mijn tiag 320d touring the end!!! slotje aub verkocht
Re: nieuwe mod's voor mijn touring paintjob eindelijk klaar!!!!!
merci voor de leuke reacties. ben blij als de wagen terug gaat voor de voorbumper te maken zoals het de bedoeling was. dan zal het nog wat strakker zijn vanvoor
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Re: nieuwe mod's voor mijn touring voor en na foto
even een foto van toen ik hem kocht en eentje hoe hij nu is voor het verschil te zien ondertussen.
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
Ja ja, super hoor. Echt een aanrader om stootstrips en alles te spuiten en dan natuurlijk ook nog eens in een mooie kleur
Wat een verschil.
En dan te bedenken dat ik je wagen 'voor' al heel erg mooi vond.
En dan te bedenken dat ik je wagen 'voor' al heel erg mooi vond.
idd, echt een supermooi ding zo
Alleen misschien nog een m-tech2 kitje? Maar daar zul je wel bewust niet voor zijn gegaan aangezien de bimmer net helemaal gespoten is?
Alleen misschien nog een m-tech2 kitje? Maar daar zul je wel bewust niet voor zijn gegaan aangezien de bimmer net helemaal gespoten is?
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
heb ik inderdaad bewust niet voor gekozen omdat ten eerste het weer een hoop geld meer was op het moment. ten tweede vind het mooi een m-tech2 pakket maar vind iets anders mooier. ten derde iedereen heeft het bijna. en ten vierde volgend jaar ga ik alles bij elkaar zoeken voor er een m-tech1 van te maken . daarmee dus
de wagen is terug na de spuiter voor het misverstand met de voorbumper recht te zetten. woensdag komt hij terug na huis. hier nog een pic van gisteren met mooi weer en fris gewassen
Re: nieuwe mod's voor mijn touring .
Ziet er erg goed uit. Een plaatje om naar te kijken!
Kun je eens een foto posten van de voorkant ??scooby79 schreef:de wagen is terug na de spuiter voor het misverstand met de voorbumper recht te zetten. woensdag komt hij terug na huis. hier nog een pic van gisteren met mooi weer en fris gewassen
ok hier komt ie
zoals je ziet zit de amerikaanse stoot lijst al op maar hebben ze per vergissing de nrplaat houder met plaat er terug op geschroefd. deze gaat eraf en de gaatjes worden toe gemaakt en er komt een plak plaat op. heb een sticker laten maken en een statische sticker wat je eraf kan halen en terug erop zou moeten kunnen plakken
zoals je ziet zit de amerikaanse stoot lijst al op maar hebben ze per vergissing de nrplaat houder met plaat er terug op geschroefd. deze gaat eraf en de gaatjes worden toe gemaakt en er komt een plak plaat op. heb een sticker laten maken en een statische sticker wat je eraf kan halen en terug erop zou moeten kunnen plakken
Wellicht een goedkope modtip voor zo lang je nog geen M-tech 1 hebt:
Re: nieuwe mod's voor mijn touring .alfa mod update
hier is ie dan. ben alleen aan het twijfelen zo laten of gewoon in het midden plakken :?
tja weet het niet goed ben nog aan het twijfelen. even er mee rijden en als het me niet aanstaat na een tijdje gaat die naar het midden
Ziet opzich wel tof uit, maar nu is het midden/rechterkant zo kaal.. Mij lijkt in het midde toch het mooist
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Zo laten ;D Super uniek op deze manier! iLike