Cougar's M3
Re: Cougar's M3 (AE's)
Ik vind ze eigenlijk niet echt bij de auto passen... Sorry... Niet mijn zakje drop...
Re: Cougar's M3 (AE's)
Woooww Mooi ding :~ :~ :~
Re: Cougar's M3 (Eibach Pro kit)
Deze week een dagje aan de M3 geknutseld. De auto is nu ook voorzien van een Eibach Pro kit. Ziet er prima uit naar mijn idee.
Daarnaast wat riemen in de motor vervangen, vooral de kleine multiriem was hard aan vervanging toe. Ook de ruitenwissers vervangen, de koppelingen in de bekabeling van de AE's gesoldeerd en een een wipschakelaar gemaakt zodat ik ze van binnenuit kan uitzetten. Ik heb ze namelijk op de accessoire-stand aangesloten, niet als 'stadslicht'. Dus tot nu toe kon ik ze alleen uitzetten door de zekering eruit te halen
Ik hoop vandaag de H&R spoorverbreders te krijgen. Heb ze via-via gekregen, dus heb meteen 10mm, 12mm en 15mm gevraagd, kan ik zien wat het beste/mooiste is. Of ik laat ze er helemaal af.
Daarnaast wat riemen in de motor vervangen, vooral de kleine multiriem was hard aan vervanging toe. Ook de ruitenwissers vervangen, de koppelingen in de bekabeling van de AE's gesoldeerd en een een wipschakelaar gemaakt zodat ik ze van binnenuit kan uitzetten. Ik heb ze namelijk op de accessoire-stand aangesloten, niet als 'stadslicht'. Dus tot nu toe kon ik ze alleen uitzetten door de zekering eruit te halen
Ik hoop vandaag de H&R spoorverbreders te krijgen. Heb ze via-via gekregen, dus heb meteen 10mm, 12mm en 15mm gevraagd, kan ik zien wat het beste/mooiste is. Of ik laat ze er helemaal af.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Cougar's M3 (Eibach Pro kit)
Dik voor mekaar!
Re: Cougar's M3 (Update: Wheelspacers)
Er zijn H&R spoorverbreders opgekomen, incl. verlengde bouten. Voor 15mm, achter 12mm. Het ziet er bruut uit, alhoewal dat op de foto's lastig te zien is...
Voor...
Na...
Voorlopig staan er even geen concrete mod's op de planning. Als iemand nog tips heeft
Voor...
Na...
Voorlopig staan er even geen concrete mod's op de planning. Als iemand nog tips heeft
-
erg dik zo moet mijn volgende auto ook worden
geslaagde mod
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
ziet er bruut uit past mooi bij deze auto
There's a BMW in your future!
Heel dik, het resultaat van spacers krijg je inderdaad moeilijk op een foto, maar in real life doet het enorm veel met een auto!!
Vette M3 ook! Ik zou er niks meer aan veranderen, behalve dan weer witte knippers erin..
Vette M3 ook! Ik zou er niks meer aan veranderen, behalve dan weer witte knippers erin..
Hij staat er mooi bij! :~
Mod-idee: 16:9 navigatie?
Mod-idee: 16:9 navigatie?
- ///M 330Ci