EISENMANN geluidsproductie

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
David320

EISENMANN geluidsproductie

Bericht door David320 » 27 aug 2009, 15:28

Goedendag allen,

nou ben ik nogal een symmetrie-freak wat auto's betreft dus vind ik 1 uitlaat links niet staan, en een M3 uitlaat mij niet zo aanstaat (te veel in t midden, te 'gewoontjes', andere achterbumper nodig)

dus heb ik deze gevonden:
http://www.eisenmann-sportauspuff.ov3.d ... 9%2FCabrio

nou heb ik op youtube gezocht en zijn sommige eisenmann uitlaten echt HARD, en aangezien er meerdere hier rijden met dit merk was ik benieuwd naar jullie ervaringen zodat ik niet zomaar 1k neerleg voor een bak herrie :P

zou graag willen weten hoe het zit als je bijv 80 rijdt in zn 5 enz enz en of de politie er moeilijk om kan gaan doen ivm decibel
Laatst gewijzigd door David320 op 27 aug 2009, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Griffendahl

Re: EISENMANN geluidsproductie

Bericht door Griffendahl » 27 aug 2009, 15:34

Ik heb een Eisenmann Sport, weliswaar op een diesel maar die klinkt nog heel beschaafd :)

hanse46

Bericht door hanse46 » 27 aug 2009, 22:11

Ik heb een Eisenmann Sport gehad op mijn vorige auto, een E36 323i. De sport versie is echt prima, mooi donker geluid en zeker niet te hard. Voordeel van Eisenmann is dat je zelf kunt kiezen of je herrie wilt of niet, rij je rustig dan blijft het ook stil, constante snelheden zijn heel relaxt. Ga je meer gas geven, dan hoor je hem ook meer.

Eisenmann is echt een aanrader! Reteduur, maar absoluut iedere cent waard.

David320

Bericht door David320 » 27 aug 2009, 23:08

kijk dat zijn de betere ervaringen. Vorige auto (Mazda Xedos 6 met 2.0 v6-je) had ik een custom made dubbele uitlaat, maar de herrie was niet normaal op lage/constante snelheid! ;(

pas op de 100 begon ie goed te dempen -_- of boven de 5000 toeren een beetje maar dat reed zo onzuinig :P veel 80 km wegen hier in de buurt dus normaal praten zat er toen niet bij.. ben daarom een beetje huiverig geworden met andere dempers vandaar.

hoe weet ik eigenlijk welke uitlaat die dubbele is? aangezien er geen sport of race bij staat (ziet er niet echt race uit, maar wie weet, misschien is die demper wel hol :P )

en nog 1 dingetje: op het bestelformulier staat 'PLZ':

Vorname ..................
Nachname .........................
Straße .........................
PLZ .....??..... Ort .................
Telefon .................
E-Mail ..............

nou kom ik er bij die dingen wel uit.. maar die ene heb ik geen flauw idee. er passen maar 5 tekens dus een postcode past niet :X iemand die er een lampje op kan schijnen?

Steven S

Bericht door Steven S » 28 aug 2009, 00:41

Is Postleizahl aka postcode :P

hanse46

Bericht door hanse46 » 28 aug 2009, 07:24

Zo'n blèrbuis had ik ook op mijn eerste auto, niet normaal! Maar een Eisenmann is echt totaal anders, zelfs de race-uitvoering is nog goed te doen met constante snelheden. Die klinkt wel wat harder natuurlijk, maar vooral wanneer je het gas opentrekt.

Gewoon even duidelijk aangeven bij je bestelling dat je de sport uitvoering wilt! Je had trouwens iets eerder moeten kijken op ebay, er ging er pas 1 weg voor 650 euro.. ;) Exact dezelfde!

David320

Bericht door David320 » 30 aug 2009, 16:06

balen! x|
heb het formulier vrijdag ingevuld en bestelling geplaatst, hoop dat alles goed gaat! (nog niks ontvangen kwa bericht of wat dan ook, zal wel aan weekend liggen) jammer dat ik het zowiezo niet op tijd krijg voor de meeting -_-

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 30 aug 2009, 18:37

Kan meevallen, ligt aan de verzender.
Je kan eventueel even mailen om er spoed achter te zetten, wellicht helpt het.

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 31 aug 2009, 07:34

Als het een nieuwe is denk ik niet dat je dat redt, op mijne zat een levertijd van een week of 6.

David320

Bericht door David320 » 31 aug 2009, 16:17

Eisenmann houdt standaart een levertijd aan van idd 4 tot max 6 weken.. ben door hoofd-verkoop doorverwezen naar de nederlandse dealer, deze verkoopt alleen weer niet partikulier -_-
nu zijn ze aan het kijken welke het dichtsbijzijnde is en ook naar NL verzend, in ieder geval is het balletje nu aan het rollen :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Performance en tuning”