Foutmeldingen, problemen of bugs?
Re: Foutmeldingen, problemen of bugs?
Het forum benaderen vanaf de url http://www.e46forum.nl/ ipv http://www.bmwportal.nl/ werkt ook.
THX. Top vooral de zoekfunctie link is
De zoekfunctie komt terug en beter verwerkt. In de maand September gaan ze overal mee beginnen en zullen vele fases hopelijk snel worden afgerond. Ook zal het "nieuwe berichten" en "nieuwe onderwerpen" per forum terug komen, zodat je echt alleen de E46Forum berichten ziet of op welk forum je dan zit. Zo is alles een stuk overzichterlijker.
Geef het nog even de tijd. Ik zal iig zorgen dat de irritante popup snel zal verdwijnen!
Geef het nog even de tijd. Ik zal iig zorgen dat de irritante popup snel zal verdwijnen!
De melding is er tijdelijk uitgehaald. Als goed is moet deze niet meer verschijnen bij het bezoeken van topics waarin externe foto's staan. Graag jullie bevindingen.
Top, geen melding meer idd, nu nog de button toon laatste bericht werkend maken en de navigatie is een heel stuk verbeterd!
deze dus:
deze dus:
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Weet niet of ik de enige ben, maar ik moet me twee keer aanmelden, de eerste keer geeft hij steevast: verkeerd wachtwoord, de tweede keer logt hij dan in onder hetzelfde wachtwoord??
Heb die klacht nog niet eerder gehad, maar ga dat wel aangegeven! ..
Nieuwe berichten komen terug per forum. En navigatie ga ik aanpassen met werkende links of geen, zodat dat geen verwarring brengt. En voorpagina zal ik de tekst wijzigen.
Nieuwe berichten komen terug per forum. En navigatie ga ik aanpassen met werkende links of geen, zodat dat geen verwarring brengt. En voorpagina zal ik de tekst wijzigen.
Daniel, gaat wel steeds beter hoor, je ziet nu ook beter dat je een bericht hebt gelezen snap alleen het verschil nog niet tussen de grote wave en de kleine icoontjes :?
Dat probleem heb ik nu ook ineens met firefox.BoMeWm schreef:Weet niet of ik de enige ben, maar ik moet me twee keer aanmelden, de eerste keer geeft hij steevast: verkeerd wachtwoord, de tweede keer logt hij dan in onder hetzelfde wachtwoord??
Ik ga nu weer met internet exploder verder daar heb ik nu geen problemen meer mee.
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line
Kan iets met de beveiligde verbinding te maken hebben die de server dus eerst had. Die wordt nu goed afgesteld voordat dat terug komt. Wekte een hoop irritaties op, en dat is niet de bedoeling!
Kwam er vanmiddag 2 keer helemaal niet meer in, teveel pogingen en moest 2 keer een extra (meegestuurde) code intoetsen.
Probleem is dus verergert, enfin komt wel goed neem ik aan
Probleem is dus verergert, enfin komt wel goed neem ik aan
Mochten andere leden dit probleem ook hebben, laat dat even weten. Dan kunnen we gerichter zoeken.
Weetniet of ik de enige ben.
Maar als iemand een link in een bericht zet, en ik wil deze bekijken krijg ik constant een Foutmelding, dat hij de pagina niet kan vinden.
Zo hetzelfde bij de mail over de meet & greet. Deze kon ik ook niet openen.
Maar als iemand een link in een bericht zet, en ik wil deze bekijken krijg ik constant een Foutmelding, dat hij de pagina niet kan vinden.
Zo hetzelfde bij de mail over de meet & greet. Deze kon ik ook niet openen.