Prima wokken daar inderdaad330dM schreef:Én daar kun je lekker wokken, vraag maar aan Griffendahl en Dnl! :pEn de Zegerplas? Da's helemaal dichtbij

Prima wokken daar inderdaad330dM schreef:Én daar kun je lekker wokken, vraag maar aan Griffendahl en Dnl! :pEn de Zegerplas? Da's helemaal dichtbij
Ik zorg er voor dat bij de eerste E46Forum meeting, boterkoek is voor iedereen! :yahoo:Mini schreef:Even kijken of we 'm zo gek kunnen krijgen om dat voor de eerste E46 meeting weer te bakken :p
Yuphennep E46 schreef:Dnl ook al over op de "philips silver vision". Moet ook maar eens snel een paar setjes aan gaan schaffen.
Er worden er de laatste tijd toch veel aangeschaft misschien dat ze deze bij philips toch maar weer moeten gaan produceren. Anders moeten we straks over op die lelijke blauwe van Osram.Dnl schreef:Kijk aan, goed begin van de dag!
Yuphennep E46 schreef:Dnl ook al over op de "philips silver vision". Moet ook maar eens snel een paar setjes aan gaan schaffen.Ik heb ze net voor de foto`s er nog even snel in gezet 8p
Kleine detail die het hem doet!
Iig niet vanuit PhilipsDnl schreef:Vind het sowieso raar dat ze er helemaal uit gaan? Komt er geen -goed- alternatief?
Jaja, die mooooie kleur, Stahl BlauweDnl schreef:0.28 arriveerde ik weer in Assen :p
Moet eerlijk zeggen, ik zat/zit er wel door heen! 2uur geslapen, auto in gestapt en richting Griffendahl gereden om vervolgens samen op te rijden richting Mini en 330dM. Echt een top middag + avond gehad! Lekker gegeten inderdaad! Mijn eerste wok ervaring, maar zeker niet de laatste!!
Eigenlijk zijn er iets te weinig foto`s gemaakt, maar dat komt de volgende keer zeker goed!
Mark, je bedoelt wel de Stalh Blauwe hè?
Zoja, ik had geen chrome sier lijsten er om heen, zit er nog wel over na te denken! Maar eerst van de jeep stand af ;(