Rij hem zover mogelijk leeg....
Re: Rij hem zover mogelijk leeg....
Einde discussie is einde discussie. Wil je er echt per se op doorgaan ben je welkom hier een eigen draadje voor te openen.
Moderatoropmerking Griffendahl
BMW rulez
Heb em al paar keer tot ------- leeg gereden, maar dan wel snel naar de pomp gereden........Beetje tricky, maar kan best.
Ik ga meestal niet verder dan 50km op de BC;
Hierna vol liter getankt (55l erbij) en toen kreeg ik dit;
Wat is de grootste hoeveelheid die iemand ooit heeft getankt?
Hierna vol liter getankt (55l erbij) en toen kreeg ik dit;
Wat is de grootste hoeveelheid die iemand ooit heeft getankt?
65,8! volgens mij had ik toen ook de cilinders vol getankt
- Spoiler: Laat zien
gek hè? dat ie nu raar loopt?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Paar keer gaat em zeker niet worden ik vond 1x wel genoeg eigenlijk en zeker omdat het niet geplant wasE46Rulez schreef:Heb em al paar keer tot ------- leeg gereden, maar dan wel snel naar de pomp gereden........Beetje tricky, maar kan best.
- DJLeonardo
Wacht, ff rekenen... Dan heb jij dus een 2.8! Bedrieger!Patron schreef:65,8! volgens mij had ik toen ook de cilinders vol getankt
- Spoiler: Laat zien
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Ik had laatst "-- " op de brandstofindicator ... ook 'spannend' als je dan bijna bij een tankstation bent
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
- DJLeonardo
Stond er "spannend" op je indicator?? :? Dat zou wel erg geestig zijn geweest als ze dat hadden gedaan
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Vandaag na 760.7km de tank weer volgegooid (ging 58,54 liter in).
De teller stond bijna op 0, het lampje brandde al even. Hij heeft wel extreem zuinig gelopen (7.7l/100km) en dat voor een 318i (h)
De teller stond bijna op 0, het lampje brandde al even. Hij heeft wel extreem zuinig gelopen (7.7l/100km) en dat voor een 318i (h)
Ik heb hem tot 19 km gekregen en toen was ik eindelijk bij mijn (goedkope) tankstationnetje. 5 is wel heel erg, maar volgens mij klopt het wel redelijk, alleen daalt of stijgt die aantal km's soms sneller dan het aantal km's dat je rijdt.
Ik ben vandaag van Tilburg naar Apeldoorn gereden en toen ik ging tanken stond de teller op 8!
Ik had het wel goed uitgerekend iig, tank zit nu weer vol met Fuelsave
Ik had het wel goed uitgerekend iig, tank zit nu weer vol met Fuelsave
ik kan jullie helaas geen foto latenzien.
ik zal jullie zeggen wat ik heb meegemaakt, moest mn moeder ophalen van schiphol kon nog kleine 70km volgens mn teller, op de terug weg kneep ik em echt erg. was bijna bij mij in de buurt dat ik op mn tellertje keek en tot mijn grooooote schrik kon ik nog 5km, kon niks anders dan naar huis rijden, kleine km voor mn huis kreeg ik streepjes te zien in mn scherm, dus ik kon niet meer rijden, ZOU je zeggen, ik moest natuurlijk naar tankstation, schijtend in mn broek ben ik naar tankstation gereden, en gehaald ooknog. na het vol tanken kon ik weer 90 ophoesten voor de kosten |p
denk niet dat jullie het willen proberen, maar ik vraag me dus ook gelijk af hoe het kan dat ik nog kon rijden ookal had ik streepjes in mn scherm staan. betekend dat mn auto niet te vertrouwen is? of is er iets mis met mn verbranding?
Mussie
ik zal jullie zeggen wat ik heb meegemaakt, moest mn moeder ophalen van schiphol kon nog kleine 70km volgens mn teller, op de terug weg kneep ik em echt erg. was bijna bij mij in de buurt dat ik op mn tellertje keek en tot mijn grooooote schrik kon ik nog 5km, kon niks anders dan naar huis rijden, kleine km voor mn huis kreeg ik streepjes te zien in mn scherm, dus ik kon niet meer rijden, ZOU je zeggen, ik moest natuurlijk naar tankstation, schijtend in mn broek ben ik naar tankstation gereden, en gehaald ooknog. na het vol tanken kon ik weer 90 ophoesten voor de kosten |p
denk niet dat jullie het willen proberen, maar ik vraag me dus ook gelijk af hoe het kan dat ik nog kon rijden ookal had ik streepjes in mn scherm staan. betekend dat mn auto niet te vertrouwen is? of is er iets mis met mn verbranding?
Mussie
Rij in een BMW of ga lekker lopen!