Theo stelt zich opnieuw voor
Theo stelt zich opnieuw voor
Hallo beste Forum leden, bij deze stel ik mij opnieuw voor.
Had dit reeds een keer gedaan op DIT forum, maar bij verzenden was alles weg. :? :?
Enfin, ik ben Theo, sinds mei dit jaar ben ik in bezit van een E36 325 i Vanos Cabrio uit 1994.
De kleur van mijn cabrio is Madeira zwart. Er zitten 18 inch velgen op van de M6.
Inmiddels heb ik al wat kleine dingetjes gerepareerd ( kwam neer op bestellen van ontbrekende kapjes en dopjes ) omdat de vorige eigenaar het niet zo nauw nam wat betreft afwerking.
Heb vroeger eens een BMW 1802 gehad met ronde achterlampen, daarna geen BMW meer gehad.
Moet zeggen het is een fijne auto om te rijden.
Even iets over mijzelf.
Ik ben 45 jaar oud, woon in Schinveld Limburg en ben getrouwd.
Ben van beroep werkzaam in de asbest. x|
Weet even niet meer hoe ik hier een foto kan plaatsen, dus als iemand mij dat uitlegt zal ik ook een plaatje posten van mijn cabrio.
Groetjes Theo
Had dit reeds een keer gedaan op DIT forum, maar bij verzenden was alles weg. :? :?
Enfin, ik ben Theo, sinds mei dit jaar ben ik in bezit van een E36 325 i Vanos Cabrio uit 1994.
De kleur van mijn cabrio is Madeira zwart. Er zitten 18 inch velgen op van de M6.
Inmiddels heb ik al wat kleine dingetjes gerepareerd ( kwam neer op bestellen van ontbrekende kapjes en dopjes ) omdat de vorige eigenaar het niet zo nauw nam wat betreft afwerking.
Heb vroeger eens een BMW 1802 gehad met ronde achterlampen, daarna geen BMW meer gehad.
Moet zeggen het is een fijne auto om te rijden.
Even iets over mijzelf.
Ik ben 45 jaar oud, woon in Schinveld Limburg en ben getrouwd.
Ben van beroep werkzaam in de asbest. x|
Weet even niet meer hoe ik hier een foto kan plaatsen, dus als iemand mij dat uitlegt zal ik ook een plaatje posten van mijn cabrio.
Groetjes Theo
Laatst gewijzigd door ttheott op 13 sep 2009, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Theo stelt zich opnieuw voor
Theo welkom op het forum!
Welkom Theo
Over het plaatsen van de foto's. Je kunt op bijvoorbeeld tinypic.com je foto uploaden. Vervolgens krijg je een aantal linkjes te zien. Hieruit moet je de link direct naar de foto pakken en die tussen IMG tags in je bericht plaatsen. Voorbeeld [.img]http://www.tinypic.com/foto.jpg[/img], maar dan zonder de . bij de eerste img.
Edit;
Dit ziet eruit als;
Over het plaatsen van de foto's. Je kunt op bijvoorbeeld tinypic.com je foto uploaden. Vervolgens krijg je een aantal linkjes te zien. Hieruit moet je de link direct naar de foto pakken en die tussen IMG tags in je bericht plaatsen. Voorbeeld [.img]http://www.tinypic.com/foto.jpg[/img], maar dan zonder de . bij de eerste img.
Edit;
Dit ziet eruit als;
Code: Selecteer alles
[img]http://www.tinypic.com/foto.jpg[/img]
Dank je wel Roman, het werkt.
Heb plaatjes er al bij gezet.
Maakt het toch net iets kleurrijker he!!!
Heb plaatjes er al bij gezet.
Maakt het toch net iets kleurrijker he!!!
welkom, nice bmw
automaat of geschakeld?
mooie kleur ook
groeten Frank
automaat of geschakeld?
mooie kleur ook
groeten Frank
Fijn dat het werkt, stuk beter zo
Automaat.balkiE36 schreef:welkom, nice bmw
automaat of geschakeld?
mooie kleur ook
groeten Frank
Ik weet dat de meeste BMW rijders liever zelf in de benzine roeren, maar ik vind het lekker relaxed om dit automatisch te laten doen.
Het is toch wel vreemd dat mensen het liefst alles automatisch hebben, denk maar aan telefoon, computer, televisie enz.
Maar in een auto willen ze het liefst zelf schakelen.
Enfin, ik liever niet!!