E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: Styling... Hoe moet het dan wel?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Wat een velgen!!!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Zijn wel velgen die je verplichten om 18/19" te nemen, anders is het geen kijk.
Dat komt mooi uit |p...
Eerst deze banden wat meer "op" rijden (lees: Genieten van wat ik nu heb), en volgend jaar eens informeren wat er allemaal mogelijk is. Want wat extra verlagen met zo´n set is ook wel weer een must zo te zien...
Eerst deze banden wat meer "op" rijden (lees: Genieten van wat ik nu heb), en volgend jaar eens informeren wat er allemaal mogelijk is. Want wat extra verlagen met zo´n set is ook wel weer een must zo te zien...
En dat maakt die velg anders dan willekeurig welke andere velg... ??bjornc schreef:Zijn wel velgen die je verplichten om 18/19" te nemen, anders is het geen kijk.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Errrr.... Sterspaak 96 is in max 17" te krijgen
het is wel even wennen... aan het model velg.. al komen ze bekend voor.. je ziet ze veel op skyline's/supra's
//.00.-// > /.-////.-///.-
Daniel, dacht dat prono verboden was op het forum.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
deze M3 beviel me wel
Denk dan een variant er van .. Deze zijn -na wat dingen uitgezocht te hebben- best uniek in NL.Chris schreef:het is wel even wennen... aan het model velg.. al komen ze bekend voor.. je ziet ze veel op skyline's/supra's
Denk het niet Het enige wat dan anders is is het boutpatroon en een andere ET waarde... ET-waarde kan een beetje invloed hebben op het model, maar blijft dezelfde velg...Daniël schreef:Denk dan een variant er van ..
dat die spaken naar binnen gebogen staan vind ik dan weer niks.. hadden ze gewoon recht moeten houden vind ik. er zal vast wel een andere oplossing voor te vinden zijn die mooi is voor het naaf gebied
Snap ook wel dat ze op een Supra geleverd zijn/worden (duh!), maar heb ze tot heden nog niet gezien in NL .