3e remlicht (touring) defect
3e remlicht (touring) defect
iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen??
Kan de zoekfunctie niet vinden (voordat iemand me daar naar verwijst).. wellicht besproken waar die nu zit >>>iemand???
b.v.d. natuurlijk!!!!
Kan de zoekfunctie niet vinden (voordat iemand me daar naar verwijst).. wellicht besproken waar die nu zit >>>iemand???
b.v.d. natuurlijk!!!!
Re: 3e remlicht (touring) defect
't Zou de kabelboom kunnen zijn die je kofferklep in loopt, zit nog wel eens een kabelbreukje in... Als die niet helemaal fris meer is zou je remlicht er mee op kunnen houden 

had al zo'n vermoeden. Meer info is welkom!!!
Iemand enig idee waar de zoek functie zit?
Iemand enig idee waar de zoek functie zit?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
Het derde remlicht hangt aan een onstoringsfilter onder de hemelbekleding achter. Deze willen nog wel eens defect raken (volgens de dealer), met als gevolg dat het remlicht ook niet meer werkt. Het kan ook de LED zelf zijn, maar dat is niet erg waarschijnlijk. Met een beetje prutsen is dit ontstoringsfilter zelf uit te wisselen. Ik zou eerst de LED zelf checken door er direct 12VDC op te zetten. Succes
3e remlicht bij mij is ook kapot, sedan, zit die verbinding ook onder de hemelbekleding?
Grote kans dat er een kabelbreuk zit bij de overgang van de carrosserie naar de achterklep. Er zitten een paar rubberen tules. Loshalen en met een multimeter meten of kijken. Meestal het probleem omdat op dit punt vaak beweging is met het open en dicht doen van de klep.
Gr. Marcel.
Gr. Marcel.
Kan je dat makkelijk zelf repareren?
sorry, is inmiddels opglost.
Kabelbreukje in 1 van de doorvoer tules, massa was onderbroken en inmiddels hersteld. Even een nieuw stukje tussen gesoldeerd.
Kabelbreukje in 1 van de doorvoer tules, massa was onderbroken en inmiddels hersteld. Even een nieuw stukje tussen gesoldeerd.
Ja bedankt Marsje voor jouw hulp..!! was ik vergeten..marsje schreef:![]()
![]()
- largeproject
- Contacteer:
Daar voor ben je een modje geworden. 

Griffendahl schreef:En dan mij gewoon vergeten ;( ??
Ja jij ook bedankt..