325iA Vanos Coupé
Arktisgrau metallic
Donkerblauw leder
Airco
Automaat
Cruise Control
Stoelverwarming
Park assist, origineel
Mistlampen
15" Kroonkurken
18-Knops BC
Etc.
Zelf gedaan tot nu toe:
18" M-Tech velgen 5-serie
Witte knippers rondom
CCFL-ringen
Zwarte nieren
Carbon-emblemen zwart/zilver
Zonnenrollo
Eibach verlagingsveren
CD/DVD/NAVI erin gebouwd met Bluetooth carkit
M-voorbumper
Dorpels in kleur
Achterbumper in kleur
M-diffusor
DTM-lipje achterklep
Dolgelukkig was ik dat ik deze coupé heb kunnen vinden, alles nog origineel, van de eerste eigenaresse en met slechts 76.xxx op de klok.
Zo was de auto eerst, toen ik hem kocht

Als eerste 'upgrade' heb ik toen het M-embleem en 325i achter eraf gehaald, vervolgens was het tijd voor nieuwe velgen
en banden, de oude bandjes hadden toch al droogtescheuren.

Daarna heb ik alle oranje knippers vervangen door witte, en CCFL-ringen ingebouwd, plus zwarte nieren.

Daarna was het de beurt aan de radio, het oude beestje begon wat haperingen te vertonen, dus gekozen voor een
radio/cd/dvd/navigatie-unit met uitklapscherm en bluetooth. Het was niet de duurste, maar setje werkt perfect!

Vervolgens kwam ik bij de APK-keuring erachter dat er een veer was gebroken, daardoor gelijk maar verlagingsveren gemonteerd van Eibach 30 mm, ik wil niet hoeven stoppen voor elke drempel namelijk.
Het ziet er nu gelikt uit en bovendien rijdt het nog een stuk strakker, foto's volgen zsm.
Daarnaast ook een zonnenrollo gemonteerd, is toch beter als met folie aan de gang gaan (zoals ik van iemand als tip kreeg).
Oja, ook gelijk mijn carbon-emblemen erop gedaan, had ze al een tijd liggen, maar vergat ze telkens.
Ook gelijk maar K&N 57i-kit gemonteerd, het geluid is super!
In de planning staat al (31 augustus), dat ze eindelijk naar de spuiter mag om een deukje te laten verwijderen, plus twee zijkanten spuiten, blaasjes gelijk ook weg bij de wielkasten, M-voorbumper spuiten, achterbumper meespuiten, spoilerlipje en M-diffusor.