Bericht door marvin » 22 aug 2009, 09:17

ik kan geen zoekfunctie openen? en als iemand anders een link naar een andere plaats op het forum gepost heeft, en ik klik erop kom ik gewoon bij het forum uit, niet in ee topic ofzo.

daNpy
Contacteer:

Bericht door daNpy » 22 aug 2009, 10:08

Opt1mus schreef:73% van onze leden
Ik vind het nieuwe forum (net als Henton bijv) énorm onduidelijk en onhandig werken. Ik denk dat dat een stuk meer users afschrikt als een hoge plaats bij Google goed kan maken :roll:

daNpy
Contacteer:

Bericht door daNpy » 22 aug 2009, 10:11

marvin schreef:ik kan geen zoekfunctie openen? en als iemand anders een link naar een andere plaats op het forum gepost heeft, en ik klik erop kom ik gewoon bij het forum uit, niet in ee topic ofzo.
De zoekfunctie is inderdaad wat moeilijk te vinden. Je kunt evt via active topics kijken en dan op "terug naar uitgebreid zoeken" klikken.

Onderaan het forum staat:
Contact
Leden
Galerij
Sitemap
Forum
Contact
Leden
Galerij
Sitemap
Forum
Contact
Leden
Galerij
Site map
Forum

Beetje veel dubbel :)

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 22 aug 2009, 11:40

daNpy schreef: Ik vind het nieuwe forum (net als Henton bijv) énorm onduidelijk en onhandig werken. Ik denk dat dat een stuk meer users afschrikt als een hoge plaats bij Google goed kan maken :roll:

Het nieuwe forum is nog lang niet klaar, we hebben net pas fase 1 van 7 gehad, gedurende die periode zal eea niet werken zoals jullie gewend zijn maar daar komt zeker verandering in.

Die zoekfunctie kun je bv met deze link bereiken:

https://www.bmwportal.nl/search.php

Het verhaal van de niet werkende links komt doordat die verwijzen naar de e46forum URL van het topic en niet naar de URL van BMWPortal

Achter de links van "een beetje veel dubbel" zit (ook) nog geen content gevoegd, vandaar dat deze er nog staan en terugverwijzen naar de startpagina van het BMWPortal, ook dit zal uiteraard aangepast worden, nogmaals er zijn nog diverse fases die voltooid moeten worden voordat het Portal echt klaar is
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

BoMeWm

Bericht door BoMeWm » 24 aug 2009, 18:36

Het kan aan mij liggen, of aan het mooie weer, of aan een andere opzet van het forum.
Maar..... als ik op het forum zit, zie ik maar 1 tot max 4 gebruikers.
Voorheen was dat op bepaalde tijden echt anders. :?
IMHO moet er echt snel iets gebeuren aan de gebruiksvriendelijkheid van het forum, ondanks de beweringen dat we pas in fase 1 van 7 zitten :!
Edit:
Sterker nog, heb regelmatig het idee dat ik er allleen op zit, eventueel met een (verborgen) gast

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 24 aug 2009, 20:33

Waar je dat kan zien staat een kopje boven "Wie is er online" (was bij het oude forum ook zo) Klik hier maar eens op, gaat een wereld voor je open ;)

german80

Re: Daniël, WHAT WERE YOU THINKING?! (Failpost)

Bericht door german80 » 24 aug 2009, 21:14

helemaal met johnny eens, hoelang duurt dit nog?

ik ben een e46forummer dus als ik op actieve onderwerpen klik wil ik geen e36 zaken.
iedere link die ik open "do you want to view only the webpage content that was delivered securely?" wordt ik ook een beetje zat.

ook moet ik nog erg wennen aan het navigeren maar dat komt vanzelf wel.

Dnl

Bericht door Dnl » 25 aug 2009, 13:00

Even snel een reactie, ik zit zonder internet namelijk waardoor het momenteel zeer lastig is om over al op te reageren. Maar ik zal vele punten nogmaals doorsturen zodat deze zsm worden opgelost. De optie "nieuwe berichten" en dan alleen van het E46Forum KOMT terug! Zodat je niet een enorme lijst krijgt als je alleen geïnteresseerd bent in het E46 gedeelte.

Ook zie ik dat het in Safari een stuk beter geregeld is dan in Windows, dus dat zal ik ook meegeven..

Heb a.u.b nog even geduld, we werken er enorm hard aan..

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 25 aug 2009, 19:28

bjornc schreef:LP 0-1 Opt1mus :rolf:
Ik wist niet dat we met een wedstrijd bezig waren. :?
Allemaal leuk en aardig,maar wat moet ik met al die anderen fora's die mijn niet boeien,ik rij een E46 waar ik info over wil hebben en geen X6(helaas)
Als ik het R1 (Yamaha)forum ga kijken wil ik ook geen info hebben over een GSXe(Suzuki),
Nou kun je natuurlijk zeggen je hoeft er ook niet op te kijken/klikken,maar echt overzichtelijk word het der niet op vind ik.
Tis maar een mening. :zwaai:

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 25 aug 2009, 19:30

Geef het gewoon even tijd... 't Is een heel nieuw concept en het moet gewoon ff helemaal uitkristaliseren, die kleine ergernissen die je noemt worden zeker meegenomen. Het oude E46forum.nl was ook niet in een dag helemaal zoals het uiteindelijk was...

Daar hebben we uiteindelijk allemaal wat aan... Het mooie is dat dadelijk alle types BMW zo'n forum hebben waar E46forum.nl zo groot mee is geworden. Daar heb je wellicht nu nog even niet zo veel aan... Maar vergeet niet dat het dadelijk een plek is waar heel erg veel kennis samen kan komen. Ik zie in ieder geval zeker mogelijkheden in de kruisbestuiving...

Henry320d
Contacteer:

Bericht door Henry320d » 26 aug 2009, 11:56

largeproject schreef:
bjornc schreef:LP 0-1 Opt1mus :rolf:
Ik wist niet dat we met een wedstrijd bezig waren. :?
Allemaal leuk en aardig,maar wat moet ik met al die anderen fora's die mijn niet boeien,ik rij een E46 waar ik info over wil hebben en geen X6(helaas)
Als ik het R1 (Yamaha)forum ga kijken wil ik ook geen info hebben over een GSXe(Suzuki),
Nou kun je natuurlijk zeggen je hoeft er ook niet op te kijken/klikken,maar echt overzichtelijk word het der niet op vind ik.
Tis maar een mening. :zwaai:
+1 Ik 'stoor' me er nu al aan dat, wanneer ik "Toon nieuwe berichten" aan klik (van uit het E46 forum) ik ook berichten zie uit het E36 forum......

bmwhans

forum

Bericht door bmwhans » 27 aug 2009, 06:12

waarom zitteen er nu ook e36 rijders op het e46 forum ,is verwarrend en er is toch een e36 forum?
gr hans

Opt1mus
Contacteer:

Re: forum

Bericht door Opt1mus » 27 aug 2009, 07:07

Hans, het E46 en E36 Forum is onderdeel geworden van BMWPortal, een overkoepelend forum voor diverse BMW types.

https://www.bmwportal.nl/mededelingen-f ... t4902.html

er moeten echter nog diverse fases worden doorlopen / problemen worden verholpen voordat alles goed op de rit staat.
o.a. het feit dat als je op [toon actieve onderwerpen] klikt je ook de topics uit het E36 forum ziet. Dit wordt aangepast in 1 van de 6 fases die nog doorlopen moeten worden.
Touring zonder dakrails:

Zilver

Bericht door Zilver » 27 aug 2009, 09:12

Super dat er zoveel energie wordt gestoken in het forum. :amen:

Alleen wel jammer dat wij (gebruikers) al meegaan bij fase 1 van 7. Ik gebruik IEX7 en het forum is helaas niet meer bruikbaar voor mij. De zoekfunctie is weg, de forumindex is weg (zie alleen de laatste 5 berichten), de meeste links doen het niet, etc etc eigenlijk te veel op om te noemen.
Ik kan nog wel reageren op de draadjes waarop ik een abbo heb maar voor de rest zie ik een soort van ontwikkel omgeving.

Succes met het verder ontwikkelen van het forum, ik zit voorlopig op e46.nl. :zwaai:

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 27 aug 2009, 09:16

Als je bovenin de balk met de diverse series op E46 klikt kom je in het forumoverzicht voor de E46

https://www.bmwportal.nl/e46-f60/

De zoekfunctie heeft idd nog geen eigen button, maar is er wel! Deze link kun je gebruiken:

https://www.bmwportal.nl/search.php
Touring zonder dakrails:

Plaats reactie

Terug naar “BimmerPortal Informatie”